Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest i.said.hi

[ Jyp's 2 Day]new 2 P M Official Pictures **edit** Debut 9/04

Recommended Posts

Guest I<3SunSunYeMi

hope to see some backstage videos ^_^

they did quite good in their debut!

man,watching their live remind me of big bang haha

^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest aha

awesome debut performance !!!!! great dance ~~!

i don't know khun can flip ...haha ~! love all

Youtube vid... come out plsssss~~~

Share this post


Link to post
Share on other sites

i was so glad that i watched them live. seriously, 2PM/One day will be a hit. they were awesome. i like woo young's voice. congrats to them for debuting...finally.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misikaormk

just completed for M Countdown

They are awesome.especially, when Chan and Junho turn somersaulted.

(lost control my self when saw them on the stage,lol)

and here some capture from the performance.

1-5.jpg

CR: me

SR: 2time2gether

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest I<3SunSunYeMi

the funniest part of the performance is the best singer junsu didnt sing much,i mean live

all his 10 points part are not live,he sang yeah~~ lines lol

i dont know why but i find its funny

woo young can improves

Share this post


Link to post
Share on other sites

sweaty guy dancing is + ahaahah but seem a little nervous but

it was a great performance for a newie. . congrats BOYSS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest system_chaos

Jaebum slipped at the end, I was like, 'ouch'.

They... sweat a lot. :x It's crazy.

Voices were too soft, the sound system maybe went wrong? But it didn't sound 'full'.

Good job, overall.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest aliciialoveyou

i LOVE their performance. i cant believe they have the energy to sing live when they are dancing like that.

i believe they going to make it big at the end of this yr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ellis

^I agree... the sound system is really baddd!! But overall.. it's a hothot perf.. they did all the dances in the MV and still sounded good <3

I love WooYoung!! And Junho. Now we all know.. Junho-Chansung and WooYoung are those who do buttdance LOL. Cool.

Jay's flip at the end is nothing to regret since they did all so well .. LOL.. the stage already seemed kinda wet/slippery since their rehearsal.. coz i think I also saw Junho slipping in the rehearsal clip :P

I wanna see moreee!!

Debut perf is 10 points!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i like their debut stage performance~`

althought there was some sound problem in the beginning with the mics, but later it was fixed fast hehe

and jaebum's slip in the end when he finished the flip..

it looked like as if his legs are gonna be broken

BUT

since they are pro at dancing and breakdance and stuff i guess he's fine

hehe

and i was wondering..

with all of the flips and stuff...

if the stage is small ...then how are they gonna do the flips in the future then?..

hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest loving_you

THAT PERFORMANCE WAS AMAZING!

I was absolutley amazed by them throughout the whole video.

Wow...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ShortaznGirl

awesome performance. the end scared the crap out of me. but daang i found new things in their dance i haven't seen before. omgsh that was such a good performance!!!!! can't wait for 2morrow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pjubi

First debut..this show great perf..

The dance & the flips are cool.

I love Khun's part.

lalalalalala..pretty baby>>>> [khunnie]

lalalalalala..be my lady>>>>[khunnie]

lalalalalala..pretty baby>>>> [khunnie]

lalalalalala..be my lady>>>>>[khunnie]

and I hope Jae didn't hurt with his last flip..he's cool..

2pm fighting..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vip_gd

oh yay! jae's the leader!

he's hot. love the 2pm shaved on his shaved head rofl

omgsh I was so excited for their debut performance

it sounds different from the song .. just more livelier LOL

but the sound system kinda had some technical problems in the beginning

their voices sounded soft. and they were all so sweaty haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest winksassy
Jaebum slipped at the end, I was like, 'ouch'.

They... sweat a lot. :x It's crazy.

Voices were too soft, the sound system maybe went wrong? But it didn't sound 'full'.

Good job, overall.

HAHA :lol:

you notice it too,

poor him...

hmm...the performance was good

or maybe i expect too much T__T

i thought they gonna do more flip like their MV

and gosh! they sweat a lot haha

the sound is BAD!

and the stage looks too plain....

overall 10!!!^^

**anyway its not their fault that the mic is bad and the design of the stage is boring

CAN WE NOW OPEN THE KOREAN MUSIC SINCE THEY ALREADY DEBUT????

just wondering ^^

looking forward for more dance moves!!^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest squallie

Omg, their performance WAS amazing. I was smiling the whole time watching it and I was so happy to be able to catch them live. Man, the choreography was sick. the flips in the beginning were so good and it's just so much fun to watch their performance!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Aerolite

I'm in looooooooooooooooooooove. <3

*hasn't had a fangirl moment like this since she first saw

Big Bang
perform*

Share this post


Link to post
Share on other sites

are we allow to make a official thread in the music section now? >.<

or we have to wait to their album come out?

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...