Quantcast
Jump to content
angelangie

[Upcoming Mainland Chinese Drama 2019] Legend of Awakening 天醒之路

Recommended Posts

6 minutes ago, angelangie said:

 

yes i read Mandarin :) not very good but passable lols.....

 

no they havent as yet.....no clarification how the lines really works but i have yet to really go into all the character descriptions....im still held up on things for now....i try to make times and make more updates for you guys soon :) when i find the character descriptions....usually Baidu also have pretty much info....i alternate in between 2 sources majorly :) 

Thank youu :)

 

In the book, it should be Lu Ping - Su Tang ..but fans have been asking question since there are a lot of promos on Qin Shang. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qin Shang is portrayed by the kpop artist? She is in spotlight right now, in the bts CFY always has the scene with her. I think we gonna have that SangSang-MoShanShan-War again like in Ever Night :phew:

  • Like 1
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, lynne22 said:

Yeah.. its not that I demand the female lead to be Su Tang... but I hope its Su Tang :P 

 

I do demand for the FL to be Su Tang, but I can only pray :lol:

 

11 hours ago, epinklyn said:

Qin Shang is portrayed by the kpop artist? She is in spotlight right now, in the bts CFY always has the scene with her. I think we gonna have that SangSang-MoShanShan-War again like in Ever Night :phew:

We just have to be mentally prepared whenever we are watching dramas, arent we? :joy:  

Well, I hope that this'll be good no mater what :D

  • Like 1
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/9/2019 at 9:23 AM, rhaps said:

In the book, it should be Lu Ping - Su Tang ..but fans have been asking question since there are a lot of promos on Qin Shang. 

 

i think i prefer Su Tang too....dont think i want the kpop to be pair with CFY :x

  • Like 1
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, angelangie said:

 

i think i prefer Su Tang too....dont think i want the kpop to be pair with CFY :x

Su Tang is soooo cuuutte isnt she??? I love her! She looked natural!

 

Anyway, I check Deng Enxi's profile and it looked like she is considered as one of the most talented young actress? I havent watched her drama Devotion of X. Perhaps I should watch it someday..

  • Like 1
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaaha yes mentally prepared indeed :tounge_xd:

I dont know about Dang EnXi and Cheng Xiao, i just wait to see both of them in this drama, how they can create chemistry with their each pair, well i hope that these two girls not all of them falling for Lu Ping character though... 

  • Like 1
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/12/2019 at 3:11 PM, epinklyn said:

Hahaaha yes mentally prepared indeed :tounge_xd:

I dont know about Dang EnXi and Cheng Xiao, i just wait to see both of them in this drama, how they can create chemistry with their each pair, well i hope that these two girls not all of them falling for Lu Ping character though... 

 

actually i dunno what going to happen however i honestly wish they go lighter on ChengXiao eyes liner....the way they drew it make the eyes look a lil too fake to me

  • LOL 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ForgottenSoulx said:

I see thought it was longer. 

 

no usually their production standard lead times was around 3 to 4 months....

 

the longest one will be 'Ever Night' that took 6 months due to them movie from multiple location....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lu Ping CFY wrapped up video.

 

https://fx.weico.net/share/53529970.html?weibo_id=4329447346078356

 

Screenshot-20190117-144103-Weibo-Intl.jp

 

5 hours ago, angelangie said:

 

no usually their production standard lead times was around 3 to 4 months....

 

the longest one will be 'Ever Night' that took 6 months due to them movie from multiple location....

 

From CFY's diary 18th birthday video, he said Ever Night was 8 months filming. Maybe i should watch it again to confirm.

Edited by epinklyn
Edit Ever Night
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Announcements



×
×
  • Create New...