Quantcast
Jump to content
minseojoon

[OFFICIAL] Park Seo Joon ❤️ Park Min Young【ParkPark ♥ BuBi Couple】

Recommended Posts

For her, 'Her favourite character' question = 'the character that she feel similar and related to her' question. She would had given the same answer to both. 

 

Only those who watch WWWSK can see how attractive KMS is. In my opinion, the only difference between KMS and SDM is the fangirling. That is why she said the different score between two is 1%. I like SDM. She's funny. She's also a great career woman who has so much care to her workers and very heartwarming too. Ohh..almost the same as KMS...But I like KMS more because she is such a great charisma woman, she did so many things by herself (despite being incapable as a secretary at the first place) and she carried the burden as like she is the head family, eventho she is the youngest. She is perfect. I can never be able to be like KMS. She is totally a wannabe woman. 

Maybe SDM is a bit clumsy so...

 

Dont they get it that PMY said she is KMS+SDM? If they are mad about she chose KMS over SDM, they should put the blame on the interviewer for such questions. Cos she does value all her roles. Actually if hpl fans like SDM, that means they like KMS too.. haha

 

Scripted answers? LMAO I can just laugh...

 

3 hours ago, minmangfan said:

....she has been very honest and straightforward and could never tell a lie without sounding uncomfortable.

 

...PMY has been VERY CONSISTENT throughout interviews that she was happiest during the filming of WWWSK and that she relates to KMS the most.....

 

Let me reiterate and clarify that we never looked down on PMY and will never do so...

 

We were disappointed about the drama, but never about the actress....

 

Totally agree :thumbsup:

 

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

detective  mode again..:D

 

 

 

Psj house video(it's not real psj house. just same unit type)

 

 

Photo-Grid-1575474594377

view from psj house video(same as psj latest ig pic)

 

 

 

 

Pmy house video(it's not real pmy house. just same unit type)

 

 

Photo-Grid-1575474522622.jpg

view from pmy house video(the green lines are the same building as in the view from psj house)

 

 

so..it shows how close ppc houses are.:D yep only 80m away..

 

vb

Photo-Grid-1575477825288

 

 

 

 

 

  • Like 3
  • Love 3
  • Awesome 10
  • Insightful 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, minmangfan said:

Some fans from the other ship thinks PMY was bluffing when she said she likes Kim Mi So better than Sung Deok Mi

 

lol wait till u hear what they said about wwwsk BTS and DVD~ but who cares what they said or think..at least we got a DVD lol..and sorry if they think PMY is bluffing.. they are not her so whatever feelings they have are invalid lol..

 

ps these comments can be found in one of the acc that was blocked by PMY i think. but im not sure.. 

 

Spoiler

url%5D

 

  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm guys.. Let's just ignore the negative comments from the other shippers okay^_^ The more we talk about them the more they'll provoke us.. These people are just annoyed that nothing to be talked about their otp that's why they keep hating people especially pps.. Sometimes it's the best to remain silent when we encounter this kind of people

  • Like 3
  • Love 2
  • Awesome 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

MY always said that she is so similar to KMS from the very first.. How much she loves KMS that she didn't even think when she had to choose between KMS n SDM.. If the answer was scripted, the right one should be SDM bcause the award received wasn't for wwwsk.. She's very consistent with her answer that every time she's been asked about her fav drama or characters she'll definitely choose wwwsk n KMS:D She once said that it was her first time acting as herself..in other words, she was just being herself while acting as KMS so no wonder KMS is so precious to her

 

MY keeps mentioned that she's very similar to KMS.. let's see what's similar between them 

 

1. Personality

As she said, she was acting as herself in wwwsk so basically KMS=PMY:P She scared of roller coster, loves eating vanilla ice cream after some drinks, workaholic, perfectionist at work but being lazy at home, cheerful and more! She was so comfortable while acting as MS because she could relate so much with the character. Well she did mention about her craziness like SDM:lol:but the rest of her is just like KMS.. Plus, 'someone' gave her the nickname Park Miso bcause of her beautiful, perfect 'miso':lol: 

