Jump to content

Any Dutch People Here?


Guest Twinny

Recommended Posts

  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest azn_denny

@ Dudie:

Jij owk?? WOOOHOOO Ikke owk... welke kaarten heb je?

VOOR ALLE JYJ LIEFHEBBERS:

IK HEB NOG 3 VIP TICKETS OVER VOOR DE JYJ CONCERT IN BERLIJN 6 NOVEMBER 2011!

INDIEN JE GEINTERESSSEERD BEN, EMAIL ME: dennygirl87@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

@ Dudie:

Jij owk?? WOOOHOOO Ikke owk... welke kaarten heb je?

Ik heb normal seat. Zat er nog wel aan te denken om te upgraden maar SVIP vond ik toch echt te duur worden en VIP is volgens mij nog slechter qua zicht, als je redelijk achteraan zit, omdat het gelijkvloers is. Normal seat is tribute dus kun je makkelijker over de mensen voor je kijken. Tenzij ze heel het plan weer gaan omgooien maar dat lijkt me niet maarja met deze organisatie weet je het maar nooit. Eerst was het ja er zijn genoeg staanplaatsen, uur later, nee alles is zit.

En Berlijn valt nog wel te overzien. 7 uur met de trein en qua kosten ben ik ongeveer hetzelfde kwijt als SMTown alleen dan wel een dag langer maar die ben ik grotendeels al kwijt aan reizen. Wat dat betreft was Parijs fijner qua afstand. Tja je moet er iets voor over hebben, misschien komen ze ooit ook in Nederland maar daar ga ik voorlopig niet van uit.

Link to comment
Share on other sites

Guest oscillation_89

Nederlandse soompiers! Het is hier wel wat dood he. Maar wel de meeste pages van heel de Europa thread!

De meeste mensen hier zijn chinees denk ik? Of ook andere ethniciteiten? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Link to comment
Share on other sites

Nederlandse soompiers! Het is hier wel wat dood he. Maar wel de meeste pages van heel de Europa thread!

De meeste mensen hier zijn chinees denk ik? Of ook andere ethniciteiten? Ben wel benieuwd eigenlijk.

too many lurkers! Kan niet zeggen dat iedereen chinees is. Gewoon vanalles wat :P

Link to comment
Share on other sites

JYJ in Berlijn was zo leuk... Alleen 3 uur in de kou staan om je kaart om te wisselen voor een stoelnummer was minder en dan heb ik nog geluk gehad want sommigen die stonden meer dan 8 uur in de rij. Wie heeft dat ooit bedacht?! Echt het zou verboden moeten worden dat OMI ooit nog een concert organiseert. Ik raad in ieder geval iedereen af of dan te gaan want echt puinhoop, dat wens je niemand toe. Ben zo blij dat we eindelijk van de stress af zijn maar het had zoveel leuker kunnen zijn met voorpret enzo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hi, little bump here.

I'm an infography student from Belgium. I was wondering if there were good infography (2D/3D) schools in Holland ? And if it's awfully expensive like in France (~6k €/year) or more affordable like in Belgium (1k €) ?

Ik spreek een beetje Nederlands. Ik ben een beetje vergeten wat ik op school geleerd heb maar begrijp ik het good.

Link to comment
Share on other sites

Hi, little bump here.

I'm an infography student from Belgium. I was wondering if there were good infography (2D/3D) schools in Holland ? And if it's awfully expensive like in France (~6k €/year) or more affordable like in Belgium (1k €) ?

Ik spreek een beetje Nederlands. Ik ben een beetje vergeten wat ik op school geleerd heb maar begrijp ik het good.

Studying infography in Belgium? Why switch to another country? :o

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..