Quantcast
Jump to content
Ha Tinh Nhi

Lee Jung Jae 이정재

Recommended Posts

LEE JUNG JAE

Photo by. 조선희

i060429144707lm8.jpg

i060429144836fk1.jpg

i060429145016kt7.jpg

m0010047typhoondt9.jpg

B&W captures from former agency, Fantom Entertainment, Typhoon poster from Cine21

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Phoën¡x

oh yes.. i kind of like his movie stalker.. love all the movies he done

Share this post


Link to post
Share on other sites

rubie hunnie, thanks for all those magazineT pictures :wub:

I found this one, a lil bigger hehe..

m0040044il4t8583s850567jt4.jpg

Kim Ji Sung is simply HOT lol :wub:

k0000001ljj25a49228oa9.jpg

p0000002peo53332s260175oa2.jpg

^I wish there's a bigger version to this. He looks so adorkably-cute kekeke~~

oh wait, I think I found a few, from his modelling pics.. heheheh..

ljjglasseslp8.jpg:wub:

and this is I think his Il Mare italian restaurant? :)

20060911161121260248652nn3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ That is awesome find, ay_link... I've always wondered & wanted to see LJJ's Il Mare. Such a quaint, lovely place. :wub: Quite the entrepeneur... isn't he... with the restaurant and a fashion company with JWS. Not forgetting cool Air City to boot! :D

For you.. the dorky Jungjae in a bigger capture :blush: :lol: Just sexy! :wub:

p0000002peo53332ae0.jpg

Photo from Cine21

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ :w00t: thanks rubie! :D yeah, quite the enterpreneur he is.

I saw bunch of food pictures from Il Mare, and yum~~ they look so delicious! ^^

And since I'm in my stalking-mood today, I went hunting for pictures of him. Hee. :D

Modelling pics

4fsdaxx5.jpg

128129gz1.jpg90043463pc4.jpg

30887362wn3.jpg57285730ka4.jpg

92845077hh9.jpg

ljjmodelsby9.jpg

Him and camera...

gosh, such a dork. lol.

ljjcameraag2.jpg

B U F F.

ljjhunkbeachlz7.jpg

Another adorkable-pose

ljjcloseupix3.jpg

ljjglasses2ur9.jpg

Nice collage. Him and camera again.

ljjfotosm3.jpg

LJJ and sunglasses B)

ljjglasses3dc3.jpg

LJJ and friends :)

with Jang Dong Gun

ljjjdg3rz1.jpg

ljjjdg1yx9.jpg

ljjjdg2hn7.jpg

with Jung Woo Sung

ljjjwspu7.jpg

with Song Hye Kyo

ljjshkfn1.jpg

last one..

with former gf, Kim Min Hee

image5jjmj8225e04750ce6.jpg

^ modelling for Louis Vuitton, I think :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:w00t: OMO, I had no idea that beneath the suit, LJJ has a to-die-for body. I was literally with my mouth hanging open when I saw that shirtless picture. Daym, he's hottt!!! I can't take this much hotness what with LJJ, JWS, and JDG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ripgal

OMG Shenny..you just made my day with the beautiful hunkilicious adorable pics of Lee Jung Jae..

I love them....esp the adorable pic with his specs on..this man is one HOT guy..totally irresistable..:wub:

Thank you so much! I've gotta catch Feelings I MUST...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Jo dear.. you should see Neukkim/Feelings hehehe.. you'll be more surprised to see him 13 yrs ago :lol:

OK, I'm still on my stalking mood, and so this time I wanted to find out more about his Il Mare :)

what a cozy place! ^^

ilmarefrontai6.jpg

ilmareinteriorxw5.jpg

ilmaretablesyf5.jpg

ilmarediningog2.jpg

ilmaredining2fo9.jpg

ilmarewallsyi1.jpg

ilmaretablesyf5.jpg

ilmarespoonzn9.jpg

ilmaretablewarexp7.jpg

ilmareinsideng9.jpg

ilmaredesigntx8.jpg

ilmarewalldecorag5.jpg

ilmaretables2wj8.jpg

ilmareestalasehg2.jpg

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love the Il Mare pics, thanks so much for them... priceless! :wub: The restaurant is said to be furnished with LJJ's taste as he studied/worked as an interior designer before. Cool huh! :lol: It's no wonder that we seldom see him around (when he's not acting)... his other love keeps him busy.

