Jump to content

The Future of SM Entertainment.


Guest cmy_185

Recommended Posts

  • Replies 965
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest <3goesDOKIDOKI

1990 is 16 yrs old already... thats prime age for pop idols lol.

a few of the boys are quite young tho

Link to post
Share on other sites
Guest HoiSang

wow~

u gotta give sm credit for always being well prepared ^^;

but just hope that since they're like soooooooooo many new faces to be relased later, that none will be left at the side or whutnot, especially girls, coz... yeah~ it's even happening NOW, so good luck to all of them!

Link to post
Share on other sites
Guest byby

OMG!!!! i'm like their nuna and unnie!!! TTOTT i feel soooo old!!!! i shouldn't have clicked on this thread.... the girls are so cute and pretty.... sigh.... and the guys born in the 93 are like kids... that's still drinking milk?! ugh... excuse me....

Link to post
Share on other sites
Guest cmy_185

just to tell you, stella & siwon are going out.

it's not a rumor.

they've been going out since july 2005.

& i know because stella's my dongseng.

so siwon is taken =)

yeah, i didn't hear any of the rumors but i kinda figured it out myself. like what she said on myspace, etc etc etc

Link to post
Share on other sites
Guest clee

just a quick question- is stella mixed? she doesn't look fully korean for some reason.

stella is 100% korean. she is not mixed. haha she's just really pale. im kidding.

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..