Quantcast
Jump to content
stucked

[OFFICIAL] Ji Chang Wook and Nam Ji Hyun Couple (JiBong/JiJi Couple)

Recommended Posts

Nope! Not jumping ship any time soon!  

 

A year on, I am still watching D-Cut ... how to move on?!
 

@excitedgal thanks for sharing your journey.

 

Well done to everyone who did a wonderful job to make the project a success!

 

:kiss_wink:

  • Like 14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank you for sharing @excitedgal! You got to see Wook not only 6 times during musical but also met him face to face, even got an autograph and it was during our 0917 mission. :rolleyes: I’m so happy for you, jealous also but more on the happy side.. lmao.. :sweat_smile: 

 

 

 

  • Like 14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank you @excitedgal for sharing ur precious & memorable journey with us, from JCW musical, down to mission 0917 which was successfully delivered to Hyunie AND super happy about the reward :love: God had repay your kindness to us:wub:  (Salute) 

f2f06b2c8840e091350ca0b23365cffb.jpg

 

Thank u everyone for the support & hardwork to make mission 0917 happened & it is a blessed that i had meet u guys here :wub:  

 

since @masthu asked me to unleash the inner ghost :tounge_wink: we need to warm up this MT :phew: 

tumblr_os5ytz9dkw1v9dlz9o6_400.gif&key=3

giphy.gif&key=da9cb0f79e0bdb138f0b4961d5

359b102477d88efe851b4e3ef21ef9761abba93f

 

Hahahahahaha i love their playfulness & how they remain connected before or after close or far shot *cough :tounge_wink: 

 

Pic & Hot gif credit to owner 

 @excitedgal

@masthu

sorry girls double tagged, mianhe 

  • Like 13
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I can’t believe namji is the only reason I would regret not spending money. Here are my regrets:

- I regret buying the dvd of the dcut instead of the blu Ray,

- I regret not going to jiscovery and I am jealous of everyone here who got to go there and witness the age restricted  BTS being shown while wook was singing the SP ost (that must have been awkward for the fans lmao) and also him changing his answer about dating while in the military,

- I regret not going to the musical but for this one it is impossible since I just started a new job in September.

 

I hope hyunnie organizes a fanmeeting in the future cause I will fight to get a ticket for sure. 

  • Like 14

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, daloula said:

regret not going to jiscovery and I am jealous of everyone here who got to go there and witness the age restricted  BTS being shown while wook was singing the SP ost (that must have been awkward for the fans lmao) and also him changing his answer about dating while in the military,

:wub::wub: :lol: Reposted & credit to the owner 

 

  • Like 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lmao I was testing to see if some pathetic people were still lurking and they really are and it takes so little to get them triggered. I mean we weren’t making up things about the BTS of their first kiss being shared for the pleasure of all wook’s fans and also about the change in his answer about dating in the military. You can choose to interpret that however you want. The people who went there already met him and saw him and didn’t complain and some of them even are here in this thread. If you are getting triggered then it is your own problem. So pathetic and sad. Why keep lurking in the thread of a pair you don’t ship instead of going to the one you were/are shipping? 

And came by accident? Like you tripped and fell into this thread out of the big internet?

  • Like 1
  • LOL 13

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, daloula said:

Lmao I was testing to see if some pathetic people were still lurking and they really are and it takes so little to get them triggered. I mean we weren’t making up things about the BTS of their first kiss being shared for the pleasure of all wook’s fans and also about the change in his answer about dating in the military. You can choose to interpret that however you want. The people who went there already met him and saw him and didn’t complain and some of them even are here in this thread. If you are getting triggered then it is your own problem. So pathetic and sad. Why keep lurking on the thread of a pair you don’t ship instead of going to the one you were/are shipping? 

And came by accident? Like you tripped and fell into this thread out of the big internet?

FEED THEM MORE :wub:

 

 

credit to the owner 

  • Like 6
  • LOL 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, daloula said:

Lmao I was testing to see if some pathetic people were still lurking and they really are and it takes so little to get them triggered. I mean we weren’t making up things about the BTS of their first kiss being shared for the pleasure of all wook’s fans and also about the change in his answer about dating in the military. You can choose to interpret that however you want. The people who went there already met him and saw him and didn’t complain and some of them even are here in this thread. If you are getting triggered then it is your own problem. So pathetic and sad. Why keep lurking in the thread of a pair you don’t ship instead of going to the one you were/are shipping? 

