Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest BOOMBOX

Ryan Cabrera's Extreme Makeover

Recommended Posts

Guest saruuyri

it kinda gave off the Johnny Depp feel, but in a bad way, I don't think it looks good on him at all >.<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest goodvibrations

His new hair reminds me of Jack White's, but not nearly as fitting for him.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest chi_tsukiko

lawl for a second i thought it was johnny depp... so different... looks older?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest HanMai

his new image remind me to depp and bloom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest loveshock

he looks kind of freaky.

his hair doesnt match him :wacko:

his old look was wayyy better.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tasty

wtf are you guys thinking.

he looks better AFTER.

his old look is 90s and horrible. ridiculously spiked hair with blonde highlights or whatever.

yeah okay.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest monaero

woah! that's a huge change for sure. i miss his big spiky hair.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michelle001

Gosh! what happened? he looks old!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest blessed

PHWOAA MAN! that sure is one extreme makeover!

he looks full hardcore muso now =)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest evil_bunnie

yikes. he's like johnny depp's fake long-lost son trying to make a money grab... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hypnotized

o-m-f-g, are you freaaaakin serious

LMFAO justin bobby from the hills, maybe ?

or perhaps johnny depp ? .. oh my

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vintageballad

Perm! I can't see any resemblance with the before and after pictures.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh wow.

um...wow.

im gonna wait for the new album see the whole tranformation.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest getawaycar

HOLY. He looks like some pirate nowww.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMMMMG! what happened to him??

hmm seriously, i dont like his 'TODAY' look. i missed the pretty boy who sang 'i waited all my life.. to cross this line'

ohh well. ill probably get used to it sometime but seriously im never gonna recognize it was him~

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest miyoko

..Sure surprised me.

His old look is wayyy better. He looks old now..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lovemickytobits

same here! OMFG. I thought that was Johnny Depp at first glance. What the heck? LOL!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rufflezz

HOLY CRAP. HE LOOKS LIKE A 30 YEAR OLD GUY. Omo, why change the image?! ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...