Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest meimei__KOUSEKI

Miyavi And Melody. Got Married

Recommended Posts

wow...congrats to them?!!!

I used to be extremely obsessed with miyavi. I have to admit that I feel kind of sad. hahaha after all these years.

and a baby?! .. hopefully they'll be happy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest NotGuilty

Whoa.

O_O Completely unexpected ! But yay! to them! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

WHAT! Miyavi... Married?! :o and a baby expected?!

This totally came outta no where lol

Ahh~ but they're a pretty couple, congrats to them, even though I died a little inside ;___;

MY THOUGHTS EXACTLY.

]: ]: Except I died a bit more than a little inside. D:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MY BOY GOT MARRIED!? :o What a shock, I would have expected him to live the rockstar-life a few more years. Well, I'm so happy he found a good girl to settle down and start a family with. Melody's songs are quite nice! Maybe they'll sing a duet together someday?

Edit: Man, I'm so jealous of Melody! She gets to hear that beautiful voice of his everyday. I bet he sings for her too!

Share this post


Link to post
Share on other sites

they are a nice looking couple... but I didn't even know they were dating! i read the title "miyavi and melody. got married" and i thought "to each other?" its like... two different worlds in my mind, but they baby would probably be very good looking! Congrats to both~

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROFL ARE YOU SERIOUS...

oh my God.

i seriously gasped and my hand flew up to my mouth.

wow... i am caught off guard. like wtfh.

i didn't expect him to get married so soon...... and to melody.? WOW.

well, i wish them the best. o_o.

... and i must still be such a miyavi fangirl after all these years cos part of me is a little :( LOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... and i must still be such a miyavi fangirl after all these years cos part of me is a little :( LOL.

Same here :tears:

Dang, so I guess he really is straight.

*tsk tsk tsk

lol

doot doot

11miyaviletsride8yl.gif

15miyavimessagezappy6xl6ba.gif

myv_260stickingtongueoutvid.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Such a random couple lol, well congrats to them even if it does seem like a shotgun wedding, they seem to be all the rage atm in Japan :x

Share this post


Link to post
Share on other sites

WHAT?!?!?! ----> not a shocking fangirl's "WHAT?!?!?!" but a..."where-that-come-from's WHAT?!?!?!". Totally out of the blue. Congrats, congrats though, they do make quite a cute couple. =)

-ida

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...