Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

chocoberryjam*

♪♬ Nodame Cantabile Paris ♪♬

Recommended Posts

SECOND SEASON | Let the love and music continue... in PARIS !♪♬ NODAME CANTABILE ♪♬
PARIS



image
hehe... can you spot Nodame?

CHIAKI and NODAME are BACK !

Anyone watching it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

really? is it out as anime??? I am going to search for it....

Nodame...of course ...with those lips gesture while playing the piano hehehehehe how can any one mistaken her .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wooooow...yes I found the episodes....thank u so much dear for the news.....great ones......

I am gonna watch it once I download it ...I did not know about it b4...thx again

what is the name of the subbing team this time???? is Froth-Bite going to sub this season as well??

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've seen the live action one, it's so cute xD

I'll start watching the anime second season after more episodes come out, I can't stand waiting every week to watch new episodes xD I prefer to watch it all in one go xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, definitly, the classic music is just out of this world, I adore it ...it was my motive behind watching nodame cantabile in the first place ^^

hehehehe...omg ..just hilarious??? it's more than that... it's ...Gyubo ......<<<<< (still do not know what it means but I laugh out loud once she shout it)hehehehe she is just...I can not find the correct word to express how hilarious she is .....

I am watching (C1) version, I love it, they are doing great job, I checked all other sub teams' versions and I decided to go with this one...thx dear for bringing such a wonderful news, u made my day ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

I haven't watched the anime version (nor read past one or two volumes) but I loved the live action ^_____^ ~

Ueno Juri was just awesome :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Hmmm probably is :S But I hope they will release more T__T How many episodes are in the 2nd season?

Anyone know if there is an English version of the manga online? I want to read it now xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Hmmm probably is :S But I hope they will release more T__T How many episodes are in the 2nd season?

Anyone know if there is an English version of the manga online? I want to read it now xD

for manga..

try OneManga

Share this post


Link to post
Share on other sites

I loooooove this anime. Season 2 is so far so good! Finally some progression on their love story hehe.

I can't wait till every Mondays, when the newest episode will come out :)

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...