Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Soy

Soshi ♥ Bang (소시뱅) - 14 Times The Love

Recommended Posts

So Nyuh Shi Dae & Big Bang Thread [The Under Dog Pairing]

89lj11e.jpg

Big Bang & So Nyuh Shi Dae, couldn't be anymore different, but yet the interactions between one another is so great that i had to make a thread. Sure they might not have the same music style, or are from the same entertainment group, but does that stop them from wanting to be friends and just being dorks together, nope. Honestly if you want to
bash them, then don't even bother posting !
because you will just be ignored. Who said 14 people can't be friends, they have quite a lot of similarities & common interests. Haha i personally think that they should just pair up the two leaders, and give each of the big bang boys two snsd girls
:)
haha plus haha they're my two favorite idol groups. also since this has obviously become a problem
do not talk about other artists in here, its about the SoshiBang Love

dgsdgqm8.jpg

sdffsdc4.jpg

dgsddsgvy4.jpg

dgsgdffhd1.jpg

dsfdsgdggse3.jpg

ddrhthfte9.jpg

dgdggyr9.jpg

dgdfhhtwj5.jpg

shthhrhzd0.jpg

fhdfhthkn4.jpg

★REASONS WHY WE LOVE THEM TOGETHER★

Because
TaeDae (Taeyeon & Daesung) would make beautiful Trot Music together

Because
SeungRi cares about Yoona's apetite

Because
SeungRi likes to listen to SNSD songs and sing them

Because
Tiffany calls Taeyang, YoungBae

Because
Tiffany calls Seungri, Seungri, but with an american accent.

Because
Yuri & Daesung's smiles can light up a city together

Because
SeungRi likes to join the girls in doing the GG dance.

Because
All the other Soshi members cheered on for Seungri during Yoona's manwon.

Because
SeungRi is wowed by the GG dance (haha during MV when he was clapping the most and like wowing at the end)

Because
The Boys like to eavesdrop on the Girls' conversations.

Because
Both TOP & Taeyeon love yanggeng.

Because
Seungri likes to teach Yoona & Tiffany how to dance to Lies.

Because
When they played last farewell on MV, Tiffany was the first to dance to it, and then Yoona & Seung Ri joined in

Because
When GD got eliminated from MV, Tiffany was the one still going "It's Ok, It's OK" and cheering him on.

Because
Both leaders are complete dorks !

Because
The Girls were freaking out during the MKMF because they couldn't find all the boys on stage.

Because
Daesung loves doraemon & Seohyun loves keroro

Because
both groups love to perform with animal costumes

Because
they both like to cross dress

Because
.... they like to sing SES songs haha

Because
Big Bang couldn't attend SNSD's charity event so they donated a signed cd and a video message

Because
Both groups are still young enough to endorse for Uniforms

Because
you can buy snsd dolls and big bang figurines.

Because
they both like to color coordinate outfits when they perform

Because
SeungRi & Sunny were almost not added to the group.

Because
Jessica fainted after their School of Rock performance & GD fainted after their KBS festival.

Because
Both groups had Documentaries on them.

Because
TaeYang hasn't had a girlfriend yet and SeoHyun hasn't had a boyfriend before.

Because
it takes a long time to wake both groups up.

Because
G-Dragon & Seohyun both play the piano

Because
both Daesung's and Tiffany's parents disapproved of them joining the Ent. Industry at first.

Because
both Yoona & Top want to improve in acting.

Because
both leaders have abusive relationships with their dongsengs, G-Ri & TaeFany & SunYeon

Because
They both have the cutest little group intros.

Because
Sunny & Seungri are famous for their aeygo

Because
both leaders are perfectionists

Because
of Hyoyeon - Yuri's & Seungri - Taeyang's love for dancing.

Because
Taeyeon patted Seungri's back before he had to go on stage during the KBS Gayo, as a sign of support.

Because
Sooyoung can teach the boys more japanese

Because
Sunny and Daesung (D-Lite) could totally be Sunny D-Light and sponsor for Sunny Delight <3

Because
Jessica and Seungri both know how to ruin the mood
:)

Because
both leaders have body aches <3

Because
our Popsicle (Topsica) couple can freeze up even summer together

Because
Teedee can double as JiFany and sponsor Jif Peanut Butter

Because
Last Farewell & Girls' Generation both have jump rope dances choreographed into their routine.

Because
Rifany sounds like a cute pet kangaroo name

Because
Seungri loves to flirt with the noonas in SNSD

Because
Seungri loves to steal Tiffany's lollipop .. and whisper to her.

Because
The both debuted in August, just different years.

Because
Both groups know chinese, korean, english, and japanese, so language is never a barrier
... if you have more ill add them to the list.

★ Pictures ★

20070912202716_447_0.jpg

200712142357101370.jpg

200711172249151002_1.jpg

200711172226301002_1.jpg

071022manwon02.jpg

071022manwon01.jpg

352pyix.jpg

29o4l5e.jpg

01zhqq_22122550011258.jpg

01vrgd_22122550010923.jpg

snsdbb.jpg

35252254wu1.jpg

91095678dl5.jpg

88525061sq2.jpg

seungrisnsdpx0.jpg

30b1wyt.jpg

ej2mr.jpg

1-1.jpg

intpnb.jpg

Antlers, never looked so good.