And came by accident? Like you tripped and fell into this thread out of the big internet?

They just hurt their own heart by lurking here.... 

 

My suggestion ,  dear lurker/hater, lurking here is not good for your heart,  just mind your own business,  cherish your own ship,  even if you ship JCW with your self...  Stay away from something that could hurt your feeling..  

 

Shipping for fun,  to make some friend,  and share happiness..   

 

Peace

  • Like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites
@khalinkikyo Lmao she ships wook with someone else but I won’t say who cause that is irrelevant to the thread and it is a ship that sunk even before it sailed. She also used to call your other ship a fake one who is just for promotion lmao
  • Like 4
  • LOL 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, daloula said:
@khalinkikyo Lmao she ships wook with someone else but I won’t say who cause that is irrelevant to the thread and it is a ship that sunk even before it sailed. She also used to call your other ship a fake one who is just for promotion lmao

Omooo...  Should i call this kind shipper with....  Stubborn??  Ahahaha.. 

 :o  Aaah lets just ignore them...  I wanna happy sail... Happy shipping...  Brighten my  my day

  • Like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, daloula said:

Lmao I was testing to see if some pathetic people were still lurking and they really are and it takes so little to get them triggered. I mean we weren’t making up things about the BTS of their first kiss being shared for the pleasure of all wook’s fans and also about the change in his answer about dating in the military. You can choose to interpret that however you want. The people who went there already met him and saw him and didn’t complain and some of them even are here in this thread. If you are getting triggered then it is your own problem. So pathetic and sad. Why keep lurking in the thread of a pair you don’t ship instead of going to the one you were/are shipping? 

And came by accident? Like you tripped and fell into this thread out of the big internet?

Gosh.. so our little party is attracting a lot of unwanted guests. These People really seem to have a lot of free time on their hand which they should be utilizing in analyzing their otp interactions instead of lurking in wrong thread "accidentally".  :smirk: It's a shipper's thread so stop being salty about what we are writing about "OUR" otp. These moments are reality accept it or not. Just because you are disappointed doesn't mean they are going to be changed. 

It's so funny how these haters are also not ready to move on from jiji  just like us.

  • Like 2
  • LOL 12

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, ss1504 said:

Gosh.. so our little party is attracting a lot of unwanted guests. These People really seem to have a lot of free time on their hand which they should be utilizing in analyzing their otp interactions instead of lurking in wrong thread "accidentally".  :smirk: It's a shipper's thread so stop being salty about what we are writing about "OUR" otp. These moments are reality accept it or not. Just because you are disappointed doesn't mean they are going to be changed. 

It's so funny how these haters are also not ready to move on from jiji  just like us.

Jiji are really a magnet for shippers and haters....... :lol:

 

In a different way,  of course....  

  • Like 8
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ss1504 said:

Gosh.. so our little party is attracting a lot of unwanted guests. These People really seem to have a lot of free time on their hand which they should be utilizing in analyzing their otp interactions instead of lurking in wrong thread "accidentally".  :smirk: It's a shipper's thread so stop being salty about what we are writing about "OUR" otp. These moments are reality accept it or not. Just because you are disappointed doesn't mean they are going to be changed. 

It's so funny how these haters are also not ready to move on from jiji  just like us.

 

yeah agreed with you, oh ya they have so much time to lurk here & being salty that we are still here.:smirk: mybe they feel like below gif when they saw our MT had become hot topic again.. :relieved:

ji-chang-wook2.gif&key=74dcd828ae36bdc8d

tumblr_or6h6r3l471r3hdhfo6_r2_400.gif?w=

 We are being happy here to warm up our MT, sharing to each other that how much we miss them, congratulate hyunie & wook and celebrate our successful mission 0917,.. what else we can do becoz we had much to spazz actually from the dcut, it just the matters we can't & yeah we are tolerate enough not spamming the other reasons why we can't move on after the dcut.. :smirk: 

Happy Shipping NamJi shipper!!!

 

1f8932afbebc04b9d6f9a60c6e2486e6.gif

 

all gif credit to owner

  • Like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/11/2018 at 1:50 PM, excitedgal said:

I know I had an overdue homework not completed yet so yah...I am submitting it now. Hope you all will not find it too long winded... :)

(I am sorry that this maybe too long but I need to pen it down before I forget...)

