Jump to content

Add and Subtract Game


Recommended Posts

  • Replies 147.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kokodus

    9437

  • Sleepy Owl

    7495

  • partyon

    6853

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hai everyone.. the night was approaching..  to a team add @Lmangla @Ameera Ali @corey   @MayanEcho  @partyon   @iksunijini@sadthe1st @Min2206 @Thong Thin   @pompyavi @mirmz @larus @joccu  @M

hai everyone.. night in the sockets rounds.   to a team add @Sleepy Owl @Ameera Ali    @iksunijini @corey @cenching    @Nodame   @pompyavi @larus @Jillia   @MayanEcho  @partyon @Lm

hai everyone.. the real night sky.  to a team add @Ernie @Min2206  @4evrkdrama @Catleya    @sadthe1st @cenching   @MayanEcho @Thong Thin @Sleepy Owl  @joccu @pompyavi @Nodame    @J

Posted Images

41 minutes ago, im0202 said:


Your oppa @kokodus

8xjKqma.jpg

576

Radiating big dumb energy right there....

 

@Lmangla Oppa has 1.3M followers on insta but he follow no one, then suddenly last night around 3 AM KST he followed a fan account of SHB. We think he was either too drunk or too dumb to find her real account. He old afterall. LOL. 

 

-2

 

 

  • Like 1
  • LOL 2
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, wallflowersforjane said:

 

Thinkinggggg. :phew:

 

 

How long do you need to think? Do you think you would have an answer by tonight? :unsure:

 

Team Subtract will welcome you with open arms! :kiss_wink::kiss_wink::kiss_wink:

 

puppy-eyes.jpg?w=804

 

590

  • Like 1
  • Love 2
Link to post
Share on other sites
5 hours ago, snowlou said:

@kokodus @partyon no unfortunately hasnt ever met Thor yet...he lives in Byron Bay in his super mansion...dont think i ll ever see him around.. My fav is Chris Evans though. So if i ever see Thor..i'm just gonna ask him to introduce me to Evans:joy:

 

Awww man.... :bawling:

Do you know any other famous Australians you could introduce us to? Like Nicole Kidman, Kylie Minogue or Hugh Jackman? hehe

 

584

  • Like 2
  • LOL 2
Link to post
Share on other sites
8 hours ago, jeijei said:

334

@partyon I can answer that for 500 points. 

 

 

Gracias for your kind offer, pero no! :D Mr. Playboy already answered. :D

 

PS. Sorry guys that I'm sometimes writing a few words in Spanish or German - hopefully you get the context anyway? Don't we have anyone on this thread who speaks French btw? :D

Je parle francais aussi. Oui! :D 

 

582 **** re-calculated

  • Like 1
  • LOL 1
Link to post
Share on other sites

  @kokodus @superspace @Lawyerh @im0202 OMG I am still catching up on the convo.

 

3 hours ago, kokodus said:

I did try hard to not ship them in real life, but he is making it hard. 

 

 

Yes, I am self-combusting! Yellow phone cases and now this. Open shipper thread already lah, let's join in the WG twitter clownery. We may as well have some fun (and earn points). The whole thing is funny af! I really cannot with how dumb he is!

 

Someone tell the fan account they can actually remove him from their followers. Clearly fan account needs to save him because he cannot save himself. :sweatingbullets:

 

3 hours ago, superspace said:

However, except reason no 1, he still was cought stalking/visiting Winter Garden/SHB fan account. Oppa, your confession is too flashy! 

 

IKR. He(or his social media manager, let me try and be rational) really does stalk himself!

 

Alright, I just furiously liked everyone's post for the last 10 or so pages. I hope I am contributing to your bank accounts if @phikyl's theory is right!

 

:kaching1:

 

586

 

Update for all interested: YYS still has not unfollowed the fan account.

  • Like 1
  • LOL 2
  • Love 3
Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Hanyeoun said:

 

@partyon  I manage a family-based private conglomerate of pharmaceutical, biotech, biomedical R&D and applications. Else, I'm studying for a PhD in immunology on infectious diseases -  The other staff often criticize me for being all over the place lol.

 

 

Hmmm...... So you're saying you're a chaebol? :w00t:

And how old are you?

Are you single?

Do you have abs?

Can we see a picture of you?

 

:joy:

 

586

 

PS. Extra question from @Lawyerh : Are you mean and cold-hearted at first, but after you start falling in love you become sweet and giddy? :D

  • LOL 4
Link to post
Share on other sites
  • partyon changed the title to Add and Subtract Game
  • Guest pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..