Jump to content

Hallo Nederlands


Recommended Posts

Guest hafsasliti

Ja ik spreek nederlands ;) lol

Welke drama dat ik nu aant volgen het zijn er veel lol Euh I miss you, School 13, Protect the Boss en nog eentje met Alice lol
En jij welke ben je aant kijken ???

Link to comment
Share on other sites

Guest nurianhu

hey jullie,

Ik kijk eigenlijk geen drama's maar voornamelijk variety shows zoals we got married en Romantic & Idol en andere shows die worden gesubd op kshownow en andere subbing sites :)

Verder heb ik wat van Oh Ja Rying is Coming gekeken en de drama's van Yoona.

Link to comment
Share on other sites

Guest nurianhu

Leuk dat er nog paar andere Nederlanders zijn hier ja . haha. Je bent zeker ook fan van KPOP dan he? :)

op kshownow.net
daebaksubs.com
kshowgo.net

allemaal sites waar je subs kan vinden van allemaal verschillende programma's zoals bijvoorbeeld WGM. ;)
Ik kijk nu ook Romantic & Idol. voornamelijk gewoon ook om de idols die eraan mee doen. ookal kende ik de meeste niet maar het is toch echt wel geinig.

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal K-pop/K-drama lovers ;)

De series/variety shows die ik, net zoals de meeste hier, volg zijn:

* I Miss you
* Alice in Cheongdamdong
* Romantic & Idol

Ik vraag me af of jullie in jullie omgeving mensen kennen die zich ook bezighouden met K-pop, or anything related to it? Want in mijn vriendenkring kennen ze alleen Gangnam style en houden ze de rest in de schaduw. Er is wel iemand die houdt van J-pop, maar dat vind ik dan weer niks. En als jullie in dezelfde of vergelijkbare situatie zitten, hoe gaan jullie daarmee om?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest gyarusan

kdcek said: Hallo allemaal K-pop/K-drama lovers ;)

De series/variety shows die ik, net zoals de meeste hier, volg zijn:

* I Miss you
* Alice in Cheongdamdong
* Romantic & Idol

Ik vraag me af of jullie in jullie omgeving mensen kennen die zich ook bezighouden met K-pop, or anything related to it? Want in mijn vriendenkring kennen ze alleen Gangnam style en houden ze de rest in de schaduw. Er is wel iemand die houdt van J-pop, maar dat vind ik dan weer niks. En als jullie in dezelfde of vergelijkbare situatie zitten, hoe gaan jullie daarmee om?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest nayc23

Dag iedereen hier....
Zo leuk een forum speciaal voor de nederlands sprekenden. Maar ik ben wel geen nederlander....woont in Suriname.... super leuk een deel te mogen zijn aan deze forum. Ik heb tot nu toe een heleboel korean dramas en movies al gezien...alleen krijg niet echt genoeg van ze. Ik volg nu de recenste dramas. 
En @kdcek ik begrijp je helemaal.....soms voel je je zo eenzaam in de k-drama wereld als niemand om je heen zich bezig houdt daarmee.... maar door de updates van de verschillende forums te lezen is t wel heel leuky....
Een hele fijne kijks verder!! 

Link to comment
Share on other sites

Guest nayc23

Oja vergeten te zeggen welke dramas ik nu volg.....dat zijn: 
-Jung Yi, Goddess of Fire (Heel leuke en grappige drama...de plot is een beetje gebrekkig maar de acting is top topie)-Two Weeks ( Super cool en boeiende verhaallijn met een van me favoriete K-actor Lee Jun Ki)-Good doctor ( Ik lees wel bij deze alleen de recaps, geen tijd! )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hoi Allemaal!

Wauw ik had echt niet verwacht dat er ook fans uit Nederland waren ^^

Ik kijk nu Reply 1994 en The heirs vind ze allebei superleuk! Hoe zijn jullie er eigenlijk op gekomen?

Link to comment
Share on other sites

@zaraa Hey Hey Zaraa, 
Leuk dat je hebt gepost....ik dacht al dat deze forum al doodgebloed was...toen ik me berichtje schreef had ik nieteens gekeken wanneer de anderen voor t laatst hadden geschreven. Ik zie dat je nieuw bent op Soompi.... ik ben er ook nou redelijk nieuw hier hehe...
Ja ik volg Reply 1994 en The Heirs ook. Oja en Suspicious Housekeeper is ook leuk.   

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

@nayc23

Dat dacht ik ook! The Heirs is bijna afgelopen en Reply 1994 is zo spannend haha echt superleuk dat er toch mensen zijn die het ook volgen ^^

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..