Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 6.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Edit: better quality...      

That awkward moment when you got caught staring at your "crush" and now you have to pretend like you're looking at someone else.   

Once again  . . . sub spoilers.   I won't be able to do this every weekend, but I just had to share (so enjoy the Kookmin moments).  Besides,  these sub spoilers are never as good as watching the epis

I'm satisfied with today episode. Quite intense with hunter&mission team game, like the old episode. There are so many koomin moments too..:lol:. The way both of them teased each other.its so obvious they're so comfortable now.  No more tough JK, even when he 'scold' Somin, he smile:wub:.

Looks like somin more close with JK now than with Sechan:D. I believe the loveline between Somin & Sechan only for the showB).

  • Like 2
  • Love 10
  • Awesome 2
Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Happyjana said:

I'm satisfied with today episode. Quite intense with hunter&mission team game, like the old episode. There are so many koomin moments too..:lol:. The way both of them teased each other.its so obvious they're so comfortable now.  No more tough JK, even when he 'scold' Somin, he smile:wub:.

Looks like somin more close with JK now than with Sechan:D. I believe the loveline between Somin & Sechan only for the showB).

Me likey lol

 

I now notice the changes fro KJK persona in RM. He used to be a forceful and arrogant sparta and now he's progressing (or regressing or transforming, which ever you prefer) into a mean and funny muscular guy. His obsession towards gym and bodyworks is not dominating as it used to be, instead, that becomes a weird part of him that everyone can make jokes of.

I see that he started to find his character here in RM after the new members come (or should I say JSM intervention?).

 

And although quite late, SJH is also getting into her new role as strong yet always in dazed big sister role. I like how flirty she becomes to kjk and for y'all who worried about spartace loveline, rest assure bcs SJH is never a person who will flirt openly, more over in front of camera, to the man she's interested with. As you all can see, just like other RM members, SJH is very private about her love life even YJS, HH and JSJ didn't know. She and KJK is like a 40yo big bro to his 38yo lil sister who adore and love each other but will not interfere each other business.

 

But idk about YSC though.

Is it possible if RM want to get this year's best couple awards from YSC-JSM loveline?

  • Like 3
  • Love 2
Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Cassandra E. Bett said:

Sharing is caring and our sweet couple were the only ones eating their snack ;)

 

SDap7O9.gif

 

And their hands always find each other eh?

 

Mi7G2pD.gif

 

 

Omg! Well spotted - looks like that was meant to be a discreet pinkie grab! He went in, grasped empty air, Somin extended her pinkie and success 2nd time around!

 

Kyaaaaaaaaaa!!!!:wub:

 

Ok it could be just the angle orz.. but it does look incriminating at first glance!

  • Love 8
  • Awesome 3
Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, minahnoona said:

Omg! Well spotted - looks like that was meant to be a discreet pinkie grab! He went in, grasped empty air, Somin extended her pinkie and success 2nd time around!

 

Kyaaaaaaaaaa!!!!:wub:

 

Ok it could be just the angle orz.. but it does look incriminating at first glance!

OMG, LOL :wub:

They definitely meant for that pinky little touch lol. 

Happy they succeeded lol :love:

Can they be more cuter and discrete than this :heart:

26 minutes ago, Cassandra E. Bett said:

Sharing is caring and our sweet couple were the only ones eating their snack ;)

 

SDap7O9.gif

 

And their hands always find each other eh?

 

Mi7G2pD.gif

 

 

Such sharp eyes. And so beautiful :love:

  • Like 2
  • Love 4
  • Awesome 3
Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, Cassandra E. Bett said:

Sharing is caring and our sweet couple were the only ones eating their snack ;)

 

SDap7O9.gif

 

And their hands always find each other eh?

 

Mi7G2pD.gif

 

 

My heart can't take this. They are too cute:wub:

  • Like 2
  • Love 8
  • Awesome 1
Link to post
Share on other sites

Did you guys see how KJK and Somin were smiling like really hard after their moment in their dice game. Like seriously a lot. You can see this when JH is about to roll the dice. HAHA looks at KJK like really seriously but KJK is busy looking towards Somin's direction, and we can see Somin smiling while forcefully trying hide her smile (this looks like the same for KJK, since we barely saw his face). This episode lol was very epic in my view point as kookmin shipper. 

  • Like 8
  • LOL 1
  • Love 4
  • Awesome 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Cassandra E. Bett said:

Sharing is caring and our sweet couple were the only ones eating their snack ;)

 

SDap7O9.gif

 

And their hands always find each other eh?

 

Mi7G2pD.gif

 

 

It can be my delulu mind but it looks like a couple that can't be touchy on their work, I mean when  you're a couple and you have to control yourself bc you're banned from those actions (skinship) u always find a way to do it, even if it's just a little action u manage to show ur affection♥️ to me it's like that hahaha 

Edited by NayeC
  • Like 3
  • LOL 3
  • Love 5
  • Awesome 1
Link to post
Share on other sites
  • Guest changed the title to [Official] Kookmin Clan

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..