Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest Bubbleteaxgirl

Lindsay Lohan Kissing Samantha Ronson

Recommended Posts

i don't even know what to say. Right when she starts looking healthy again and seems to be doing fine, she goes and turns lesbian.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest --*pinkberri

i think i read somewhere that shes bi. but yeah.. i don't find it too surprising

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MOOVERDOSE

Wow, Lindsay is Bi.

All I can say is I wish her happiness!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest itz_MeEeEe_<3

hmmm wow shes bi

well good for her o.O

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luna81

Wow look at all the homophobic comments.

She looks happy, good for her.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mezzed
since when was lindsay a dyke o_o?

that's really mean, like you don't know or have any homosexual or bisexual friends?

cuz i come from a really small town & i have many friends that are either gay or bi.

sheesh.

lindsay can date who she wants to date, no one has the right to judge who she goes out with.

who cares if she's bisexual or a lesbian, it's who she is & we all have to support that.

why treat her any differently from then & now? she's still the same person.

no one treats lance bass any differently, so why her?

Share this post


Link to post
Share on other sites
i don't even know what to say. Right when she starts looking healthy again and seems to be doing fine, she goes and turns lesbian.
since when was lindsay a dyke o_o?

Seriously... do you people ever listen to yourselves?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest yongwonhi
Wow look at all the homophobic comments.

She looks happy, good for her.

I know, seroiusly. Some of the comments here are ridiculous. If she's happy, then what's wrong with it?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest trangtwo

^I agree with the 4 posts above me. Whoaaa, ignorance is NOT bliss. A lot of these posts sound sooo elementary. Honestly, it makes a whole lotta difference when you meet all kinds of different people. It opens up your mind.

Anyway, as for the pics, I really don't care. It's really not a big deal. lol I don't know why people are trippin'...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rufflezz

Why am I not surprise of her actions, hahah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rozeng1122

omg, lindsay is bi??

i didn't know this.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SukarDrops

her heels are so hot my eyeballs might fall out...god those heels are just love...and umm i kinda figured she might be bi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest <3goesDOKIDOKI

so lindsay is now tired of guys and moving on to girls? alright then. whatever works.

i thought she was dating a guy just not too long ago. like last wk tho.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nelly

she's bi you guys not a lesbian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Graciez158

If she's happy, than good for her.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Airy

Haha. I thought she wanted to sleep with as much men as she can. It's nice though that she's in a relationship now. Hope it can change her previous crazy lifestyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest cavil.

She probably likes her. Why is that impossible? Well, anyhow, didn't see it coming.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pga pga

Is The One With Lindsay A girl Or A boy ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

she's tired of boys and their _______________

yea i myself's not even surprised

well good luck to them

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Amanda Plz

Wow. After Lindsay's mother said she wasn't dating Samantha or "doing anything" with her, these pictures come out.

Whatever though. Whatever makes Lindsay happy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...