I'm so glad that more pics of LJJ are being posted here. I can't express enough but it really makes me happy seeing the thread coming alive again. I've only seen 2 episodes or Air City (waiting for the subs first which are so precious!) and the drama thread is already conveying everything about LJJ that I knew others would just love him for.

Anyway... ay_link... LJJ famously turned down Full House before, he was the first choice (offered highest fee at the time)... which I'm glad he didn't give in. It wasn't about the pay but as an actor, it's just not him taking the role. He also turned down Untold Scandal... by the same movie director whom he worked with in An Affair, offered him the role first but it's just not meant to be. Storywise, acting-wise, romance... An Affair is way better, totally steaming the screen. I have a feeling that LJJ (just as LBH) doesn't do period pieces because they don't think they'd be able to convey the timeframe perfectly, not having lived in such duration... you know.. it's the actors' thing.

Anyway, I adore him in Il Mare and forever stuck on LJJ through An Affair... I love Lee Mi Sook as well. Despite the different age gap between them, LMS is one charismatic actress and LJJ (as the younger guy) complements her perfectly.

ps: I love that pic of him in glasses and white shirt... sweet and sexy! :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Full House? :lol: My goodness! lol! Thank goodness he rejected that role!

I can't picture him in there coz Bi himself was and still is THE perfect cast for Full House leading man ^_^

LJJ really is smart in choosing his movie/drama projects. Good for him! Smart man indeed.

Thanks rubie sis for the info.. hehe. Even though Air City is not my first LJJ encounter, but come to think about it, I've only seen 2 of his movies, Il Mare and Over The Rainbow. I haven't even watched Typhoon yet :lol:

An Affair sounds like a great one too.. so I'll download it right away ;)

hopefully this torrent is still alive, hehe. What is it about?

Hmm 1998 movie eh? hehe.. just four years after Neukkim/Feelings, which is another drama I'm watching right now beside AC.

I'll post more pics of him and for sure will 'camp' in this thread from now on... hehehe~~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine21 captures LJJ :wub:

p0000003tv5.jpg

p0000001ko8.jpg

ps: An Affair is just what the title suggested :blush: ... an affair between LMS & LJJ despite their status... he was her sister's fiance.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MRS.le

57285730ka4.jpg

OMG...***faint faint faint *** Come into my kitchen, will you???

you know, before watching Sandglass, I wasn't all that into LJJ... but that series makes me a big fan of the baby-face LJJ.... :lol:

He sure has the charisma...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ripgal

Rubie, shenny...I'm joining in the craze. Thank you so much for the pics.

I've just downloaded Ep 1 of Feelings. Just caught the front bit and to my surprise it was LJJ!! He looks really good on the bike :P

I've never seen any of his movies yet. Air City is actually my first encounter with LJJ.. :blush: And I have to say he's on my mind 24/7 now.. I'm also trying to find his movies. Plan to get the Sandglass VCD as well, just for him. :wub: Any idea where to get An Affair with subs? I've found Over The Rainbow and Il Mare.. gotta watch it right after I finish my exams. hehehe..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fivemagic

After watching AC episode 1 from youtube last night, I was so impressed with his acting and his looks. It captivated me right away. I was so mesmerized by the way he looks at CJW. He was hot and gorgeous.

I never really knew about him before, but after seeing episode 1 of AC, I was totally hooked. It's getting to be more and more intense. I am glad he turned down 'Cain and Abel' for this hot leading role.

Thanks everyone for updating infos and posting pics of him from his earlier works and today........BIG thanks!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've never seen any of his movies yet. Air City is actually my first encounter with LJJ.. :blush: And I have to say he's on my mind 24/7 now.. I'm also trying to find his movies. Plan to get the Sandglass VCD as well, just for him. :wub: Any idea where to get An Affair with subs? I've found Over The Rainbow and Il Mare.. gotta watch it right after I finish my exams. hehehe..

Jo, you haven't seen Il Mare? :o omo~~ that one is a classic! hehe..

as for An Affair with subs, you can dl it either through veoh or torrent.

I can pm you the torrent if you can use BT, there's about 7 seeders left, but it's pretty steady :)

I'm now hunting for his other movies like "Last Present" and "Oh my brother" haha...

