Quantcast
Jump to content

[OFFICIAL] Park Seo Joon ❤️ Park Min Young【ParkPark ♥ BuBi Couple】


Recommended Posts

  • Replies 25.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zashi23

    2039

  • quietobserver

    1656

  • twoparkcouple

    1510

  • Matilda_Anne

    1370

Top Posters In This Topic

Popular Posts

My every moment was you When I loved and also when I was in pain Even at our moment of farewell You were the whole world to me and every moment was you Without you, I don't think I can explain

I must say that I'm at awe with her Chinese. She spoke in Chinese throughout the interview. Her Chinese is really good. In one of the games, she was asked to guess PSJ's lips on a tablet that had 9 pi

I'm sorry but this is driving me insane! Anyone who is on a different ship and is reading this....   July 27: Media Reports the two are in a 3 year relationship, Same day, Agencies respond w

3 hours ago, Matilda_Anne said:

im not surprised she deleted that post.. first it was blurry.. then she kinda spoiled the bag she was gonna wear in the show (the small black Tod’s bag~ **she wore the pink one in the show** nonetheless, same bag) .. andddddd there was someone’s car licence plate kinda exposed in one of the pic~ that’s a big no no.. so maybe that’s y she deleted it.. but who knowss right? Rachel can do whatever Rachel wanna do and im totally fine with it lol :blush:

Yea  I think it’s probably because someone’s car licence plate was exposed:grimace:

Link to post
Share on other sites
15 hours ago, canangel7019 said:


I think someone tagged them so she deleted that pic. 
This has happened twice now ...
sometimes her actions really make me ponder over whether she has moved on or what ???:worried:

but then again when one of them makes a post and other follows I go bonkers all over again !!!! It’s a confusing road for us shippers 

I also dont think she deleted that pic bc of pps tagging them, it doesnt make sense, but ... oh God give us some big hints of ppc without any doubts, biggg happiness for pps.

Link to post
Share on other sites

i also think the plot is slowing a bit~ i want him to do something big already! DanBam is not growing yet and they are all over the place.. at this rate how are they gonna beat Jangga?

 

~ PSJ though! what cant this man do? his acting is getting better and better in every episode.. :wub:

 

anyhow i hope the plot will be better in ep9.. i really hope IC can surpass Sky Castle ratings.. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

So elegant in black leather coat :glasses:

Anyway this guy need to see her as Secretary Kim haha

gonna miss her enjoying fashion show :D

 

I wonder if she's back home already.. The number of coronavirus in Italy also increases...so does Korea... 

 

Lets keep ourselves be careful with the virus. Be safe everyone :heart:

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, suie said:

Will PMY drama be available on Netflix as quick as IC is? Does it have the same rights? I’m in the UK and IC is available as soon as it’s finished airing in korea 


Unfortunately, PMY’s drama is not yet available in netflix. No promotional videos has been released unlike IC that two weeks prior the airing date netflix already released the teasers.

Link to post
Share on other sites
6 hours ago, suie said:

Will PMY drama be available on Netflix as quick as IC is? Does it have the same rights? I’m in the UK and IC is available as soon as it’s finished airing in korea 

 

sadly it’s not gonna be on Netflix. so far, IFY will be available only on Viki, Viu and IQiyi..... not sure about Viki and Viu but on IQiyi the first ep will be streamed on 25th (if im not mistaken).

  • Sad 1
Link to post
Share on other sites
5 hours ago, AshLover26 said:


Unfortunately, PMY’s drama is not yet available in netflix. No promotional videos has been released unlike IC that two weeks prior the airing date netflix already released the teasers.

 

2 hours ago, Matilda_Anne said:

 

sadly it’s not gonna be on Netflix. so far, IFY will be available only on Viki, Viu and IQiyi..... not sure about Viki and Viu but on IQiyi the first ep will be streamed on 25th (if im not mistaken).

 Awww I see I remember it being a possibility. That’s a shame. It would have gotten even more buzz if available on Netflix.

 

IFY is a melodrama too so the success of it will really depend on the cast and plot progression. This actually will be my first time willingly watching a melodrama all cos of PMY and Lee Jae Wook. 
 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...