Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest pinkberri~*

Jessica Does It Again ... But It's Not Boa This Time..

Recommended Posts

Guest inny_cent

Wow. She should lay off the eyeliner, the bronzer, the fake tan sprays, the highlighter, and the sharpie marker.

She just never learns her lesson.

LMAO Hahaha

ok...no she didn't....

how dare she diss beloved daniel henney?!!!!

stupid mother effing rainbow.

richard simmons.

pinkberry.

dipshit.

wannabe.

kool-aid.

get a freaking life.

just 'cause they're successful and popular.

Sorry, your comments made me laugh. :sweatingbullets:

I've never heard of her before and I'm glad I don't know her. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest illusions

sigh.. i really like jessica ho too >.<

i thought she learned her lesson too

people just started getting over the issue with boa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mai_anne

man.. a lot of people say stuff like that.

no big deal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Didn't Jessica HO diss BoA on S.M trainee Stella Kim's myspace?

no wonder she isn't big in korea, this gal needs to learn RESPECT, especially in a country where it is the most basic way to get around.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ejoong

geez, you'd think she'd learn a second time huh? oh well, ho*es are ho*es...can't change the way they hate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MiNuLoVe

she should look at herself first behind that much makeup she probably ooglie...seriously...

can't believe she has the nerve to talk to fine richard simmons daniel henney like that...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dbskluver_karen

OMG!! okay its one thing to diss boa(who is simply amazing) but now its moved onto daniel henney?? ARG..that just pisses me off..DANIEL HENNEY!! i love him...*sigh*

ppl just get jealous of them...

she's annoying me now...stars are ppl too..they deserve respect

Share this post


Link to post
Share on other sites

i like jessica i got nothing against the girl. She just speaking her mind if she wants to diss BoA & Daniel Henney then go for it....who cares...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dancingbymyself

Like none of the people on here has ever bashed a celeb....

Also, my cousin actually met Daniel Henney through her work and apparently he's a complete jerk and not the "nice guy" image he portrays on tv. So maybe she actually met him and thought he was a jerk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This girl's just a hater isn't she? Can't accept that people are better than her, how sad. With that kinda attitude, no wonder her career went down the drain.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pur_ple

She looks sorta messed up. :blink:

What did she say about Boa??? :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest superbnchic

lol

i mean..who cares

this is the girl who thought she was better than boa... i dont really think her opinion is all that important.

Share this post


Link to post
Share on other sites

She sucks. Period.

Wake up, Jessica HOE~ Dissing other celebrities won't make you a better one (;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sujugirl

is dat 4 real?

wow, she's.. unbelievable.. <_<

dat dark skinned girl with a super shiny face.

omg...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alex68812

ok everyone should just get over it

i mean know one even cares about jessica she is just another low life wanna pop star

who just is on crack not to sound mean

but that girl has an attitude problem

also isnt she sorta like banned from the music industry in korea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest xjennish

she's just jealous that he is loved by everybody unlike her.

she really should atop thinking that her crazy make up makes her actually look good...

wow~ what happened to her anyway?

acting like this is def. not going to help her make her slutty comeback.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest x3lenaj

Ahh, at first I thought this was about Jessica from SNSD. xD It's true that people are entitled to their own opinion and such..but I guess it was sorta rude? Eh, whateverr. It was on facebook.. at least it wasn't somewhere more public or something

Share this post


Link to post
Share on other sites

i totally thought it was jessica from SNSD....

thank god it wasn't... but OH GOD she's a...

i won't say it but she needs to learn some

manners

edit: here's another comment by her on

STELLA's myspace a few years ago...

that's so dumb why would she comment on

STELLA's myspace and diss SM and SM artists

when STELLA is a sm trainee...

jessica4aj.jpg

-Rebecca

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest a Fallen Tears of an Angel

^ i thought its the SNSD's sica too

but question though...who she is again?? can someone explain actually what she has done to Ms. Kwon?? and are you guys sure this is the same Jessica?? help me with this im kinda confuse~ :sweatingbullets:

Share this post


Link to post
Share on other sites

look at my post above yours i have her

comment on myspace that dissed BoA

-Rebecca

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...