Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
cybertron

[OFFICIAL] Hyun Bin ❤️ Son Ye Jin (BinJin Couple)

Recommended Posts

5 minutes ago, CrashLanded said:

Ummm...looks like they did a zoom with SYJ too...LOL! Is this legit? 

 

Yes, it is! Aren't they lucky? 

  • Like 7
  • Shocked 1
  • Love 6
  • Rickroll'D 1
  • Wiggle 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, eLizza said:

Oh my gaaaadddf @ILSYJSG. Why does it seems like the eye rolling june 23 Yejinhand update was on the day .. SYJ was having a meeting with Smart OFFICIALs(Judging from her dress)..

.hmmm...that eye roll ....was it directed towards her haters.??

 Seems plausible..

 

 

same dress??

  • Like 11
  • Awesome 3
  • Insightful 2
  • Rickroll'D 1
  • Wiggle 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

You see her now!

 

 

Guess they want to kill us early I see :P I wasn't expecting so much hahaaa

 

27 minutes ago, eLizza said:

Oh my gaaaadddf @ILSYJSG. Why does it seems like the eye rolling june 23 Yejinhand update was on the day .. SYJ was having a meeting with Smart OFFICIALs(Judging from her dress)..

.hmmm...that eye roll ....was it directed towards her haters.??

 Seems plausible..

 

 I thought Binnie's one was related to his shoot in May though. I am confused LOL! catching up hahaa

  • Like 13
  • Awesome 1
  • Insightful 1
  • Wiggle 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, eLizza said:

Oh my gaaaadddf @ILSYJSG. Why does it seems like the eye rolling june 23 Yejinhand update was on the day .. SYJ was having a meeting with Smart OFFICIALs(Judging from her dress)..

.hmmm...that eye roll ....was it directed towards her haters.??

 Seems plausible..

 

 

She didn't have any then? It was related to D***** we assumed lol since the next day they wrote an article on Binnie - cloy success/people thought he would get married after the drama ended lol. They wrote an article about her charm after those videos hahaa - I was like Binnie likes it when people talk about her charm lol

 

The zoom chat with Jinnie is a different day from Binnie you can tell from who is in the zoom call lol. 

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, eLizza said:

Oh my gaaaadddf @ILSYJSG. Why does it seems like the eye rolling june 23 Yejinhand update was on the day .. SYJ was having a meeting with Smart OFFICIALs(Judging from her dress)..

.hmmm...that eye roll ....was it directed towards her haters.??

 Seems plausible..

 

Haha! Is it the same dress? I know it's white too but the "eye roll" dress outer top was more transparent and the one in the zoom call was solid white. But I am happy to be wrong haha! Though that other white dress may be for an even more special occasion?

 

 

35 minutes ago, CrashLanded said:
Her CF answering his...LOL! What if they filmed a joint one and we didn’t know? What if?

 

We are all praying for a joint CF! I am quite sure the two CFs will be connected somehow as even their end taglines are calling out to each other!

 

 

6 minutes ago, Krystal. said:

Binjin comes in a pair you can’t separate them. When there’s new Yejin content it’s kinda guaranteed at this point that there will also be new Hyun Bin content :lol:. It’s either BENCH is really SMART when it comes to marketing or they’re just trolling us like Binjin at this point and is basically telling us that we’re right Binjin is married but it’s more fun to troll the fans and keep them on their toes then telling us the truth which is that BINJIN IS MARRIED :lol: omg it’s already super late here how am I going to survive D-day :tears:

 

I was just thinking the same!! Yejin Smart teaser? Binnie answers with a new Bench picture. Let's see what Binnie's side will come out with during YJ's Smart CF launch tmrw! Maybe he might appear in YJ's press con??? Either as prerecorded video or something haha!

 

Btw I think BENCH was smart to post HB's new picture today. A lot of traffic searching for Binjin now cuz of Smart ad.

 

 

 

  • Like 14
  • Love 1
  • Rickroll'D 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

:crybaby:I am blinded by her beauty lol

 

:please:Good thing I didn't go to bed yet

 

:crazily: She can't just be wearing that dress for a ZOOM call though

 

@slowpoked that's true.. i saw that one first actually 

  • Like 7
  • LOL 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...