Quantcast
Jump to content
RayAmbler7

Add and Subtract Game

Recommended Posts

Just now, sushilicious said:

I feel sad lol. Like maybe to her it feels like a vacation to go to this island but at the end this is what would probably cost her 5 years of her time. 

 

500

Probably they could nego and paid fines only? I hope so. 

But that giant clam seems to be really endangered? Theyre under vulnerable category.

 

502

  • Like 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Lawyerh said:

Probably they could nego and paid fines only? I hope so. 

But that giant clam seems to be really endangered? Theyre under vulnerable category.

 

502

Im not sure how thailand laws are. But i think the clam she ate is a damn endangered one. Based on their reaction of it. So not too sure if fines would be enough for them...

 

504

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, sushilicious said:

Imma just say this. I love/hate how new comers in the rule thread like complaining about the instructions of wanting to make a thread...they like desperate to make threads huh :joy:

I saw too... but one of them really suceed make thread...

 

Yeah and also depend on how Thai x Korea extradition law too. I think the actress alrd not in Thailand.

 

506

  • Like 3
  • LOL 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nateko voice 3 is starting soon. Imma go live :tears: is what i would say a week ago. I miss then. Welp. But at least now they can take a break. :) it's sad to see them go but welp.

 

506

  • Like 2
  • Love 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, sushilicious said:

Imma just say this. I love/hate how new comers in the rule thread like complaining about the instructions of wanting to make a thread...they like desperate to make threads huh :joy:

 

The only thread I open nearly   break my relationship with Mr Hwang  , probably he  hating me now for-leaving him in dust 

 

, we need to ask what so exciting about opening thread :joy: 

 

-2

  • Like 1
  • LOL 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, sushilicious said:

@nateko voice 3 is starting soon. Imma go live :tears: is what i would say a week ago. I miss then. Welp. But at least now they can take a break. :) it's sad to see them go but welp.

 

506

We can also take a break from the drama now :kiss_wink: LHN posted some beautiful pictures on her Insta, they lifted my mood. 

 

502

  • Like 3
  • Awesome 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, nateko said:

We can also take a break from the drama now :kiss_wink: LHN posted some beautiful pictures on her Insta, they lifted my mood. 

 

502

Of her holding a bouquet of flowers right? Haha yeah. It’s cute, I went on to follow her on insta after voice hahaha

 

504

  • Like 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

506

 

about the Thai clam... do they not have a local guide with them while filming the show??

  • Like 3
  • Love 1
  • Insightful 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lawyerh & @ktcjdrama

 

tvN work of magic :joy: 

New talent who can play instrument :lol: , he wouldn’t  be luck like mama boy :phew:

 

 

 

-2

  • Like 1
  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, ktcjdrama said:

506

 

about the Thai clam... do they not have a local guide with them while filming the show??

maybe the guide didn't know either? most likely they will just pay a fine but huge embarrassment for everyone involved.

502

  • Like 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gonna watch three meals a day to see jin @nateko im gonna enjoy his face lollllll

 

506

  • Like 1
  • LOL 3
  • Love 1
  • Awesome 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"In the promo, we meet Abby who, after introducing herself, asks Matt what he does for a living. He tells her that he’s an astrophysicist, to which she beams back at him with “I’m a Gemini!” ......" :joy:

 

ooh the new season of australia's bachelor sounds hilarious. will definitely check it out.

https://www.iflscience.com/editors-blog/australias-newest-bachelor-is-an-astrophysicist-which-led-to-a-brilliantly-cringeworthy-first-encounter/

 

506

  • LOL 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Lawyerh said:

which episode ure going to watch? 

I only got ep 5 & 6 to chose, imma go watch him fishing & washing his hair :lol:

 

508

  • LOL 5
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...