Quantcast
Jump to content
Guest SOOMPI

[Official Thread] Ariel Lin 林依晨

Recommended Posts

Guest iSayOink

^

awww!!!

where or when were those pictures from?? x]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest -.Gigi.-

She looks pretty. :]

When did she lose the weight?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Natsumi_sshi

in some ways she reminds of charlene choi

she alway has

hrm.. not a fan though

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jiw

i like her so much, i read somewhere that she will confess to the guy she crush on him this year. i wonder, who is he?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest siCKako

hmmm i also wonder who he is...might be one of her co-stars..

image22hk9sb7.jpg

d02lx1id3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Issey

I liked her alot..the first time i saw her i was like woah this girl is so cute..shes got this innocent high school girl looks that really make her looks cute..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I find it interesting that she's a Korean Major.

I want to major in East asian studies too but my school doesn't offer that program.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mangchilo

She was a Korean major? 0_o That's interesting. I doubt my college will even offer Korean. Maybe I'll take a community course this year or something.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest meow1203

NOt only she can act, but she's one of the few Taiwanese celebrity that keeps up with their school work while maintaining their busy schedule.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest xlkathelx

man i love ariel lin [: she is sooooo pretty!! o love her acting and the chemistry with ALL her co-workers> ahaahha i cant wait for ISWAK 2 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest witchyangelkk

man i love ariel lin [: she is sooooo pretty!! o love her acting and the chemistry with ALL her co-workers> ahaahha i cant wait for ISWAK 2 :D

YEAHHHHH... ISWAK 2 =D It's going to be out in AGES... but i cant wait to see Ariel in it again... ^^

The chemistry between Xiang Qin and Zhi Shu is just too good to miss =D

Hmmm... is the guy she has the crush on..... JOE??? ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest babigurl

she is sooooooo cute!!!!!!

OMG

i love this girl sooooo much!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mayva

she never stood out for me just by looking at pictures and such until i watched iswak... then my views totally changed. she's so cute and just lovable, she really grew on me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Hemera

i love ariel!!! she looks so sweet and innocent..like it's not forced, but i hated her in iswak(even though i liked the series)..she tried too hard to be stupid. kinda like the opposite of her real self?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lilsh0rtnancy

I like her more and more everytime I watch her on-screen or look at her pictures. She just has this very charming charismatic feel about her, which is not fake and I love that. I really want to see her in Legends of the Condor Heroes just because I love the old '82 version and want to see how she manages to handle Wong Hung's (did I spell that correctly?) role. I also can't wait until ISWAK2 (reunited w/ Joe Cheng!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest i<3dbsk

dress.jpg

OOOOOOOOOOMG! i have the EXACT same dress and i also wore it for some photos!! O.O

this is crazy!! LOL!

-edit-

i would post some pics...but i don't think its allowed since this is a celeb topic and im not one lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...