Jump to content

FRENCH MUSIC


Guest Elle.

Recommended Posts

Guest laure_choc

-i don't remember the name in French but they're an older rap group from Marseille and the name in English would be Silver Microphone Club or something like that

Their name is IAM, and one of their album was "L'école du micro d'argent" (the school of silver microphone)

Link to comment
Share on other sites

m - qui de nous deux

^ cutecuteCUTE french song . m is my favorite french artist <3 his videos are marvelous and he's so unique .

i listened to kyo after people here mentioned them , and i definitely liked their music , too x]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest stereo_sushi

recent songs

-psy4delarime= Stone (love it!!!!)

-Sinik=Une epoque formidable

-Diam's=de la boulette

Link to comment
Share on other sites

Guest stereo_sushi

^ y' a que des musiques de fatou lol

LOL ben tu sais on n'a pas de dbsk, ni de ftts ni de shinhwa en france!! je prefere mettre des sons de fatou comme tu dis que d'ecrire lorie ou pricilla !! je ne voudrais pas conseiller ce genre de musique aux autres si tu vois ce que je veux dire :sweatingbullets:

Link to comment
Share on other sites

Guest VietForce

lol diam's c'est un gros bonhomme... elle est trop moche et ne sait pas chanter...

fatou ça veut dire de racaille :D

Link to comment
Share on other sites

Guest 1986s

LOL ben tu sais on n'a pas de dbsk, ni de ftts ni de shinhwa en france!! je prefere mettre des sons de fatou comme tu dis que d'ecrire lorie ou pricilla !! je ne voudrais pas conseiller ce genre de musique aux autres si tu vois ce que je veux dire :sweatingbullets:

XD, AGREED!! *mais complètement*

Lorie? Priscilla et j'en passe .__.!! vous appellez ça de la musique?? Pour le Rap/hip Hop, la pop et/ou le r&b Fr il y a encore du chemin à faire!

Ok! random advices:

Rap, Hip Hop, varièt:

=> Iam (Great writers)

=> Mc Solaar (same here)

=>Marc lavoine (ditto)

=>Florent Pagny (ditto)

+ Rohff, Booba, Fonky Family, Psy4 de la rime...

Rock, NU metal et co:

=> Luke

=> M

=> Pleymo

=>Noir désir *T_T*

=>(Damien) SAEZ

^Diam's, ah ça va elle passe encore XD

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest liL Moo

Definitely lsiten to Kyo and SoWatt.

yeah! ^^ thats cool! i like kyo, too! ^^

i hope someday i can go to their concert

haha they are soo good I their music

dont know if anybody else has already written him in here, but i also like willy denzey ^^

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..