Quantcast
Jump to content
sugarplum892

[Mainland Chinese Drama 2019] Heavenly Sword Dragon Slaying Saber 倚天屠龙记

Recommended Posts

1 hour ago, LaurenPanna said:

006pr-VE1ly1g1xlocgmbuj30k00cwmye.jpg

Sucking out poison

Haha, desperate c-fans are commenting "Everyone knows you can't heal poison with your clothes on!" ;)))))

  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Yitian_fan said:

Haha, desperate c-fans are commenting "Everyone knows you can't heal poison with your clothes on!" ;)))))

 

Maybe if the show was on HBO ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZWJ. Omg you became so wise in the trailer! 

 

And woah tonight episode!! Weibo fans went insane with joy. Also, the way he

kiss

tells me he hasn’t done it too many times. It is very cute in a youthful kind of way.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, arcchidus said:

ZWJ. Omg you became so wise in the trailer! 

 

And woah tonight episode!! Weibo fans went insane with joy. Also, the way he

  Hide contents

kiss

tells me he hasn’t done it too many times. It is very cute in a youthful kind of way.

I thought he was actually pretty good, on the other hand... Yuqee don't pull a Park Shin Hye please! :sweatingbullets: (psh doesn't ever move her lips)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, hamaji said:

SPOILER

  Hide contents

MBYUvcw.jpg

 

OMG,.... We need MORE MORE MORE.... :tounge_xd:

I've been desperately waiting for the kiss.. finally come one Min Min suffered so much. 

Thank god, ZWJ initiates the kiss. Our princess is surely very good in touching and grabbing but lip kiss oh boy let the man lead on...

Tomorrow night is shaolin duel and ZZR confession to the crime. SQS might be ended up dead but we don't know if the director has other plan

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

YES! Finally :lol:

Yes thank god ZWJ initiate the kiss. My god Min Min already bare out everything if he still doesn't kiss her I'll probably hit him on the head myself :rolleyes:

 

Dictator ZZR is here yay!:w00t: she's going to be more fun now.

And she finally smackdown 大师姐 good for her lol.

 

Can't wait for next eps hopefully there's more ZM-WJ sweetness:blush:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG I'm soooooooooooooo happy!! :bawling:

 

Spoiler

005tL7xaly1g1xz73zun9g30o00dikjn.gif

 

007775oTgy1g1xt1mk8aig30hs09zkjo.gif

 

007775oTgy1g1xt1o9ivxg30hs09zqv8.gif

 

 

 

Spoiler

aac83d6agy1g1xw0b0s2lj20u0524k8q.jpg

 

Spoiler

aac83d6agy1g1xw0akrsrj20u03ondwe.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fun naration of almost all 倚天屠龙记 versions

 

PS: in my opinion, 1994 version really had some nice OSTs compared to the other versions.

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZM truly understand WJ. She sacrificed so much for him so that he can find quickly found XX. Instead of hindering him,  she

Spoiler

Kept pushing herself despite her injuries so they can save xx as quickly as possible. :wub:

Really love when she muse about the possible future for them,  where they can 

Spoiler

Just drop everything. They are truly similar. If not before,  He has definitely fallen then and there,  hook and sinker:wub:.

 

and the usually mellow and passive WJ in front of girls (well perhaps excpet in front of ZM lol) even initiated their kiss.  Guess he is overwhelmed with his feeling toward her too lol:D

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, ildiz said:

OMG I'm soooooooooooooo happy!! :bawling:

 

  Hide contents

007775oTgy1g1xt1knm21g30hs09zu11.gif

 

007775oTgy1g1xt1mk8aig30hs09zkjo.gif

 

007775oTgy1g1xt1o9ivxg30hs09zqv8.gif

 

 

 

  Hide contents

aac83d6agy1g1xw0b0s2lj20u0524k8q.jpg

 

  Hide contents

aac83d6agy1g1xw0akrsrj20u03ondwe.jpg

 

 

My goodness!!!! 

My heart stop beating!! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, cancergirl87 said:

A fun naration of almost all 倚天屠龙记 versions

 

PS: in my opinion, 1994 version really had some nice OSTs compared to the other versions.

 

1994 has the worst ZWJ and ZM though in my opinion, no OST will save that even if it's a masterpiece. Watch it once when it was on TV, ZWJ and ZM was so over the top I noped out of there immediately. If ZZR wants to kill both of them in that version I actually approve:lol:

  • Like 1
  • LOL 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, chipz03 said:

ZM truly understand WJ. She sacrificed so much for him so that he can find quickly found XX. Instead of hindering him,  she

  Reveal hidden contents

Kept pushing herself despite her injuries so they can save xx as quickly as possible. :wub:

Really love when she muse about the possible future for them,  where they can 

  Reveal hidden contents

Just drop everything. They are truly similar. If not before,  He has definitely fallen then and there,  hook and sinker:wub:.

 

and the usually mellow and passive WJ in front of girls (well perhaps excpet in front of ZM lol) even initiated their kiss.  Guess he is overwhelmed with his feeling toward her too lol:D

 

 

Well she only have only have death either way might as well make one last big bet and she could get everything. And she did!!:love: so happy!! I need more WJ-ZM goodness damn it! Those 2 eps are not enough!!:bawling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG! I love eps 43-44 so much. Finally WJ initiate the kiss and my heart beating fast. I remember in 2009 version there was only a kiss on the cheek but not lip kissing. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, kur4p1k4 said:

1994 has the worst ZWJ and ZM though in my opinion, no OST will save that even if it's a masterpiece. Watch it once when it was on TV, ZWJ and ZM was so over the top I noped out of there immediately. If ZZR wants to kill both of them in that version I actually approve:lol:

Well yeah, I actually could not finish that version, lols.. My favorite until today is still 1986 version, with this 2019 comes in second as of now. However, I do like 94's OSTs and quite happy they used two of them for this 2019 version.

Share this post


Link to post
Share on other sites

More gifs from Ep 44 :blush:

 

Spoiler

[video-to-gif output image]

 

[video-to-gif output image]

 

[video-to-gif output image]

 

[video-to-gif output image]

 

[video-to-gif output image]

 

[video-to-gif output image]

 

[video-to-gif output image]

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...