Jump to content

F4 2nd Teaser Pg 96


Guest virvir111

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply
Guest ladyasholie

:w00t: hyunjoong is RUI! <3 kyahhhh *goes to heaven*

awww but i wanted.. JungIlWoo to be Domyoujiiii~ TT.TT

i dont know who kim inho is.. but i do recall seeing him in I Am Sam. ^^ (i think that was him... hmm)

Link to post
Share on other sites
Guest canityo

OMG OMG! KIMBUM <333 Awwwwwww, they are all eye candies.

Man even if the drama doesn't go well (God forbid) at least we have eye candy! But now I'm super excited for this~

Link to post
Share on other sites

Interesting, only one member from an idol group...it was a good choice though. KHJ is quite a character.

First time I've heard of KimJun. I haven't seen Kim Bum's acting skills as well as Lee MinHo but I shall go check them out.

Link to post
Share on other sites

Hmm, the casts doesn't lightens up for me. I only know who Hyun Joong and Kim bum are..the other 2 guys doesn't seem fimiliar with me. But I'm sure it would be disappointing. ^^;;

So they really decided to make Hyun Joong as Rui..hm.

I wonder who's gonna be the girl main?

Link to post
Share on other sites

aww... I dont know any of them. I recognize Kim Bum but i'm not too sure about the others.

I wanted to watch this actually since I've never really enjoyed the Taiwanese and the Japanese version; so, i think i'll still anticipate it.

Link to post
Share on other sites

OMGOMGOGMOGMOGM

KIM BUM

he's such a cutie

DEFINITELY watching

and hyunjoong!!!!!! hot guys *melt*

minho and kim jun looks hot too

don't know about their acting

but they got the looks down alright!

as much as i like kim bum,

i don't think he would make a very good domyouji

with the whole mean thing going on.. he's too cute!

i think he would prob be the tea guy, even though i don't really like the tea guy in the drama.. but WHATEVER

i still get to see him!

Link to post
Share on other sites
Guest yoCupcakee*

I've always wanted Hyunjoong to be RUI! HE SO FITS THAT ROLE!!!

& KIMBUM HERE TOO? YAY, Hope they do well.

cause i heart domyouji(MATSUMOTO JUN) !!

I wonder who the female lead is :D

Link to post
Share on other sites

are you serious? -.- im happy hyun joong is casted but the rest, i am notttttt pleased. although kim bum's acting improved, i'm not sure if he could match the characters of F4.

Link to post
Share on other sites
Guest mezzed

Here's more pictures of the two 'unknown' guys.

I personally think that Kim Joon or Kim Hyung Joon just makes the cast a little ugly.

I know I sound mean, but I really think so.

Lee Min Ho

5xnxxcp.jpg

6d2kakj.jpg

6blfe2r.jpg

6g4eazd.jpg

20080819182516667e7_183512_0.jpg

2008081918180047582_182821_0.jpg

Kim Hyung Joon -- from T-MAX

tmaxjoonyy9.jpg

2000045798919820003rsnh2.jpg

2003785656062547393_rs.jpg

2003761072973287758fsao9.jpg

2003746443035340117fskq0.jpg

2001363969028023564_fs.jpg

I'm glad that Kim Hyun Joong(SS501) is playing the role as Rui, he seems like a Rui type.

& he slightly resembles Oguri Shun, but only like 1% resemblance.

Can't wait til this comes out. Loved HYD.

--- Oh yeah, photo credits to the Lee Min Ho thread & the T-MAX thread.

Link to post
Share on other sites
Guest **ThatGirlPhuong

Here's more pictures of the two 'unknown' guys.

I personally think that Kim Joon or Kim Hyung Joon just makes the cast a little ugly.

I know I sound mean, but I really think so.

Kim Hyung Joon -- from T-MAX

I'm glad that KHJ is playing the role as Rui, he seems like a Rui type.

& he slightly resembles Oguri Shun, but only like 1% resemblance.

Can't wait til this comes out. Loved HYD.

--- Oh yeah, photo credits to the Lee Min Ho thread & the T-MAX thread.

Wrong person lol. This is Kim HyunJoong from the group SS501, not HyungJoon from T-MAX :)

Link to post
Share on other sites
Guest Jamieâ„¢

Kim Bum! I'd watch this just for him :wub:

I think the T-max guy is casted as the "tea guy" character..

and I'm quite satisfied with Lee Minho as Domyouji. At least he looks like a guy (unlike the other idols suggested for his role =X)

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..