Quantcast
Jump to content

Recommended Posts

On 8/18/2020 at 4:16 AM, supergal99 said:

 

Ok.. ok... special request sooooo... this is customised for u:

(This is a scene from your oppa's drama ...hmmmm)

**Cto owner**

 

(After planting a swift kiss ON YOU!! ) Oppa said: “Try guessing what I just proved. The fact that I have dated before or that I’m dating right now.”

 

Soooo Fill in the blamk ...ops i mean blank :

Oppa, my guess is ______________

:glasses:

 

AWWWW thank you @supergal99 :kisslevel:

 

ahem so.. Oppa my guess is ........ Oppa is dating right now!! :glee:

 

 

my favorite toppings are ______________ 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

whateves, you two complain to the mods I'm posting on your page for hugs and then I get a warning lol...you two gonna get me banned if I don't behave

of course whatever honey is cooking   supergal and honey should get a ________

@supergal99 [is playing disco music - 'VENUS'] and @YayArea  is dancing disco with Sejabin  

On 8/19/2020 at 9:18 AM, H0ney said:

my favorite toppings are ______________

 

Hahahaa... roof-topping

Legit:

Rooftopping sometimes called roofing refers to the unsecured ascent of rooftops, cranes, antennas, smokestacks, etc., usually illegally

Spoiler

 

supergirl__rooftop_by_dlscott1111_dckyp9

 

Ok whoever wants to fill in this blank:

 

I ________________ Soompi forums. (Hahahaaa~~~)

  • LOL 1
Link to post
Share on other sites
  • Jillia changed the title to Fill In The Blank

O.m.geeee dat one looks like my BF doing pole-dancing...hahahaa~~~

 

8 hours ago, H0ney said:

Soompi forums make me transformed into a super sweet person (hahahaaaa)

 

O..kay... juz to entertain @H0ney (the only member who is playing in this thread hahahhaaaa~~~): 

Cto

bb04db0f8219c828a79485e4023da3dc.gif

 

Oppa's favourite food is ___________:glasses:

  • Shocked 1
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, supergal99 said:

O.m.geeee dat one looks like my BF doing pole-dancing...hahahaa~~~

 

 

O..kay... juz to entertain @H0ney (the only member who is playing in this thread hahahhaaaa~~~): 

Cto

bb04db0f8219c828a79485e4023da3dc.gif

 

Oppa's favourite food is ___________:glasses:

of course whatever honey is cooking

 

supergal and honey should get a ________

  • LOL 1
  • Wiggle 1
Link to post
Share on other sites
17 hours ago, supergal99 said:

O.m.geeee dat one looks like my BF doing pole-dancing...hahahaa~~~

 

:joy: so your boyfriend is doing pole-dancing? :glasses:

 

Quote

O..kay... juz to entertain @H0ney (the only member who is playing in this thread hahahhaaaa~~~): 

Cto

 

hi super sweet entertainer :selfie2: btw then let us playing this game 

 

Quote

Oppa's favourite food is ___________:glasses:

 

beef? honey? :coolshades:

 

14 hours ago, YayArea said:

of course whatever honey is cooking

 

I only know to boiling water

 

Quote

supergal and honey should get a ________

 

A GIFT from you because we make your thread lively  :eatscookie:

 

 

Next person is  ___________________  in Soompi hang out section hahaha

  • LOL 1
Link to post
Share on other sites
On 8/24/2020 at 8:43 PM, YayArea said:
On 8/24/2020 at 5:38 PM, supergal99 said:

Oppa's favourite food is ___________:glasses:

of course whatever honey is cooking

 

 

23 hours ago, H0ney said:

I only know to boiling water

 

23 hours ago, H0ney said:

beef? honey?

 

Ahhh... o..kay... okay.... i juz checked with Oppa -- he likes 'H0ney'.......... in boiling water !!! HAHAHA~~~ 

 

23 hours ago, H0ney said:
Quote

supergal and honey should get a ________

 

A GIFT from you because we make your thread lively  

 

Ermmmm...o...kay... u wan --- prada ??? (Hahaaaaa~~) 

 

23 hours ago, H0ney said:

 so your boyfriend is doing pole-dancing? 

 

Heeee... 

Spoiler

 

Erhm... mmmm... his new hobby -- indoors ya u know this pandemic.. sigh~~~

4cnvs0.gif

4cntqd.gif

 

His dancing So cool ya?  Hahahaaaa~~ ya my BF

 

23 hours ago, H0ney said:

Next person is  lurking ops i mean checking out all the (lame) threads in Soompi hang out section hahaha

 

Honey !!! Tsk....making me super busy...wawawaawaaa...

