Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest jeannguyen

Asian Version Of Jessica Alba?

Recommended Posts

Guest mushoo

am i the only one who agrees they look alike? lol

well i definitely see the resemblance.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest unicexdbsk

this vivian lai girl looks more like little brittany spears.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest *.:StarryEyeSurprise:.*

yah she does

in some pics

O__o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tasty

um hahha

no resemblance at all.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest HELLnawITSc

SICK! I hope you're joking..... Wowza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vvn

I guess I'm the 3rd person to agree.

Yeah, I see resemblance.

I remember I loved Vivian Lai b/c she was the only person I knew with the same name as me (of course I was young and naive) haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dazzle and Destroy

you guys, look carefully..

yes, i do think she resembles jessica alba, i wish there was a recent picture of her though, because those pictures are seriously, SOO OLD.

hahahaha, it was like, looking back in my aunts yearbook when that kind of make up was popular.. hahaha.

she's really pretty though, if she were to live in this time with the new in makeup and style, she'd look really pretty..

jung ryu won so does not look like JA.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vino de Jerez

WTF? Are you being serious?? Those pictures look from the mid 80s-90s. Well, she's got a pretty smile. But I don't see how you can compare her to Jessica Alba.

agreed. furthermore, jessica alba is much prettier compared t her. i think its the facial features the hair and the make up that makes her look like jessica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest because_of_you

hehe i think vivian lai does actually have some similariaties to Jessica Alba

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow i agree too o_O they do resemblance eachother in majority of the pics..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest chriskong37

ugh... i dont think any of those girls look like jessica alba, especially the second one (jung ryu won).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kkkkk

WTF? Are you being serious?? Those pictures look from the mid 80s-90s. Well, she's got a pretty smile. But I don't see how you can compare her to Jessica Alba.

lol. vivian lai is indeed from that era! mid 90s. i remember her cantonese hit 'one person one dream' or something. i think she even has kids now. or maybe just married. or maybe just hanging around being middle age.

but i dont see much resemblance.

i think in terms of alikeness, hyori comes pretty close. its in the smile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hunny

She has a nice voice

Love her songs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lilpinkhearts

there is a resemblance.

but it's very, VERY slight.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Stephie_XOX

in the second pic... yeah ^^. she´s pretty and so is jessica alba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Malice_Kaiser

I do see resemblances. In the face shape like you said... They're both pretty. Jessica Alba is overrated...

WTF? Are you being serious?? Those pictures look from the mid 80s-90s.

Wtf does that have to do with anything?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest snail.

I don't know but I've always consider that Hyori was the asian Jessica Alba ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jin91

ummm sorry. I dont see the resemblance

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...