......

And now, collection of his pics in specs. hehe.. he seems to really like wearing them so much ^_^

36493985xf5.jpg

36397029dk0.jpg

224wz7.jpg

^ oops.. there's Kim Min Hee :ph34r:

i gotta tell ya.. there are a LOT of their pics together... tsk tsk.. I can't even find Eric & Park Shi Yeon pics that many up until now.. heheheh :sweatingbullets:

90967561qf4.jpg

img1226792zg2.jpg

img1226793ql5.jpg

2004021312003ch4.jpg

^ lol!

I found this one again, without the "cine21" writing on it.. yipppeee!

cine21la1.jpg

and this one, the clean version :)

jdgwt5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest thunderbolt

Oh boy, LJJ in glasses!! :w00t::w00t:

I feel like going on a LJJ rewatch spree. An Affair, Il Mare, Last Present, Over the Rainbow, Young Man... been so long since I last watched them.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's been a long time since I posted here but I sometimes lurk the thread to read news about dear LJJ...since I think most of us are in a hunt of his old movies and pics here I found 2 posters from his 1997 film Firebird, which starred LJJ with Oh Yeon-soo (Jumong) and Son Chang-min (Kid Gang)...I posted some LJJ pics from this film a few pages back...I don't know what the movie was about but I was lucky to have saved some pics than since this film is old and this particular film was classified as a Rated 19 Film, I would really like to believe that LJJ is hot in this film as seen in the poster

FirebirdPoster1.jpg

Firebirdposter2.jpg

link to pics

LJJ's pics in Firebird (1997)

source: Naver, Movist

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ripgal

Shenny, thank you so much for the LJJ pics. He's not the handsome type, but there's just something about him that attracts me, and heck I don't even know what is it. :crazy: Maybe his voice? His smiles? I just don't know..:blush: But I have to say he's already topped my list of my hubbies (in case you don't know I have lots of hubbies..XD) in terms of acting. His acting is just AWESOME. One word can describe it all, acting without having to use the term "acting". I think it's inherent..hahhaa... cos I've just started watching Feelings, and he's already soooo good and natural inside. and also considering the fact that it's his debut drama. PLUS I'm also very impressed when I read that he's quite good with interior designs and stuff, has his own restaurant and can RAWK any outfit and style. I've seen (and saved) most of the pictures in the thread..and I must say he looked great in all the outfits and styles. Loved the serious look, dorky look, long haired look....etc EVERYTHING!!! :wub:

And yes, I've gotta admit that I haven't seen Il Mare, the hit movie back then. I wasn't interested when I saw the cover picture a few years back. (you know my taste in men was kinda different back then..hahaha...)I admit I was kinda shallow and didn't bother to look because I thought he's not good looking. Little did I know I'd missed a big chance to get to know such a marvellous actor. So now I'm looking up and down for his movies and also dramas.

And YES please, can you give me the An Affair Torrent? The subs are already inside right? Or do I have to download them separately? I'm so excited that now my exams are over, I have more time to search for his stuff, download his movies and dramas and watch all the way until my results come out. So pls pls, thank you so much! <3333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here's "An Affair" torrent ^^

[isoHunt] An.Affair.1998.Korean Drama.torrent (55KB)

http://www.sendspace.com/file/lvxo27

pssttt Jo, this is the uncut, uncensored version :D so, ermmm :blush: please proceed with caution :lol:

you'll be more surprise of this talented guy after you watch this movie... hahaha...

Does anyone else, LJJ die-hard fans, know where to get his "The Interview" movie?

torrent, direct link, anything... I'd really appreciate the help! <3

so far, after days of hunting, I finally have some of his movies like Oh Brothers, Last Present, Last Witness, An Affair, Typhoon and Over the rainbow *so happy* :D *grinning happily*

and last but not least...

some pics from "Oh! Brothers" with Lee Bum Soo ^^

for sure, two super talented actors, a must see movie! :D

6417cj4.jpg

6423eh6.jpg

6425zf2.jpg

6416bk7.jpg

hehe.. oh boy how he looks so young! (but still look the same as now... tsk tsk.. such good genes he has! :lol:)

and this one below is my personal fave for today :lol:

coming200701171911590ob2.jpg:wub:

LJJ looks REALLY good in glasses *sigh~*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...