Quantcast
Jump to content
nateko

[Drama 2019] Voice 3, 보이스3

Recommended Posts

Eventhough I don't understand what they've said, i'm happy enough to see them together. Btw, love the way he stares at her (cookies for our shipper heart :cookie::joy:)

 

  • Like 6
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, sheelatpsfm said:

Kim Jae Wook was superb as MJH in the first Voice... 

Sorry out of topic, has anyone watched his latest drama? I cannot believed he acted sooo evil in the first Voice but acted sooo cute and bubbly in Her private life...

 

Kim Jae Wook was Mo Tae Gu in Season 1. I think there's been a mixed up. But you're right, he's really cute in Her Private Life. :D 

 

 

2 hours ago, sheelatpsfm said:

I'm hoping KW don't become totally Kousuke and he didn't murder Minho but the question I'm wondering is why is KW having flashback of Minho whenever he sees the blood on someone's ear? 

In Voice 2, he also had flashback of Minho when a vision of her calling him and telling him to return something to her back. 

It's possible that he has been brainwashed. He did say that he doesn't remember which memories are real and which ones are not. That's why there are a lot of theories right now as to how Kouseke fits in all of this. It's also confusing and makes us doubt since everyone around him is so sure to say that he murdered MH.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, rogueprincess51 said:

Kim Jae Wook was Mo Tae Gu in Season 1. I think there's been a mixed up. But you're right, he's really cute in Her Private Life. :D 

 

 

It's possible that he has been brainwashed. He did say that he doesn't remember which memories are real and which ones are not. That's why there are a lot of theories right now as to how Kouseke fits in all of this. It's also confusing and makes us doubt since everyone around him is so sure to say that he murdered MH.

I also think that he might have been brainwashed since we still don't know exactly what happened after the explosion. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nateko no matter the case Let me remind you to bring some blankets and popcorns for tomorrow lolll :joy: ah the drinks too haha 

 

Imma bring cookies. Haha

 

Im done with work and I’m so ready for Voice! Woohoo!

  • Like 2
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, sushilicious said:

@nateko no matter the case Let me remind you to bring some blankets and popcorns for tomorrow lolll :joy: ah the drinks too haha 

 

Imma bring cookies. Haha

 

Im done with work and I’m so ready for Voice! Woohoo!

I sooo envy you! We're doing overtime. 
One more day and we see Kouseke!

  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, rogueprincess51 said:

I sooo envy you! We're doing overtime. 
One more day and we see Kouseke!

One devil reaction for you :naughty:

  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, rogueprincess51 said:

And for that you owe me :cookie: and some drinks. hahaha

:joy: alright one cookie :cookie: up till today I don’t know the recipe of @nateko‘s drinks so you can ask her to give you some haha

  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, sushilicious said:

:joy: alright one cookie :cookie: up till today I don’t know the recipe of @nateko‘s drinks so you can ask her to give you some haha

@rogueprincess51, @sushilicious Yup, I'm the drink supplier here, there'll be plenty of drinks tomorrow :ph34r: the recipe is secret, you know how it works, girls :ph34r: It would be like asking the killer to reveal his own identity if I were to give out the recipe. Wire Shun wouldn't approve. :skull:

  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, sushilicious said:

:joy: alright one cookie :cookie: up till today I don’t know the recipe of @nateko‘s drinks so you can ask her to give you some haha

sooo stingy. I would need more than one since I can't wait for tomorrow's episode! 

 

very well said @nateko You learned from the best. Hahaha. 

Just another thought though, I went back to the BTS pics of the latest episode you posted last time. I thought I remember seeing photos of Chief Na who found KW choking the life out of KJ and it's not there anymore. If I remember right, I think there was a scene there were KW hands was on the table but KJ was on the floor on his side and Chief Na was on looking at them with his flashlight. I'm not sure I remember right so I went back to check but it's not there anymore :bawling:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, rogueprincess51 said:

sooo stingy. I would need more than one since I can't wait for tomorrow's episode! 

Hey, the ingredients are hard to get okay. I have limited amount. I need to order some medicine from japan again. Sigh. I ate too much.

  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rogueprincess51 Oh wow, you're right! They totally removed all the spoiler pictures, but it's too late already, we've seen them :sweat_smile:

4 minutes ago, sushilicious said:

Hey, the ingredients are hard to get okay. I have limited amount. I need to order some medicine from japan again. Sigh. I ate too much.

Stop overdosing on those cookies!! :mrgreen:

oh gosh, here's something funny, I chocked on my drink

 

  • LOL 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, nateko said:

Stop overdosing on those cookies!! :mrgreen:

Trying to stop crazylicious and monsterlicious from coming out as I wait for tomorrow haha 

  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here's how I've been surviving the withdrawal - watching fan vids on YouTube! :joy: Here's for the shippers, a video from season 2 and 3

 

I've also rewatched MTG's videos. :naughty:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

I said it in my signature. I’m Kousuke obsessive fan :naughty::joy: (If you don’t have the signature, do create one, then you can see my signature haha)

 

Anyways, in 9 hours before voice! Woohoo! 

 

@rogueprincess51 here :cookie:x10 here you go.

 

@nateko Er, I only have a few left so, eat it only when you really need it for tonight and tomorrow haha :cookie:x10 hahaha. 

 

I will just take pure tranquilizer shots today for stability ahahah. 

 

  • LOL 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

He looks cute lol

 

 

 

  • Like 3
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its already 8 eps and halfway of season 3... Hope soon they will give us the unanswered questions. 

 

Waiting for ep9.... 

 

PS: cookies won't help better buy something stronger than that for the waiting... hehhehehehhe

  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looks like i have to wait for the raw episode to be uploaded. My usual streaming site not working and the internet seems not cooperating either at this hour.

 

To those who are streaming, enjoy the bless. :bawling:

 

Anyone could provide me a site that upload the raw episode the fastest? Possibly 1 to 1.5 hour after the broadcast? Please message me the link. Thank you in advance! :kiss_wink:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG!

So the Noh Mask killer reveals his face tonight!

Killed his own fiancee huh? (or was Yukiko his wife or ex-wife?):cry:

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wahhh Kousuke might be at a disadvantage. (His mental illness) 

 

So in this episode..they focus more of the off case stories. Thennnn they dive in to the case near the end. The lighter guy have been reveal. He is not those Oppa looking type though:ph34r: the last part of the episode is real chilling. 

 

Spoiler

KJ’s relationship with KW have been affected. Greatly. They grow distanced in a sense.

 

Tmr’s episode

 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...