Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Poop-Shoop-A-Loop

The O F F I C I A L Sean Family Thread ♡ ♥ ♡

Recommended Posts

Jan. 07: Another Noh baby coming soon 8D

January 07 2009;;; A new addition to the family will be here soon. Yay <3 Gotta love this celeb family :Dhttp://www.soompi.com/forums/index.php?showtopic=268600

I'm sorry I haven't been able to updated pics of the family. But feel free to share any pics you have (: !!!!!

CUTECUTECUTECUTE. --> Ha Eum's Interview about Big Bang <3

"hey! say ho! say-ho~~ ..say-ho" LOL!!!! :lol:

seanfamily08_thumb.jpg

ygfamily013_thumb.jpg

Sean and his beautiful wife, Jung Hye Young

"I have this kind of dream.

My dream is to be a married to my husband even in heaven...

I didn't know about heaven before but after meeting him, I learned about it.

And I grew a certain hope about heaven.

Although I've never been to heaven,

After marrying my husband and creating a loving family,

I see our family as a small heaven and am living happily.

We live by loving each other, cherishing each other, and thanking each other

When our time ends on earth, we'll go to heaven and stand in front of God

And although it might be nonsense, I'll ask God for a favor.

To allow me to be married to my husband even in heaven."

- Jung Hye Young

____________________________________

cartoon_house.gif

The family

seanfamily014_thumb.jpg

heartblinkie4dr.gif

Sean Noh (노승환) who is a member of YG Entertainment's hiphop duo: JinuSean, married actress Jung Hye Young (정혜영) in October 2004. They later had their first child, Ha Eum on January 24 of 2006 and were further blessed with the birth of their second child, Ha Rang in October 2007.

Both Sean and Jung Hye Young are information ambassadors of Holt Children's Services Inc where they send contributions in addition to volunteering every month to look after kids in the organization's temporary shelter. In addition to that, on their wedding anniversary and celebration of Ha Eum's birthday, they donate money that they've saved everyday prior, for the operation of hearing-impaired kids. During Ha Rang's birthday, they donate their saved money to those in need.

And if that isn't enough, in hopes of seeing other families as happy as his, earlier this year Sean announced a 'Happy Marriage Project' on his cyworld where he plans on helping couples who are not financially able to having a beautiful wedding that everyone (or at least, girl) dreams of.

Sean has also just recently opened up an online clothing site named LILSEAN ( http://lilsean.co.kr/ ) featuring Miss Sean (Ha Eum) and Lil Sean (Ha Rang).

20070807_e40eedf3f7d23eb021b1cCeZtc.gif

Recent Pics

20081003

Happy birthday to the birthday boy~~~!

harangfirstbirthday.jpg

20080929

[ CLICK FOR MORE ]

cutecute2.jpg

20080828

http://i20.photobucket.com/albums/b242/mon...ily09_thumb.jpg

20080825

http://i20.photobucket.com/albums/b242/mon...ily06_thumb.jpg

http://i20.photobucket.com/albums/b242/mon...ily07_thumb.jpg

Brother and sister, kekeek so cute :) advertising LILSEAN! :P

Family Vacation

in Japan ^ ^ (2007)

untitled_thumb.jpg

untitled1_thumb.jpg

Look at Ha Eum matching her parents hehe XDD

With YG Family ♥

Ha Eum in the audience supporting Uncle Jinu and Daddy Sean at their comeback performance

[ x ]

jssi3.gif

Credit: jess

Ha Eum kickin' it with her oppas

23wnxbb.jpg

2j0jckm.jpg

2eov9jl.jpg

13ynqxl.jpg

Ha Eum at SBS Gayo Rehearsals...sleeping XD

[ x ] (thanks StarCrystal ^^)

onnnzd1.jpg

ygsbs3et7.jpg

^ You probably can't tell cause CL is kinda in the way (heheXD) but Sean is holding Ha Eum while they're rehearsing~ ^ ^

Other

seanfamily010_thumb.jpg

seanfamily01_thumb.jpg

seanfamily011_thumb.jpg

seanfamily012_thumb.jpg

Mommy with Ha Rang~~

seanfamily05_thumb.jpg

untitled11_thumb.jpg

Ha Rang's 100th day (left)

Ha Rang as a newborn and happy Ha Eum:) (right) I think this was taken when he was 2 months-ish ^ ^

Wedding & family pic [posted by shaolisister]

The Wedding Gift

Sean kept his promise about helping other couples.. :)

He plans on choosing a couple every 2 months to help ^^

This is the first wedded couple that Sean offered a helping hand to <3

lala1_thumb.jpg

1495_thumb.jpg

seanfamily015_thumb.jpg

Hope they will be happy forever~!~! ^_______^

ah, so sweet!!! :)

PROMO

280px-EOE_Poster.jpg

Jung Hye Young is currently in the MBC Drama "East of Eden" as a side character... watch it!!! :D

13435_thumb.jpg

On Sale: "Today the I Love You" photobook

Includes - "stuffs about the family's life that were taken from the couple's mini homepage entries, letters of the couple that have not been posted online before and the couple's child-rearing methods on their 2 children, Haeum and Harang" (krnloop)

lilsean-1-1.jpg

http://lilsean.co.kr/

Check out the site! IT IS SO FREAKING KYOOT. lol. They're always adding new stuff everyday(:

It features clothes and accessories for little kids and even family stuff for everyone to wear and match.

Ha Rang and Ha Eum are like plastered everywhere.. lmao. Sean is exploiting their cuteness! >_<; lol jkjk

Want to be like Sean's family?!?

seanfamily02_thumb.jpg

lilseanfamily.gif

Weareallgodschildren.jpg

Then check out the site ;P

I think I know where GD's statement about wanting to get married and having a family came from.

He's being influenced by Sean! LOL!

this family is so cuteeeeee :] Sean& his wife are such good people :)

I realize that there aren't a lot of pictures of Ha Rang but that's 'cause I'm STILL POSTING MORE, a LOT more :wacko:

Feel free to share/contribute! :) Come back for updates ^ ^

CREDIT/SOURCES:

Sean's Cyworld, lilsean.co.kr

lilshinhwafreak for translation of JHY's entry;

allkpop, krnloop for extracted info;

Poop-Shoop-A-Loop

Share this post


Link to post
Share on other sites

UMMM HARANG & HAEUM ARE WEARING BABY TRUE RELIGIONS. Ballin' status, these two.

Ridiculous! But I love how Sean & Hyeyoung dress them alike... it's tooooo cute. When I have kids, they're defffinitely gonna be the best dressed on the playground. -- But maybe without the baby trues.. (faints)

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is too cute. so cute i squeal at every little detail on how their relationship is all together. this family is soo freaking priceless. and their clothes, shoes and style are just something extra to spazz on. sooo sooo adorable OHMAHGAH<3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeee, my favorite celebrity family!

Sean and Jung Hye Young are such caring people.

They contribute and help out so much.

First time hearing about "Happy Marriage Project"

It's very kind of them to think about those that have financial problems.

Ha Eum and Ha Rang in those family hoodies are the cutest things I have ever seen. D:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh gosh her gown is so elegant and simple, yet incredibly beautiful.

...I really want to get married and have a family right now LOL.

But seriously, I am jealous of Ha Eummie. I have never been jealous of such a tiny child...ever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HANG, i so thank you for making this thread.

i spaz with Jess in YGworld everytime she post HaRang something haha

he does steals me away from TOP.

that cute kiddo!

haha:D

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...