Jump to content

Any Dutch People Here?


Guest Twinny

Recommended Posts

Guest Anka1430262897

Hey iedereen!!

Nieuwe people: Welkom :D Ik ben Anoescha!

Hoe is t met iedereen? Sjeee, lang nie meer gepost hier! Zeker sinds juni!! Naja... alles goed?

CoffeeAddictionGirl: waar uit Limburg?? Kirchröadsjer maedsje hei! whaha omg hebk da überhaupt goed geschreven? kan geen plat schrijven.. Alleng moele!! en dat ook nog niet es zo goed :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Sujatmi

@A-NAna, CoffeeAddictionGirl & IHOPEYOUCHOKE,

Welcome ladies ;D!!

@Anoescha, ey met mij alles goed hoor, en met jou =p?

Heb jou al een tijdje gemist hier op soompi inderdaad haha.

Wieeeeeeeeh heeft er zin in een kerstmeet in kerstvakantie XD?

Kom op effe vooruit plannen, er moeten nu nog meer mensen komen D=!

Mensen hebben nu zeker vakantie hae, mijne is net voorbij =/.......

Link to comment
Share on other sites

i wish i had vacation sujatmi xD

hehehe =p

mjah kerstmeet

hmm im interested XD hehehe

dit keer kom ik zeker, als ik niet moet werken dan =.=;;

anyway i promised you guys i would come =p

soo yeah

WHEN

Link to comment
Share on other sites

Guest Sujatmi

Ik zat te denken aan een mooie doordeweekse dag..

Mensen geef uw werk datums op XD?

Gotta check mine!

Als er genoeg animo voor is maak ik wel een topic haha.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sujatmi

Haha okay geen zondag.. Of 29,30, 31 december =p..

Hmmm.. Wat komt beter uit rond kerst of na nieuwjaar?

Mij maakt het tot zover nog niet veel uit..

Just wanna see you guys (again) XD.

Link to comment
Share on other sites

^@ Megumi zo'n studie in Leiden is echt bagger with the capital B, sorry for saying so.. echt braindead! Tis zeker niet aan te raden. Saaie geschiedenis lessen en Japans krijg je van een Nederlands docent die slechter uitspraak heeft dan ik of van een vooropgenomen computerstem wat je moet naspreken. Je kan beter zelfstudie doen en dan een jaartje in Japan op vakantie gaan.

Enige leuke is dat je bij de mediatheek manga en anime kan halen. En de mensen in je klas kennen Jpop en Kpop waarover je de hele dag kan kletsen.

En HBO is ook geen uitdaging als je VWO heb gedaan, neem maar van mij aan. Been there, done that.

Als je iig je bachelor hebt gehaald, dus op universitair niveau, kan je master ook gewoon in 't buitenland (ook Azie) doen. In (bijna) elk land wordt master wel in 't engels gegeven. Dus op zich maakt het dan niet zoveel uit welke studie je gaat, als je iig je een master kan volgen, dus bachelor WO of HBO doen.

Anyways bij Universiteit Utrecht hebben ze een Japan Club :P wat very cool is (A) www.jpcu.nl :P

Link to comment
Share on other sites

Guest love_starz

yay kwil ook komen xD

and pls niet op een zondag:P dan kan je bijna nix doen l0lz(zoals de vorige keer)xD

nja het liefst niet op 31 december XD *zucht* (ouders die bijgelovig zijn >.>)

edit:

blah k kan misgien tog niet =x

mja kzie wel xD

Link to comment
Share on other sites

Guest Sujatmi

Mensen die nu hier kijken moeten wel effe wat posten he ;D.

*edit* okay doen jullie nu al langzamerhand hehe XD.

Anywayssss.

Ik wou nog effe zeggen dat ik het best vindt als mensen vrienden mee nemen..

Maarjah maak die mensen dan wel lid hier he XD.

Geen intruders BD..

Link to comment
Share on other sites

Het leven gaat niet om seks, maar om kinderen en passie... en WIL. Het gaat niet om neuken en ballen en kutjes, het gaat om liefde. Het gaat om mensen. Het gaat om verbindingen. Het gaat niet om salade gooien. Het gaat niet om lul en kont en tieten. En anale pleziertjes. Het gaat niet om deze roestige trombonen of vieze Sanchez. Het gaat niet om regenboog douchen en kameelteenglijders en de Cinciatti vlinderdas, je Arabische duikbril of de hete carl en parelkettingen. Of kutsap cocktails, en puntige dildo's en dubbeldekker kutjes. Poep bevlekte ballen en fap uitwisseling of de hangende hersens het gaat niet om ratelslang schudden en de krokodillen neukhuis en ezelmeppen en THEEZAKKEN.

Link to comment
Share on other sites

Guest Theezak

Het leven gaat niet om seks, maar om kinderen en passie... en WIL. Het gaat niet om neuken en ballen en kutjes, het gaat om liefde. Het gaat om mensen. Het gaat om verbindingen. Het gaat niet om salade gooien. Het gaat niet om lul en kont en tieten. En anale pleziertjes. Het gaat niet om deze roestige trombonen of vieze Sanchez. Het gaat niet om regenboog douchen en kameelteenglijders en de Cinciatti vlinderdas, je Arabische duikbril of de hete carl en parelkettingen. Of kutsap cocktails, en puntige dildo's en dubbeldekker kutjes. Poep bevlekte ballen en fap uitwisseling of de hangende hersens het gaat niet om ratelslang schudden en de krokodillen neukhuis en ezelmeppen en THEEZAKKEN.

Ik ben het totaal niet met je eens, het leven gaat WEL om die zaken!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..