 

23 hours ago, H0ney said:

hi super sweet entertainer 

btw then let us playing this game 

 

Okay okay!  Oppa is yr private Chef for the day (today only pls note expiry date 12am KST hahahahaa)

4co2ph-1.gif

 

Oppa my fav dish is :4267_LiccGif:________________

  • LOL 1
Link to post
Share on other sites
On 8/26/2020 at 2:49 AM, supergal99 said:

Ahhh... o..kay... okay.... i juz checked with Oppa -- he likes 'H0ney'.......... in boiling water !!! HAHAHA~~~ 

 

:joy: but to drink Honey with warm water is healthy you know. Honey is healthy for oppa :coolshades:

 

Quote

Ermmmm...o...kay... u wan --- prada ??? (Hahaaaaa~~) 

 

You already gave me that prada bag on the favorite quotes thread :joy:

 

Quote

Heeee... 

Honey !!! Tsk....making me super busy...wawawaawaaa...

 

It's okay to be busy on Soompi. It's fun :tenor:

 

Quote

Okay okay!  Oppa is yr private Chef for the day (today only pls note expiry date 12am KST hahahahaa)

 

Oppa my fav dish is any spicy dishes and hot like this in god's level hahaaha

 

 

 

I _____________________ disco music hahahahaha  :piggydance:

 

 

to @supergal99

Soompi forums make me transformed into a super sweet person (hahahaaaa) <~~~~ so before you transformed into a super sweet person, you were a bitter person? hahahahaaaaaa 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
On 8/26/2020 at 6:20 PM, H0ney said:

 

:joy: but to drink Honey with warm water is healthy you know. Honey is healthy for oppa :coolshades:

 

 

You already gave me that prada bag on the favorite quotes thread :joy:

 

 

It's okay to be busy on Soompi. It's fun :tenor:

 

 

 

 

I _____________________ disco music hahahahaha  :piggydance:

 

 

to @supergal99

Soompi forums make me transformed into a super sweet person (hahahaaaa) <~~~~ so before you transformed into a super sweet person, you were a bitter person? hahahahaaaaaa 

I dance with sejabin disco music haha

 

You only need noodles if you_______water

  • LOL 1
  • Insightful 1
Link to post
Share on other sites
11 hours ago, YayArea said:

I dance with sejabin disco music haha

 

People keep mentioning about this Sejabin. Who is she?

:idk:

 

11 hours ago, YayArea said:

You only need noodles if you are boiling water

 

 

@supergal99 and @YayArea ___________ Sejabin

  • Naughty 1
Link to post
Share on other sites
On 11/2/2020 at 9:05 PM, H0ney said:

@supergal99 @YayArea you both forget to make blanks

 

Oopsss...  

 

On 11/2/2020 at 9:05 PM, H0ney said:

my favorite color is ____________

 

*whisper* yellow (noodle ring) :ph34r:

 

Ok ok... changed my mind ...erhmmm... red... er no no blue... er.... wait .... i think red....  ahhhh.... blue sèems cooler... mmmmm

 

Ottoke ?!?!

 

Ok nvm, next :

Erhmm... 

If u can only have ONE gift: Xmas gift or birthday gift?

My answer: _______________

  • Love 1
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, supergal99 said:

Oopsss...  

 

 

*whisper* yellow (noodle ring) :ph34r:

 

Ok ok... changed my mind ...erhmmm... red... er no no blue... er.... wait .... i think red....  ahhhh.... blue sèems cooler... mmmmm

 

Ottoke ?!?!

 

Ok nvm, next :

Erhmm... 

If u can only have ONE gift: Xmas gift or birthday gift?

My answer: _BIRTHDAY GIFT FROM AHJUSSI OPPA BECAUSE OF I WANT A GIFT FROM ABROAD_ hahahaha 

 

 

Note: please sent it to my office you know the address :loveu:

 

 

next person ______________ December

  • Shocked 1
Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, H0ney said:

My answer: _BIRTHDAY GIFT FROM AHJUSSI OPPA BECAUSE OF I WANT A GIFT FROM ABROAD_ hahahaha

 

Hey hey hey! Ok ok he's abroad .... no need to shout in CAPITAL LETTERS ya? Ya

 

15 minutes ago, H0ney said:

next person ______________ December

Erhmm... u talking about yourself ah? Hahahah...

born in 

 

:gangnamstyle:

Edit: Ok next :

I _________ blanks 

 

  • Wiggle 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, supergal99 said:

 

Hey hey hey! Ok ok he's abroad .... no need to shout in CAPITAL LETTERS ya? Ya

 

Erhmm... u talking about yourself ah? Hahahah...

born in 

 

:gangnamstyle:

Edit: Ok next :

I heart sejabin but her heart just shoot blanks 

If I was in Korea sejabin would _____me

  • LOL 1
  • Wiggle 1
Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, YayArea said:

Only the cutest hottest girl evaaaa!!!!

 

I think you are delulu.. I never see Sejabin since I am being active on Soompi :idk: supergal99 also asked me about her. I think she is ghosting people. It is better to forget about her.

  • LOL 1
Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, H0ney said:

 

I think you are delulu.. I never see Sejabin since I am being active on Soompi :idk: supergal99 also asked me about her. I think she is ghosting people. It is better to forget about her.

Can you forget a poem written on the last leaf of autumn?

Can you forget a tune played on the string of a bleeding heart?

Can you forget the first time 

Someone held you before you fell?

If not

Then how can I?

How can I?

  • Shocked 1
  • LOL 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...