Quantcast
Jump to content

Han Hyo Joo 한효주 - Upcoming Movie 2021: Pirates 2


Recommended Posts

9 hours ago, adeleyam said:

Reporter: How do you feel after the end of a 6-year drama comeback?

HJ: Feels a little regretful (not sure if she meant if this drama is only 16 eps thus the regret) but extremely thankful for all the love through the drama

Reporter: Have you left/ Are you still in your character Oh Yeon Joo? 

HJ: in the midst of it (laugh)

Reporter: So its like you havent bid farewell to your character?

HJ: Yes...

 

awwwwhh..still didnt bid farewell to OYJ ? Fighting HHJ!;)

thank you @adeleyam!!!! :D

_____________________________________________

some gifs to share while waiting her updates..hehe:P

 

622c7e95gw1f7sah4inxdg20d308cb2a.gif

622c7e95gw1f7sah0g4zkg20an08cu0y.gif

622c7e95gw1f7sagrg510g20aj08cx6p.gif

 

 

  • Like 8
Link to post
Share on other sites
  • Replies 23.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ohnoitscindy

    3212

  • fujiwara no sai

    1524

  • adeleyam

    1343

Top Posters In This Topic

Popular Posts

This is my first comment on this thread! I wanted to take a moment to thank the familiar faces that I see here and express my gratitude for keeping this thread alive since the amount of pages is

Hehe, Hyo-joo really is highly appreciated by the film industry. The director of Love 911/Bandage said HJ's role in it was tailor made for her, while the director of Inside Beauty said the left side o

Oh god this marriage topic came up again lmao.  Hyo Joo has said numerous times before that she wants to be in a relationship and has even said that she'd be willing to give up her career for lov

Thank's @adeleyam..

Aw..  Our girl is such a warm hearted person. So proud of her.. She'll be working and have her vacation at the same time, good for her. BIFF is just around the corner so she definitely needs a beauty rest.:)

Here's another picture of her arrival at Haneda Airport..

 

Edited: more photos...

 

  • Like 10
Link to post
Share on other sites
11 hours ago, adeleyam said:

HJ (saying to the camera-man before going up the escalator): Please be careful of your back (the camera man is walking backwards) *so sweet~~*

HJ (talking to the camera man again): Please be careful of the steps (before alighting from the escalator)

HJ: You've suffered (in a way of telling them you have worked hard), coming to the airport early in the morning..

....

------

Sorry if the translation sounds weird~ ;)

@adeleyam Thank you so much for the translation. And sorry for cutting your post like that

She is such a caring person :wub:. I remember in a interview about her experience in 2D1N how she expressed her concerns about the staff who were carrying camera/bags around them. And she even fed the chips to the staff and members of 2D1N.

She is so sweet, everyone around her just love her. She is an angel to me :blush:

  • Like 7
Link to post
Share on other sites
Just now, isapuilai said:

Thank's @adeleyam..

Aw..  Our girl is such a warm hearted person. So proud of her.. She'll be working and have her vacation at the same time, good for her. BIFF is just around the corner so she definitely needs a beauty rest.:)

Here's another picture of her arrival at Haneda Airport..

 

Edited: more photos...

 

Again park man hyun !!!!:angry:i exploded:angry:

Just now, suppy said:

@adeleyam Thank you so much for the translation. And sorry for cutting your post like that

She is such a caring person :wub:. I remember in a interview about her experience in 2D1N how she expressed her concerns about the staff who were carrying camera/bags around them. And she even fed the chips to the staff and members of 2D1N.

She is so sweet, everyone around her just love her. She is an angel to me :blush:

Yeeeeees our girl is really a very kind angel ! She is my Goddess and snow white:wub::heart:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Honestly, I dont have anything against PMH being near with Hyo Joo instead I'm more at ease. PMH even said that he's like an older brother to Hyo Joo and he's protective over her especially when they are overseas.. Plus, he always updates us with our girl so we should be thankful instead of getting mad at him.hahaha! 

