Quantcast
Jump to content

Recommended Posts

They could have started as enemie and then after many years of marriage they can kind of fall in love. Like bidam and deokman wasn't pure either

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL um I would hate to see the power struggles between their babies. Struggle over whose toy is whose lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank you for uploading all those QSD bts pictures onto the website. Our queen is such a happy & giddy person behind the sad characters that she portrays. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I did entertain the thought, because Buddhist teachings state that there is no permanent and unchanging self, so theoretically the person you were at age 15 and the person you're now can be 2 totally different people.

So when Deokman was relating her dream, and the scene was being played out, I went "Could it be....?", but quashed the thought immediately "nah, it's too outlandish". Then at the ending before she turned around I knew it was her, but that's because the show is ending and she has passed on LOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I still can't forget the feelings I had for the ending of the zoomed in of her little smiling face. I was touched by her character and felt very magical about it. That last scene summarized her journey is well done. She endured and sacrificed her whole life dedicating to her nation and taking good care of her countrymen are her virtues.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thinking of watching Fashion 70's. What were your thoughts on it? Also, where did you watch it? I can't find any website with it (need eng sub) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol she was probably thinking thank god this drama is over and I can finally go inside and be warm! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

LYW13 said: Yeah Joo Jin Mo is okay .. I watched him in Frozen Flower and Empress Ki and he wasn't anything impressive. But then I've seen the other guy's work and not too fond either. I can't find it on soompi anymore =[ 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No I haven't looked at YouTube yet. Currently watching two dramas on top of finals week so I'm restraining myself haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looks like they're going to move forums due to all the vanilla forum errors. Hopefully the new one will be better :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...