Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Gitakawaii

*Orlando Bloom with ? Keira , Kate , Kristen*

Recommended Posts

Guest D2xD

Keira Knightly. They look hot hot hot together! lol.

I am in love with Keira and Orlando. lmao.

ahaha true. :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 13!hyukjae

Kate. They look really loving together.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fantasian

wheres Kerr... Miranda Kerr?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ky-jae

I choose Kate...They look really sweet together in those pictures...and she's pretty!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kaz

I love orlando... what movie is he currently working on now, any one know? Really misses him...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kizoku

Miranda Kerr, anyone? :P

I don't blame the topic-poster, this thread was two years ago!

This thread has GOT to get off the first page, haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Siv

He looks good with Keira, but also with Kate.

Either one I guess? Whichever woman makes

him happy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nalinna

^^

i like Orlando = he 's good at acting n smart too

n like keira too 'cuz she soooo beautiful ~

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest <3 Michelle

kate and Orlando look so cute together.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest copeland4vr

i'd say kierra as well. visually they just click better

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ILuVTiTTiEZ

ummmmm, why are all the girls so skinny, just noticed that, but thats cool i guess, if thats what you like....meh.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest saucydumplings

kate. keira is too bony!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest orenishi2

definitely with kate bosworth they look good together...

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...