Anyway Hyo Joo's fansclub in SK will be making a calendar but unfortunately we can't avail it coz they won't do shipping overseas.. hahaha

 

Can't tell if this new or not. What she's doin'? Haha.. :w00t:

 

  • Like 9
Link to post
Share on other sites
Just now, suppy said:

Yeah I have read are you jealous of him?

Not just jealous ! In my idea , his behaviour is not very good with hyo joo ! For example , he always want stand near hyo joo and always he take very near photo with hyo joo ! Her manager is more near to hyo joo than PMH but he never do these works ! He is so polite and he is like a real protective for hyo joo ! ...... 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Just now, isapuilai said:

Honestly, I dont have anything against PMH being near with Hyo Joo instead I'm more at ease. PMH even said that he's like an older brother to Hyo Joo and he's protective over her especially when they are overseas.. Plus, he always updates us with our girl so we should be thankful instead of getting mad at him.hahaha! 

Anyway Hyo Joo's fansclub in SK will be making a calendar but unfortunately we can't avail it coz they won't do shipping overseas.. hahaha

Why you are trying say he is so nice man !!!!!! You can love him !!!!! I never love this man and this is my idea and any one can not change this ! All persons have a idea ! My idea is this!!!

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, hhj22 said:

Not just jealous ! In my idea , his behaviour is not very good with hyo joo ! For example , he always want stand near hyo joo and always he take very near photo with hyo joo ! Her manager is more near to hyo joo than PMH but he never do these works ! He is so polite and he is like a real protective for hyo joo ! ...... 

LMAO i get it you don't like him:lol: . And I also like her Manager he is cute :D and kinda have calm aura around him.

 

6 hours ago, adeleyam said:

Haha!! Dont worry cuz we miss her updates too~~

Anyway speaking of her photoshoot in Japan, I'm not sure but it seems to be for the magazine DAZED. Her makeup artist Seo Hee Young updated her IG with that tag.. :D

I really wanted some pics of her enjoying some fun time in Japan but they didn't upload it :(

Link to post
Share on other sites
7 hours ago, adeleyam said:

Haha!! Dont worry cuz we miss her updates too~~

Anyway speaking of her photoshoot in Japan, I'm not sure but it seems to be for the magazine DAZED. Her makeup artist Seo Hee Young updated her IG with that tag.. :D

Thank you for sharing that info! Hmm, Dazed spreads tend to be edgier and more sexed-up than Instyle, Marie Claire, etc. If it's really for Dazed, I'm curious (and a bit apprehensive tbh) as to how it turns out.

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Hmm I am excited for this DAZED photo shoot lol. She definitely has done sexy before~ HIGH CUT, anyone? And that W spread from Always period. I still think her collaboration with JWS for HC is one of the sexiest and the best that I've ever seen.

Link to post
Share on other sites

The Beauty Inside is such a gem and it is so special in many ways, I loved Hyo Joo more through it. It's my perfect film of hers. Not only did she portray Yi Soo but she became her. In honor of the Best Actress nomination for The Beauty Inside at the upcoming BUIL Film Awards, here are Yi Soo's memorable lines written by Han Hyo Joo herself.

Ambassador Han Hyo-joo wrote a collection directly from Beauty Inside |  Instiz

Ambassador Han Hyo-joo wrote a collection directly from Beauty Inside |  Instiz

Ambassador Han Hyo-joo wrote a collection directly from Beauty Inside |  Instiz

Spoiler

Ambassador Han Hyo-joo wrote a collection directly from Beauty Inside |  Instiz

Ambassador Han Hyo-joo wrote a collection directly from Beauty Inside |  Instiz

Ambassador Han Hyo-joo wrote a collection directly from Beauty Inside |  Instiz

Ambassador Han Hyo-joo wrote a collection directly from Beauty Inside |  Instiz

Ambassador Han Hyo-joo wrote a collection directly from Beauty Inside |  Instiz

Ambassador Han Hyo-joo wrote a collection directly from Beauty Inside |  Instiz

 

Link to post
Share on other sites
  • Jillia changed the title to Han Hyo Joo 한효주 - Upcoming Movie 2021: Pirates 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...