 

2018.09.11 - 2018.09.18
One of the most memorable trip that I ever had......

 

I decided to on embark on this trip  simply for 2 reasons which I believe people here can relate:
- ShinHeung Military Academy (Wookie's Musical)
- Hyunnie's Birthday

 

Whoaaa... thank you @excitedgal for sharing the wonderful trip. I got goosebumps reading it. Lucky youuu... wish I could watch Wookie's Musical too someday, and meet him in person. Congrats, HY! :love:

 

And not to forget thanking everyone involve in Jihyun's Birthday Project. Thank you Gals, we really made it!!! It's been so long since I joined a fans-project, and so happy to be part of the Birthday Project. Mission accomplished!!! You're all jjang!!! Can't wait for our Grand Project... kekeke. Love love... :kiss_wink:

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank you all for the throwback moments :wub: 

Love all the mvs, vids, clips, gifs, posts about NamJi... miss them sooo much :mellow:

Uri couple is so beautiful rite? I don't know when I can move on... so what is jump ship? :D

Even I know some non-fans who watch the SBS Catch bts feel that there's must be something between NamJi. They're so obvious... haha :lol:

 

 

Btw... what's with the hates and negativity towards us? I can't relate... :huh: 

Shipping should be fun and make us happy. NamJi makes me smile, brighten my day, my mood :wub: 

If you don't like our ship, just leave us alone. Also if you don't like them to be together, just give a little respect and know your limits. Don't hate them individually - Wookie or Jihyun, or even drag them to the shippers/fans war -_-

 

As for me, if at the end we are proven wrong, and nothing happen between them, I will keep supporting them individually. And let the happiness in shipping them become memories. At least I got friends from many countries trough NamJi, and that is my kind of happiness too :wub: 

Chill down and happy weekend! B)

 

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiiiiiiiiiii

Lurking here for some time now, finally made account.

 

 

This couple is cute but I wonder what concrete proofs there are of them really being a couple?

Forgive me but 1615 pages is abit much to go trough so someone summarize pleeeeease:    Has there been some article addressing them dating? I don't wanna hear theories, is there proof?  Have they been caught out together somewhere like songsong or something? Anything very concrete necessarly. But is there even midly concrete proof beyond just feeling how they look at each other and the like?

 

 

Edited by hpcrtrus
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, hpcrtrus said:

Hiiiiiiiiiii

Lurking here for some time now, finally made account.

 

 

This couple is cute but I wonder what concrete proofs there are of them really being a couple?

Forgive me but 1615 pages is abit much to go trough so someone summarize pleeeeease:    Has there been some article addressing them dating? I don't wanna hear theories, is there proof?  Have they been caught out together somewhere like songsong or something? Anything very concrete necessarly. But is there even midly concrete proof beyond just feeling how they look at each other and the like?

 

@daloula you seem familiar. Like I've seen you around someplace else?  

 

Hello! If you don't mind me asking, if you have been lurking for some time now shouldn't you have gone through lots of pages already? I mean other shippers here who loved the couple don't even think twice about investing their time back reading even if it is 1615 pages. If you really want to get to know what was provided here especially if you really like this couple then 1615 pages is nothing don't you think? We didn't come in this thread to fish for information, but we joined this to share the moments these two lovely people had together. Shipping them doesn't just take a single day to invest your time, but to cherish their moments together slowly at your own pace.

  • Like 13
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw, welcome to the campers from other ship and the haters. We know you all are camping here and investing your time. I'm actually impressed on the dedication and time you guys are investing on looking up any info about our ship. Gosh! I must say you guys are most invested and updated than we are of our own ship:lol: I guess jealousy and moving on is too hard to do. Don't go around thinking we are stupid and come here with some weird motives like we won't catch it right away. This is our home so treat it with respect. We welcome newcomers as long as they are genuine, sincere, and honest with their motives of coming here. Le me remind everyone again in case they forgot. This thread is solely for people who love Nam Ji Hyun and Ji Chang Wook as stated in the title of the forum above (heck even in your browser link). If you think you don't belong here simply close your browser and mind your own damn business.

  • Like 12
  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Announcements



×
×
  • Create New...