Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest ces

[OFFICIAL] JYJ Kim Jaejoong - 김재중 Thread

Recommended Posts

Guest Hemera

this boy...no matter how many times i see his face..he never fails to make me speechless(no..annoying fangirly squeals do not count as speaking)

http://i224.photobucket.com/albums/dd304/g...85010329_02.jpg

^ one of my favoritest pics of him...he looks so much like a girl here..still so mindblowingly gorgeous [feels all lesbo]

i think even if he kept the single eyelids..he would have found a way to work it cuz he was such a cutie in his little boy days

<333

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lost_s0ul09

i'm looking for this pic everywhere...

and i found it on someone's siggie

jaemine4evah.jpg

credits to: uruchai

does anyone have a bigger version of it?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iluvsuju

^Jaejoong look so sexy XDDDDDD~<3333 He is perfect, no?

seeing him singing live for Lovin' You makes me feel sad (TT^TT) I love his voice<3 thanks for sharing his picture<3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kyufans

thanks alot for sharing!

it's my fav thread now!

~JaeJoong~`

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misao@jaejoong.com

kyaa~ a jaejoong pic thread

here a few pics ^^

jj023.jpg

normal_bluejj.jpg

Img246678453.jpg

07calendar10.jpg

bbqhero7gylt1.jpg

122054_586663229_gmyjwefq2042820x20.jpg

117906547395964700ql4.jpg

1171600985a3747637480b336127220l.jpg

423695920a3522865202b383124201l.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kimmie.xoxo

he is so incredibly gorgeous.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gkacie

jj is such a hottie!! omg i'm glad u made this thread!! it's awesome!! and nice to meet you! thanks for ur comment on my 411!! let's be friends!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest t1ffiexp

these are a couple of my favorite pics of him :)

118804433348140400.jpg

118456557503498900iw7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nymph

I don't know if this is possible but... can someone find a bad picture of him.. lol :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest miaj43ver

gosh!! he looks hot in all pics!!

thanks 4 da pics!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't know if this is possible but... can someone find a bad picture of him.. lol :P

lmao this guy is toooo photogenic, that's why its [almost?] impossible.

Nope, not that I've come across XD

omg I got electrocuted again.

His hotness has escaped through the computer and is messing his my head @_@

*drools*

Hopefully I can contribute something to this hot thread.

I'll be back!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest NadHeeJae

Thank you so much for starting Jaejoong's picture thread!! :)

He looks hot and gorgeous in every single master piece!! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ShInHwAcHaNgJoTM

I don't know if this is possible but... can someone find a bad picture of him.. lol :P

LMAO

Yeah I was wondering

has anyone EVER come across one

cuz I haven't.

He's too sexy!

____EDIT____

And here's what I mean by too sexy~!

Sorry for the hugeness of some of these

Credits to photobucket

HeroGreen.jpg

jaejoong216.png

jjeyes.jpg

heroqr7.jpg

08292006115002220019001440236ln1.gif

061214goldendiskawards1on9.jpg

normal20061111165900896ub61.jpg

120.gif

gf13thcy8cq0.gif

1159095316k17ps3.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest anna_85

WHY MUST HE ALWAYS LOOK SO GOOD?!!!! *drools*

thanks for all the pictures guys! =)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest redmoon123

Herooooo <3333 ..jaejoonggg sarangggggggggggggg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1S0ULL

He is simply too gorgeously hot <3

I was wondering if anyone would make a thread for him hehe.

Im excited LOL ! .

My computer is broken so I have to use my brother's computer and he doesnt have any pictures of Jaejoong . XD

I'll share when I can use my computer (:

THANKS FOR ALL THE PICTURES .

lets build this thread up (:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest suju sarang

i am in love with this thread..he's soo goodlooking..why cant all guys be like him..haha..jk..haha..but he is really good looking..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest o.jung.ban.hap

oooooohhhh....he looks goooooooooooooooooooooooood haha

this is kinda random but i <33 it when he winks...

its not rele sexy but he looks funny and cute doing it lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mai-lien

Omg! Jaejoong, so hot!!! Sarang hae, Jaejoong oppa! Thanks for creating this thread! Best thread ever! ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...