35jzde8.jpg

2f07rbt.jpg15nlt82.jpg

Lollipops ?

2zefckg.jpgaclsg.jpg

2cy38ue.jpg

They both love to fly !

2qcksvm.jpg

2udz6s6.jpg

They both love the box concept !

78918217eo5.jpg

75225413oo3.jpg

260pgfa.jpg

2rwmick.jpg

4jrrpl.jpg

209m3hf.jpg

1265x1c.jpg

★ GIFs ★

aob9xh.gif

seungrisnsdpw6.gif

v6udf8.gif

2209334513_e04f6b42dd_o.gif

(credits : tam)

v4bfrl.gif

credits to : Me & Snsd Soompi Thread & energywen & BB Soompi Thread & this thread & sockrahtease & blu_smiley & hyuksu & octieu2005 & Lishathestain

.. more coming soon, i just have to dig more

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee my favorite girl group with one of my favorite guy groups! <33

i loveee SNSD =]

i wish they'd do an actual collab with Big Bang

It'd be so awesome <3

seung ri and yoona's manwon happiness was hilarious too =3

SOSHIBANG!

it sounds so cute with the Soshi and then hawt with the Bang

lmao XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love this thread already, Soy .

I think people are just going to come in here and bash though, because you should know why .

But who cares, who said one group has to like ONLY one group ?

Anyways, I love YoonA's and Seungri's Happy Shares Company LOL

"YoonA, what are you doing right now ?!"

And when he said she should eat more because she's too willowy ? Skinny in other words .

And MV, oh man . The latest eps with DaeSung, G-D and YoonA LMAO

So many things happened with them together .

Soy, do you have the 13 min. link with SNSD and all those other bands including BB during that dance off ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

★VIDEOS★

heres the fancam link :

tiffany talks about big bang :

when they both won the digital music award for the month of august :

them vs each other at the kbs festival :

but yeah hahaha the manwon was just hilarious lol i was laughing so hard when seungri said that message to yoona and said she should eat more.

(them being complete dorks)

★FAN GOODIES★

Comics/Manips :

zkke10.png

121ajat.png

2nlhc34.jpg

vy9pmv.jpg

2l8kf48.jpg

2lk659z.jpg

fghbbm8.jpg

xsghdm2.jpg

93084078tu8.jpg

4qrn8w.jpg

35her7c.jpg

2qkmgaw.jpg

14a2s6.jpg

2qlzfw1.jpg

Icons :

credit [soy]

2nle5u0.png30vndiu.pnganf1av.png

mjonpe.gif5o7ej5.png

credit [blu_smiley]

jgkhle3.jpgjnmnbzh5.jpghkghkjx8.jpg

ijkoplan4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG. Such cute facts about them. I love SNSDxBB. =]

This was the only picture of Big Bang and SNSD together that I could find:

30b1wyt.jpg

credts: AF gallery

EDIT: Okay...I just saw the clip of Tiffany saying 'SeungRi' with the American accent. Gawddd...it's just so cute. xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

We don't care which group goes best with who because seriously, wouldn't it be fun if for one day, Big Bang turned into a bubble gum pop group and SNSD into a ganster/hip hop one ? It's just for fun since they're SO different from each other. Big Bang doesn't belong to any group and so does SNSD. They don't need WG or SuJu to make a collab :huh: But since YG and SM artists never work together, the chances are very ... little.

I uploaded the fancam on YT, btw.

Part 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wish So Shi Bang would do a special stage together. That'd be so great. : DD They suit each other better than "Wonder Bang" IMO.

★ Because The Girls were freaking out during the MKMF because they couldn't find all the boys on stage.

★ Because Daesung loves doraemon & Seohyun loves keroro

★ Because both groups love to perform with animal costumes

★ Because they both like to cross dress

★ Because .... they like to sing SES songs haha

★ Because Big Bang couldn't attend SNSD's charity event so they donated a signed cd and a video message

my favorite facts, HAHAHAS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

was wondering when someone was going to make a thread for Soshi ♥ Bang....ahaha....

well its nice to see this..tooo.....ahah...

JUST SHOW YOU HOW MUCH BIG BANG LOVE THERE IS!!!....CAUSE THEY JUST 2 HOT!!!HAHAHE....

well hopefully there isn't any bashing!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

=]

You should make one of the rules to not compare to Super Generation or Wonder Bang.

cute cute

I love the crossdressing fact.

keke

thanks for sharing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^LOL that picture is really cute. Hyo Yeon's all "Damn, can we get the older ones over here PLEASE."

hahah~

lol and yuri is just like ... hi seungri hahaha .. lol its a cute moment. gosh top looks huge next to leader taeyeon, and yet they both eat tons of yanggeng .. hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeahh I like soshibang

especially Yoona & Seungri ^^ maybe it's because of that manwon episode haha

I've never really liked super soshi (lol that sounds so weird), cause they seem more like brother & sisters cause of the age difference

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...