Quantcast
Jump to content
RayAmbler7

Add and Subtract Game

Recommended Posts

53 minutes ago, sushilicious said:

@triplem @cenching eeee.... :( my television isn’t working with me. The only day that I feel like watching TYH on television is the day where my WiFi decided to become slow and unresponsive. :( <_< 

 

+2

I normally watch on my pc ..but it’d be nice to watch the kiss scene on a large screen :D 

Gonna watch hot priest now & hot killer . 

 

684

  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, cenching said:

@stroppyse

This is the best place to say things that will get me being skinned alive if I say it in other threads....:lol:

 

+2

 

+2

 

yes. Specially to criticize mr. kwon feminin bag in TYH, his chanel lipbalm, .. if think again.. I can’t bear it if a guy who wants to kiss me is using lipbalm.. I will give him tissue before kissing me ~_~

 

 

0c0b30043c2b41ca5e575179eac8ee27.png

  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, sushilicious said:

@triplem @cenching eeee.... :( my television isn’t working with me. The only day that I feel like watching TYH on television is the day where my WiFi decided to become slow and unresponsive. :( <_< 

 

+2

I watch drama on my lappie or tablet (not vitamin :lol:) in an emergency case, you can watch it in your PC. What is the size of your PC monitor?? Retina display??? Great for watching kissing scene in slow mo....:lol:

 

@Sejabin

Better kissing a man who uses lip balm than the one has lip so rough like kissing a coconut grater (parutan kelapa) :crazy:

 

@stroppyse

There are many Oppa or Ahjussi or SamChoon who keep huge harem here. Some harem members can't take jokes as jokes so they will turn into Beast Mode. Especially my jokes were slightly below the belt most of the time... Those are the people who might skinning me alive or sticking needles into my voodoo dolls...:ph34r:

 

686

 

 

  • LOL 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, cenching said:

Retina display???

Have!

2 minutes ago, cenching said:

What is the size of your PC monitor

I don’t really have a pc. But I do have a 12 inch MacBook.

 

Hahaha

 

+2

  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, cenching said:

@sushilicious

 Mine is 13 inches...So you are done with TYH???

 

690

Getting there haha, I’m at 12. :) 

 

+2

  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, cenching said:

There are many Oppa or Ahjussi or SamChoon who keep huge harem here. Some harem members can't take jokes as jokes so they will turn into Beast Mode. Especially my jokes were slightly below the belt most of the time... Those are the people who might skinning me alive or sticking needles into my voodoo dolls...:ph34r:

 

Oh, I see. Well, fortunately, this thread is pretty chill for all of your slightly below the belt jokes about various oppas of all ages. As they say, all good looking guys are oppas!  :lol:

 

694

  • LOL 1
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, stroppyse said:

As they say, all good looking guys are oppas!  :lol:

“All Good Looking guys are my oppa.” - Ahn Yona , kill me heal me, 2015 :D

 

:thumbsup:agreed 

 

+2

  • LOL 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

+2

 

@cenching it is better if the lips still moist without lipbalm :sweatingbullets:

btw why are you guys in angry mood? Sushi too..

 

we feel a mild earthquakes this morning. From bmkg it’s happened in Poso, 57 km from Palu. And since that Poso experienced more than 20 aftershocks until now ~_~ 

but yeah I can not run now. When it happened I was on bed. Just open my eyes a moment and sleep again. I don’t care anymore. *singing I surrender all mode ON

 

8538e6cbdbba83af8d3e83c2e370e028.png

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Sejabin said:

btw why are you guys in angry mood? Sushi too..

 

I had my breakie in McD today and tried their new burger steak bowl menu. Unfortunately for unknown reasons it triggers an allergy reaction on me...A part of my lip is swollen and some red itchy spots appear on my face as well....<_<:angry:

 

700

  • Like 2
  • Sad 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sejabin mad by the fact that the manager is the one that requested the breakup. Wow. I hate him.

 

@cenching @triplem heartache to see Yun Seo crying alone on the staircase... :tears: currently at my place, the sky is grey really grey it’s about to rain. (Represent My current feelings)

 

+2

  • Like 2
  • Sad 2
  • LOL 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I take a break from kdrama and into western series romcom Selfie. But guess what? The lead still is korean-american guy lol.

 

Spoiler

i1aCW0O.jpg

 

@Sejabin stay safe dear :innocent:

@cenching get well soon :heart:

702

  • Like 2
  • LOL 3
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

704

 

 @sushilicious

 

2SDAr.gif

 

Don't worry, brief separation makes the reunion more meaningful and smoldering....

 

  • Like 1
  • LOL 2
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...