[Weekend Event] Earn 2x Soompi Points
Update #9 is being installed. Service disruptions are expected. We apologize for the inconvenience.
Oksana Sutra

Park Min Young 박민영 - Upcoming show: Busted season 3 (Netflix)

Recommended Posts

ahh. SO pretty!! :)

thanks for all the pictures.

i hope siduq will announce more news on her new project soon. :)

now, at least we know she's kinda busy with photoshoots and all. :D

after watching a few episodes of HighKick;

i gotta say, she's a better actress in I am Sam.

not that she wasnt good in HighKick.

she's good in highkich and much better in I am Sam. :D

improvements!

cant wait to see her next work and anticipating for more improvements. :lol:

I think she gets better in the later episodes of High Kick... but what really made me like her was I am Sam lol

I first started watching because of TOP (and I thought the drama was going to be PMY x TOP) but then I became her fan lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

i found this on naver, can sum1 translate??

---

"거침없는" 박민영의 모델특별상 수상

1200655063436_1.jpg

2007 아시아 모델상 시상식 패션쇼가 열린 18일 오후 반포동 JW메리어트호텔서울 밀레니엄홀에서 박민영이 모델특별상을 수상하고 있다. /허경기자 neohk@newsis.com

<저작권자ⓒ '한국언론 뉴스허브' 뉴시스통신사. 무단전재-재배포 금지.>

NISI20080118_0005945476_web.jpg

love this one... she looks gorgeous...

model.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ oh wow.. another award?

The article is basically saying that "Unstoppable" PMY won an award for modeling on the 18th.. yay for PMY!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

^ ah i see... thanks for the summary sweetsmile...

anyway, i saw on naver that there's her nu cf (this one for KFC), but i not watch it yet, naver seems error, i hope i can see that tomorrow.

whoa... another award... another cf... yay for her!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest boygenius

:w00t: so pretty!

hooray for her! :D

When was this 18th? last year or this year? if it was last year, what month? sorry can't understand what the article said...

she's doing nice... :lol:

Damn she's so pretty... I've said that already right? :P hahaha...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest anne&top

she won another award??

YAY! to her!! :P

she totally deserves it. :D

but i heard she was in HighKick throughout the episodes.

she left somewhere midway right?

so to see drastic improvements between high kick to i am sam...;

it really awes me. :)

+

she's a good model too! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

another pic from asia model awards

models.jpg

she's so pretty...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eyepop80

A new year, another award and a new picture of PMY, Wow! I hadn't seen much news of her lately so it is good to see a new pic. Hooray for her. I have to catch her in Highkick because she was great on I am Sam.

Oh, I just looked back and saw all those pictures. These are all new to me too. Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

minyoung @ asia model awards

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha i didnt even knw there was this kind of award. but she did make wonderful cfs and shoots. i like her everlst thing. congrats pmy!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

minyoung KFC cf here

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

iHQ multimedia update

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lOveKorea

Waves to everyone here*^__^*

Thanks for sharing goodies and updates continuously.

i love all of her CFs, she's so cute and has natural beauty.

havent watched I am Sam yet, but it seems im gonna become her fan soon too :sweatingbullets:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

waves to lovekorea ^^

so... you sud watch im sam asap & you must be love her more and more...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eyepop80

The video awards clip, kfc cm and photoshoot were all great, Thanks. The photoshoot was especially good since it showed so many of her facial expressions. Her smiles are very cute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now