 

2. Work and love

They've a perfect balance between work and love life am i right? Both MY n MS have a successful career and MY is a shining star right now.. She received soo many awards and recognitions since her debut.. Same goes to MS, she's well potrayed a successful career woman in her 30s..  she even got awarded Hardworking Cow by her boss aka bf aka husband-to-be:P tho they're so busy with their career but they're surrounded by the people they love.. Whether it's family, friends or loverB)oh not to forget the neighbour too! Haha

 

3. Love story

I believe she could relate soooo much with MS-YJ love story:P it started 9 years ago when YJ first met her since they last met.. And for 9 years YJ has been secretly in love and care for her.. Just like SJ, he's been a fanboy of MY since her debut:joy: and now both SJ n YJ are so lucky to have their dream girl as queen of their life.. And remember when MS first got her job as YJ secretary? It was his idea for asking her to apply for that position.. And we all know SJ was the one who recommended MY's name for the role:P besides,  both couples are secret lover! Hahah.. The scene where the whole Yumyung discover their relationship reminds me of the time when the 3 years rumour came out:joy: i wonder if the novel was inspired by their story hahaha.. If so then they should get some credit n royalties:lol:

 

Sorry for the long write up.. Once again, let's just ignore all those negative n toxic people.. Especially to pps ig acc, i know u guys are here, please2 just let them be.. Let's keep our positive vibe and happy ship okay? :blush:

 

  • Like 6
  • LOL 1
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Flowerone96 said:

Love story

I believe she could relate soooo much with MS-YJ love story:P it started 9 years ago when YJ first met her since they last met.. And for 9 years YJ has been secretly in love and care for her.. Just like SJ, he's been a fanboy of MY since her debut:joy:

There's also a part in the couple commentary in dvd.. where they were asked: to PMY- what LYJ meant to KMS and to PSJ -  what KMS meant to LYJ.

 

Their answers and their reactions.. are sooooo.. :wub:.  They also looked very sincere.

Coz how they answered the question is very similar to their answers on their other feature interviews before and after wwwsk. :phew::ph34r::wub:

  • Like 5
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was craving icecream, went to BR, and first thing I saw was Mint Choco icecream. Haha. Oh I rmb someone ate mint choco. So I got one, yummy, tho it has super strong mint taste to it :crazy:(I felt like eating toothbrush lol). Haha...it was really good actually.

 

Tho I thought he like mint choco too but fans asked him and he said no. So why did you mentioned it in Vlive? Just happen to rmb someone in your mind? :P It's okay. We all know. Guess she's always in your mind,captain :lol::lol: 

 

ezgif-com-crop.gif

 

  • LOL 3
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

5 minutes ago, twoparkcouple said:

 

Caption- my baby

 

:love:

Awwwwww so sweet appa.. I miss simba so muchh! :love: Hi handsome boy! 

  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proud mommy n daddy are showing off their babies:love: Can u imagine this family in one frame? :rolleyes: I bet there're countless photos of them together in their phones:lol:

 

Leon - Omma was talking bad about me again:angry: I'm gonna sleep with appa tonight.. Hahaha.. Chubby leon is still a baby to his mommy.. BIG BABY

  • Like 1
  • LOL 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recap PSJ at MMA 2019 :

20191206-192417.png

And this actor who was standing together with Lee Hyun Woo is...!!

20191206-192355.png

The MMA host of the day

Park Seo Joon, the actor who's responsible for the opening and the closing!!
20191206-192334.png

Didn't he looked like he exuded the 'olgul chonje' appearance ???

(olgul chonje=term used to described good looking man and beautiful woman)
20191206-192316.png

This is it, this is.. It's the end just by looking at his side profile

20191206-192241.png

His standby look was handsome too
20191206-192205.png

S--mile
20191206-192224.png

Our chestnuty's back side head is handsome too (cry)

20191206-192146.png

Can you stay still and not giving any heart???

ezgif-com-crop.gif

Psjmma2.gif

source:https://1boon.kakao.com/actorlovers/mmabehind

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...