Jump to content

[Variety] The Return of Superman 슈퍼맨이 돌아왔다 7th anniversary NOV 2020


Recommended Posts

  • Replies 8.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oh sweet Mingukie...  

This scene: I watched the latest ep raw so pretty much everything went over my head, but then someone pointed this out. Minguk knows it's King Sejong's picture on the bill. And I was like, just what

Oh Mingukie.... you and your cute expressions!!! hahaha. 

Posted Images

ohhhhh!!!! i hope some fans can find about them as profile XD!! Weird pic?? only Tablo without his daughter lol!! btw i never imagine Tablo would bring his daughter for show!! YG?!!!
EDITED:do you have links for chuseok? i wanna watch an ep

Link to post
Share on other sites

Superman.Is.Back.E01.131103.HDTV.H264.720p-HANrel.avi.torrent
http://www66.zippyshare.com/v/75408248/file.htmlby @semi_fly
I wanna 720p ;)
EDITED:I think in month KBS World will subbed. its fine :D or maybe some team will sub early heheh

Link to post
Share on other sites

9LilSa said: Superman.Is.Back.E01.131103.HDTV.H264.720p-HANrel.avi.torrent
http://www66.zippyshare.com/v/75408248/file.htmlby @semi_fly
I wanna 720p ;)
EDITED:I think in month KBS World will subbed. its fine :D or maybe some team will sub early heheh

  • Like 1
Link to post
Share on other sites


[Ratings: Sat&Sun 11.02-03.13] Adorable Babies Take Over Sunday Night


With Mamma Mia now airing on Wednesday nights, KBS introduced its newest program Superman is Back, already signaling a future hit.

The program showed four celebrity fathers as they sent their wives off on a 48 hour vacation and babysat the kids. While all the children were adorable, the ones that especially stood out were mixed martial artist Choo Sung Hoon and his 2-year old daughter Choo Salang, and Epik High’s Tablo and 4-year old daughter, Lee Haru.

The show recorded 7.2 percent in ratings for its first episode, but remains high on real-time searches on portal websites.

enews
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Haru Almost Reveals Epik High’s New Track

87721107.jpg

With daddy’s workplace being her playground, Haru, or Tablo’s daughter, almost revealed Epik High’s upcoming track.

On November 3’s broadcast of KBS’ Superman is Back, Tablo and Haru made their first television appearance together. With Tablo babysitting his four-year old daughter, but still needing to work, he brought her to the YG studios with the other Epik High members

Not a stranger in the studio, Haru began to play around with the machines, pushing all the buttons, until she accidentally hit something and music poured into the small room, catching the Epik High members off guard.

Tukutz hurriedly turned off the music as Tablo told Haru, “Haru, you can’t just reveal Daddy’s music like that.”

Photo Credit: KBS


enews

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

I rarely watch raws but I couldn't help myself this time.. They are too.freaking.cute T___T

The cutest Mickey ever!!!!
2CwYekW.jpg

건배~
YVdhR5c.jpg

Mithra bear helped Blo to carry a 24kg load because Blo's arm was injured and Haru was asleep.. Instead of thinking, 'That must have been tough' (he was dying lmao), I thought, 'Argh so manly.... when are you gonna get married and be a dad, Mithra!!'
nKPYWLI.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Guest LoveStrangled

I just saw the raw! Haru is so cute, it's really sweet to see all these celebrities as vulnerable parents who love their kids a lot. I think my favourite part was when they were in the car and she was singing to 2NE1 "I love you", lol it's probably a normal thing because they didn't even notice it/it didn't bother them. Plus Haru giving us a teaser of Epik Highs comeback, excited! It sounds good, haha! Please bring Haru to the studio more ;)!

Link to post
Share on other sites

Haru's short hair looks good for her!...if he had long hair...it doesnt look suit to her!
cuz he looks like her appa hahah

the first ep was awesome and funny lol. but poor the twins!! its hard o.O

Link to post
Share on other sites
Guest starfish29

I hope someone will sub this show. :) I am also a fan of appa oediga and I am also excited to watch this variety show with celebrity fathers on it and how they deal with their children in everyday life without the moms of course. 

Link to post
Share on other sites
  • kjmcth changed the title to [Variety] The Return of Superman 슈퍼맨이 돌아왔다 7th anniversary NOV 2020

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..