Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

BaEkKyOuNg_LoVeR

SM AUDITION - San Francisco

Recommended Posts

Ponners- I'm so sad I can't go ??? . SC just had to start on the 16th. Oh well. Best of luck to everyone who goes :D

But I was wondering... what exactly do they want you to do? Sing acapella, back-up track? teach you a dance ?? freestyle? Yes, many Q for someone who can't even go but I wonder... I'm so mad they're coming to SF of all places where NOTHING happens... and it's when I leave.

Nevermind, looked in another thread :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy ^^

I`m planning to try out for the SF one :)

really? which category are you doing? singing dancing? i'm ponnie btw! nice to meet you! ^^ what's your name?

IM GOING TO THE SF ONE!!!! :] i`m try singing. YEEEEEEEE! hi hi! what yer name beakky lover?

which category are you doing? singing dancing? my name is yvonne but call me ponnie! ^^ what's your name?

Ponners- I'm so sad I can't go ??? . SC just had to start on the 16th. Oh well. Best of luck to everyone who goes :D

But I was wondering... what exactly do they want you to do? Sing acapella, back-up track? teach you a dance ?? freestyle? Yes, many Q for someone who can't even go but I wonder... I'm so mad they're coming to SF of all places where NOTHING happens... and it's when I leave.

Nevermind, looked in another thread :D

haha it's okay i'll keep you updated =P and tell you what happens! =]

btw are you guys from sf or near sf? i know you live in sf jackie lol!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

there is an audition?!?!?! LOLS i`m slow >____< maybe i want to try out but T_______T.. nah.. i might go to watch can we do that?

what`s your name BaEkKyOuNg_LoVeR?? i hope yoou`ll get accepted ^________________^

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi ponnie ^^ lols yea` my name is wendee obviously xDDD

do you have a clip of yourself singing or something?? i wanna hear!! lols~ maybe i should add you onto my aim so it`s better talking on there or whatever xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

really? which category are you doing? singing dancing? i'm ponnie btw! nice to meet you! ^^ what's your name?

Hi Ponnie ^^

I`m thinking about doing Singing, but I`m not too great ><''

My name`s Naomi~

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...