Quantcast
Jump to content
agrinaika

[OFFICIAL] Lee Seung Gi ❤ Oh Yeon Seo (503 Couple | Dimple Couple | Love-Love Couple | SeungYeon Couple)

Recommended Posts

OYS really posted however she likes with random numbers and pictures.

Never seen LSG wrote such caption too.

 

These 2 are totally unstoppable , LOL ;-) 

  • Like 11
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, muishami said:

“I post however I like” :lol:

my friend translated it .

Omg!!! That caption is so out of lsg character! Guess it’s true, you tend to become and act like the person you’re with!!! Cough cough that girl that flooded my IG with 6 photos. 

  • Like 2
  • LOL 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, smilegirl88 said:

Omg!!! That caption is so out of lsg character! Guess it’s true, you tend to become and act like the person you’re with!!! Cough cough that girl that flooded my IG with 6 photos. 

 

Yeah.. and he even know how to use emoji now..

Wow!! You are so obvious oppa...

 

 :joy:

  • LOL 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, cikbie572 said:

 

Yeah.. and he even know how to use emoji now..

Wow!! You are so obvious oppa...

 

 :joy:

Lolllllll and both posts seem to be late posts of old photos! We know lsg has been back for a while now and been spotted filming mith. Oys is finally sharing some photos from Paris. This couple is hinting something to us?? HA! These two   :wub:

  • LOL 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/14/2018 at 12:21 AM, haymochi said:

Oh hi~long time no see

I’ve been busy too.

Yeah even in the past she was often seen by fans walking around without any mask .

From when she attended EXO concert, hanging out with her bros, etc .

It’s the first time seeing all her face covered up like that 

 

ooh who wouldn’t know what star mean btw them? And who is the icon of pinkaholic and Heart -lover? ^_^ . Her heart items are countless that I lost count.. silly me...

 

 

 

Yes yes she never covers herself like that 

plus now i woke up see all oys count dowm 1,2,3,4,5,6 lol

she definitely is happy someone is coming home lol

by the way ig translation is so funny on LSG caption lmao

thanks for the right translation chingu

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, muishami said:

“I post however I like” :lol:

my friend translated it .

 

Actually it's "Poster- made by me, anyway I like. Photoshop done by me"  I think he was trying to create a Vagabond poster but your  friend's translation is close enough.

 

And either case, his post is so out of character these days. So cute how they always post within a day of each other and similar themes- maybe they made an agreement to always sync their posts. :) 

  • Like 7
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, cikbie572 said:

Whoa... She's so obvious with that bling bling on her hand and around her neck..

 

Do you guys think any particular reason for her to be that bold.. :lol:

Because of LOVE of course.:blush::heart:

Hi, everyone. How are you doing? I think we're close to hearing a very good news soon! I am just patiently waiting. Have a great day 503 couple shippers.Fighting!!! Take care all of you and God bless.   

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, sysupporter said:

 

Actually it's "Poster- made by me, anyway I like. Photoshop done by me"  I think he was trying to create a Vagabond poster but your  friend's translation is close enough.

 

And either case, his post is so out of character these days. So cute how they always post within a day of each other and similar themes- maybe they made an agreement to always sync their posts. :) 

Yeah, I wanted to edit my comment but forgot about it ahaha.

 

Yes, that post is very cute :)) 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, sysupporter said:

 

Actually it's "Poster- made by me, anyway I like. Photoshop done by me"  I think he was trying to create a Vagabond poster but your  friend's translation is close enough.

 

And either case, his post is so out of character these days. So cute how they always post within a day of each other and similar themes- maybe they made an agreement to always sync their posts. :) 

Ah he is so cute. Vagabond has been looking super awesome so far...

 

They sync too much and I guess that did riled up the insecurites in some people -_- 

 

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, haymochi said:

Ah he is so cute. Vagabond has been looking super awesome so far...

 

They sync too much and I guess that did riled up the insecurites in some people -_- 

 

 

Some people are just too bold - they are insecure with our otp. 

 

If they said we are delulu why bother or even been shaken by our ship??

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, cikbie572 said:

 

Some people are just too bold - they are insecure with our otp. 

 

If they said we are delulu why bother or even been shaken by our ship??

I’m sorry if they are so secure, why tag oys on their pictures?

I’m having a good laugh because of that account right now  :joy::joy::joy:

Luckily  we don’t do those kind of things.

I feel so embarass for them cos it’s the epitome of  cringe . It’s like they are begging: 

“back of from my oppa... my oppa belongs to Ms.X :tears:“ 

  • LOL 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, haymochi said:

I’m sorry if they are so secure, why tag oys on their pictures?

I’m having a good laugh because of that account right now  :joy::joy::joy:

Luckily  we don’t do those kind of things.

I feel so embarass for them cos it’s the epitome of  cringe . It’s like they are begging: 

“back of from my oppa... my oppa belongs to Ms.X :tears:“ 

 

Then might as well they said 'oppa pls marry me.' Hahaha

 

We are all shipper and they should respect our choice.. I'm so glad we are mature enough and don't embarrass ourself like.. well whoever they are.

  • LOL 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, cikbie572 said:

 

Then might as well they said 'oppa pls marry me.' Hahaha

 

We are all shipper and they should respect our choice.. I'm so glad we are mature enough and don't embarrass ourself like.. well whoever they are.

#WeWillBeFine :joy:

they are obviously not fine with what’s happening right now 

 

Nevermind I will just have a good laugh because they are so funny 

#IamNotFineBecauseIamAtWorkandILaughTooMuch

 

  • LOL 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, haymochi said:

#WeWillBeFine :joy:

they are obviously not fine with what’s happening right now 

 

 

And now they even spread the word to stop following our shippers account? 

Insecurity to that extend??!!

  • Like 1
  • LOL 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...