Quantcast
Jump to content
RayAmbler7

Add and Subtract Game

Recommended Posts

17 minutes ago, angelangie said:

unfortunately dearie....tons of those ppl thought it this way....they always believe that 'YES THIS IS IT" and expected more ppl to agree to it :) 

 

I kinda don’t understand it, as much as I like my Oppas, I won’t fight with others because people have a different opinions. I let them do whatever they want, it’s honestly not worth the time to fight, considering you are not earning anything that is worth keeping. It’s not like the winning team members will get a million dollars or something (If that’s the case...Me. I will join.) all they get is the satisfaction of winning until they find another Oppa. Sooooo

Spoiler

Immature 

Plus, the oppas does not know them at all. To the oppas they are just assets for their survival...sigh... we are all every entertainers assets for their survival. 

 

+2

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peeking at this thread and look at two topics...

 

one - you guys are talking about EN and Sang sang :D

I love Song Yi Ren, the actress.. she's so cute! 

giphy.gif

 

two- about patience... 

Its never easy to deal with opinionated people :sweatingbullets: in real life or in social media platforms... 

 

Here's a zen gif for us... 

giphy.gif

 

492 

 

  • Like 4
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, lynne22 said:

Here's a zen gif for us... 

 

I am wondering what their abs look underneath those robes! :lol: The abs event has messed up my mind!

+2

  • Like 2
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lynne22 *Chokes on water*

Thought that I've drop that Abs personality...it has returned again.

 

*grunts* :heart:

 

+2

  • Like 2
  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolutely!! First, cos it is chocolate and second, cos it is accessible!

 

Spoiler

UnlawfulThoughtfulIndianskimmer-size_res

 

 

+2

  • Like 2
  • LOL 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@staygold Ms Owl...please don’t melt those chocolate abs...I-(pauses) ‘We’ kind of need it :( it’s one of a kind...

 

+2

  • Like 2
  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@staygold then I shall dig for the trapped owl.

giphy.gif

before telling that owl 

“don’t melt those abs!”

giphy.gif

I really love this gif. So cute!

+2

 

  • Like 4
  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, sushilicious said:

I kinda don’t understand it, as much as I like my Oppas, I won’t fight with others because people have a different opinions. I let them do whatever they want, it’s honestly not worth the time to fight, considering you are not earning anything that is worth keeping. It’s not like the winning team members will get a million dollars or something (If that’s the case...Me. I will join.) all they get is the satisfaction of winning until they find another Oppa. Sooooo

  Reveal hidden contents

Plus, the oppas does not know them at all. To the oppas they are just assets for their survival...sigh... we are all every entertainers assets for their survival. 

 

+2

 

-2

 

hahahah i dunno....dont ask me either..... :D i guess they got this sense of 'ownership' :D 

  • Like 5
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alright, time to get back to original content :) 

DC19-ED06-5-D13-40-E2-A55-D-C819286-B7-B

Just smile and wave. (I love the colors...)

 

@lynne22 get Harim to serve you some hot chocolate at his cafe. There, you will see some princes.

 

+2

  • Like 5
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Low key kinda realise that Harim no longer look like Harim....:joy: that feel is gone. Hahaha 

 

+2

  • Like 3
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

+2

 

I ate 3 bowls of beef soup for lunch. 3 bowls!! With 2 glasses of ice cream :ph34r: I can’t believe that person was me :sweatingbullets:

  • LOL 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Sejabin said:

+2

 

I ate 3 bowls of beef soup for lunch. 3 bowls!! With 2 glasses of ice cream :ph34r: I can’t believe that person was me :sweatingbullets:

Hm..Your ulcers have healed?

+2

  • Like 2
  • LOL 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, sushilicious said:

Hm..Your ulcers have healed?

+2

 

+2 :blush: it is!! It seems it is xixixixi :relaxed: so happy now that I can watch the kingdom with painless in my ulcer xixixixi .. can I hug you? *hugggsssssssssssssss :wub:

  • Like 3
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...