Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest leongfun

Lady Gaga Has ... Both Female And Male Parts?

Recommended Posts

Guest bloopy_babo

so she wasnt just ugly....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hpnotiq

I was completely shocked when I first heard about this.

I got nothing towards it, but it's still kinda weird?

I still dig her music though. She's super talented.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JJ no Baka

After reading this and I thought about her Paparazzi music video....

....

At least she's brave about it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Hongki.love

I always thought she had a queer look to her. ._.

This is definitely disturbing, but props to being honest...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mariaeva11

whoa :o now i know btw she hot!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

So she's a intersex person...

no wonder I felt that she had this laid back feel that guys posess.

I think it's nice that someone who deals with these problems become famous for their music and liked for their talent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest `raiiwan

omg, is this like freaking true?

idk, its weird for me.

oh god, but her/his music is so darn cool.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest aznxmushu

gaga2.jpg

she does a very good job of not showing it? haha

this makes me wonder =S i feel perverted now

hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kaypop.

is this reallly true? i mean... really?!

i've heard of rumors about ciara having a peen long ago, but i always thought that was just a rumor.

but this one is really true?

if so --- whoa!

well, she's still human.

nobody's born perfect......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fixated on 1 star

so she wasnt just ugly....

LOL.

But she is most definitely born to be a woman, I guess you could say.

She has guts though. She sure wears A LOT of bathing suits and pantless outfits.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Flicksityy

So technically, she is not entirely female.

Am I the only one who finds this akward after seeing her as a female sex icon?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest onhotwires

so basically none of the dudes she had sex w/ said a thing??? (i find that hard to believe tbh.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW shocked here >.<

but she's so brave ^^

anyway atleast she's not getting confused

if she said she's a female then there you go,not to mention she has both (she could always cut the other one)

im just wondering how's her bf feels bout it lol seems like just ok with it hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest asaake

So technically, she is not entirely female.

Am I the only one who finds this akward after seeing her as a female sex icon?

I'd say she is an entire woman, just with something extra. Nothing awkward about it, she is what she is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bby-GIE

O______O

wow, i seriously just thought that all this was some sort of rumour.

the pictures looks kinda disturbing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest NEYUGN93

wow her own disco stick.......

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Good job covering that up !

Share this post


Link to post
Share on other sites

erm well...

i saw the topic, her confession

and i just cant help staring at her ... *ahem*

sorry. it's still a bit erm... shocking

anyways. she consider herself as female, and so am i.

it's totally fine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jaely

O__O just when i thought she couldnt get weirder.. O_O

O_O WOW O_O

i am shocked! i didnt even know this was possible O_O

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Regina Rae

This is not true. Anyone who believes this is retarded.

Also, the blog that Lady Gaga "admitted" this in, is fake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tiffanydawn

wow. she's so brave to admit that. this made me like her more.

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...