[Weekend Event] Earn 2x Soompi Points
Update #9 is being installed. Service disruptions are expected. We apologize for the inconvenience.
Oksana Sutra

Park Min Young 박민영 - Upcoming show: Busted season 3 (Netflix)

Recommended Posts

Guest chituan

My friend just sent me a clip of PMY and jungi's interview. Not sure if you guys watched it yet but I still uploaded here.

http://youtube.com/watch?v=M-dwqsjwWus

The clip is english subbed and somewhere in the middle of the clip, PMY is asked to sing and she sang beautifully a sentence in English like : Fly me to the moon and let me play among the stars..... Hope u guys enjoy it ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest anne&top

Min Young updated her cyworld. :)

these pictures were posted on 27th of January. :D

she went skiing!! :lol:

her title for this post was, "Elementary Boarder" LOL!!

so cute! :P

cf2d876a88.jpg

16caf54eb5.jpg

0fb6f503b2.jpg

credit: Park Min Young's Cyworld

http://www.mydaily.co.kr/news/read.html?ne...1111&ext=na

^

does anyone knows what this says?

is she taking up a new sitcom?

chituan,

thanks for the link! :)

and i think she did a KFC CF recently:

dabcfa177b.jpg

a882151cf6.jpg

credit: as labeled

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ wow thanks for the update and the caps! lol so pretty ^^

No.. the article doesn't say anything about her doing a sitcom, just saying how every sitcoms have a "mysterious" character, and in High Kick it was Yumi and in Kimchi Cheese Smile, it was Kim Sanho, etc etc.

I would rather see her in dramas than sitcoms though. High Kick was a way to kinda let people get to know her.. right?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

thanks for some updates..........................

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RayType

Hello everyone, I'm also a fan of Park Min Young, she was my major draw in watching I Am Sam. Seeing her face appear on the preview for I Am Sam when Capital Scandal ended, lit up the screen for me.

I've been browsing her cyworld and came upon this picture below, I wonder if this is PMY's mom?

copy0299811101048mq2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

welcome here raytipe... thanks for the pic...

i wonder who is she, but they sorta alike, she cud be minyoung's mom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest anne&top

i think she's MinYoung's mom too. :)

they have the same smile and eyebrows. :lol:

her mom look pretty young too.

pretty family no? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest anne&top

^

i think she's trying to say that she's a beginner in skiing.

as in, she's not really good in it.

a newbie. :D

my.jpg

my2.jpg

my3.jpg

1206_m_pkrs114.jpg

credit: Naver

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

anyone know who is this guy with minyoung?

crown.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coreana_ira

^ yeah i think that way too, both are cute...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eyepop80

hey thanks all for the new pics. Hey there Raytype, welcome here. The woman in the photo does look a lot like PMY. She must be some type of relative, same eye shape an mouth.

The photo of the guy with PMY they do look good together. Maybe her costar on her next drama? Just wishful thinking about seeing her soon on something new.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ haha i don't think so. The picture is old... if you see the date, it says 9/13/2004.

Probably a friend? lol idk but they look cute together.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ haha really? Thanks for letting us know... we've been wondering who it was.

PMY is close with Jessica from SM... maybe that's why she knows some trainees as well?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RayType

Hey eyepop!! good to see you.

Is anyone having trouble saving the gifs on her cyworld? I can't download any and its a real bummer because there's a lot of cute ones from I Am Sam... :(

Anyways, contributing more fun pics from PMY's cyworld!:

30440232410131749tv6.jpg

0972410152049tw6.jpg

1648221159rs3.jpg

aaaaaaaatngml2080107411jg3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Announcements