Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest vietsoul

Kangji Official Couple Thread

Recommended Posts

Guest MLau

T^T i was hoping for a older woman/ younger boy relationship!!

why do korean have such a weird age system!!!!!!!!

now it;s just gonna be another same age relationship

i thought kangji could replace hwangbo couple

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest icecubes

My wish came true! ^^ I wish for a Suju member to appear on WGM, & it really happened! LOL

Lee Yoonji is really pretty!

I think I will continue watching WGM because of them. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow so fast a thread for them..lol i'm so excited as they are going to make their lst appearance on wgm this coming sunday. Maybe someone should create a chatroom to discuss about them while we are watching this couple, it would be fun!!

I have created a chatroom for them: http://kangji.chatango.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kprincess

AWESOME~! a thread for KangJi!!

okay.. i watched the recent ep of WGM where the Joongbo couple left and i was thinking to myself, i would only watch it if DBSK(i know it's impossible.. just a little imagination..) or Suju was on it.. and YAY!! Kangin is here~ WOOTS!

i seriously think it's gonna be hilarious..

hmm wonder if there's any subbing team ready to continue subbing future WGM eps since Muish (thank you so much for your hard work) officialy stopped subbbing..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ploy_luvli

OMG!!!

It's true^^

I totally can't wait 4 this ,,, the girl look so familiar for me ,,..,,

they 'll be my fav couple^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SweetSerein

omg...omg omg!!! this news is totally an O.M.G moment!!! i love kangin...they should also have my cutie Shiwon (nevermind, i'll go crazy) anyways, i love that girl..she was in Princess hours...the princess. :D she's soo opretty...omg i cant wait!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 영원한 사랑

No offense but they should of picked a better girl for Kangin......

not particularly a fan of lee yoon ji nor do i think she matches that well with him.....-_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

i am sooo stalking this thread! haha!

i love kangin and i think he would be a good husband..

weeehooo!! today is Kangji's pilot episde right?..:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest yumidoma

oh Kangin looks so cute and he all excited....

hehehe...

I am so looking forward to the particular couple. i was gonna quit watching WGM but now.. Kangin is IN and so am i...

hehe although... i agree too.. it felt like WGM could've chosen a better partner for Kangin... but may be. things will get better....

rooting for this couple.. WGM rocks..

Kangin Fighting..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm starting to like this couple

The girl's not the overly gorgeous kind of beauty, but her simplicity makes her much more beautiful than the others

She seems like a really nice girl.. I hope E.L.F. would like her

Share this post


Link to post
Share on other sites

kangin was too adorable in this epi~ eventhough i am jealous to death of the girl coz kangin was like,proudly announcing that youn ji was his wife and so on~ he was so sweet and they even had couple rings given by a hyung-nim LOL but still i am jealous~T___T i cant hate her though coz she is beautiful~ lol~

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest binni-fyed;

Will Kangin be calling her noona?

hahaha! He's gonna be a really mischievous husband I bet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

LOL~ no~ they decided that they are going to be on "friends" level~meaning he doesnt have to call her noona i guess~ because kangin is an early 85-er,in korea he is actually the same age as his wife~

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaacck i wanna watch this ep with Kangin and Yoonji kekeke

she looks pretty tho i like her face and she's match with kangin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest thereprisal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kim421

wow a couple thread already! awesome! and yay for the youtube clips!! thanks so much!

also, i think gomdorii aka ktinsj on youtube http://www.youtube.com/user/ktinsj is going to be subbing kangin's cuts - :)

and tung tung subbing team said they maybe will sub the whole episode

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohhh glad... i love this couple..

im on track back for the WGM show..

now cant wait for Sunday again, pua ha ha

Kangji hwaiting~~~

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...