Quantcast
Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

m1d0r1j4d3

Ahn Chil Hyun 안칠현 (aka Kangta 강타)

Recommended Posts

Guest dskt

dskt - ah..so u already know Kangta as a singer. For me I got to know him frm Loveholic. Fall absolutely head over heel over his character in it. Frm there I went to search more info, and learnt that he's an excellent singer! and he composes songs and plays piano - frm then on - I was a goner! :lol:

Yeah..I guess I'm more into him as a singer than an actor...I've always adore guys who play piano...

Share this post


Link to post
Share on other sites

As promised, Kangta's English Songs - err...based on what I have collected so far :P

I'll post it on first pg, so that it wont get burried. Click cap to dl (it's MU link, coz it'll last longer compared to YSI; and allow more dl)

KT%20ES.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Azura

^^ lovely song eh Azura? i love it!! oh...you dint join them for lunch?

Yes....i love it!

Nooo......i was at work! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks for that zipped file JD-dearie :D

here's a little 'gift' :lol:

due to financial constraints (aka: the artist did not draw enough presents here) some of us have to share gifts for tata:

kangtapresents5qk.jpg

i simply retrieved the names of posters with 2+ posts :unsure:

if i forgot anyone, tell me!

and you can share a gift with someone too :lol:

and now be creative!

what is inside that box?!?!

you tell me!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest akirasung

Miss Bouakham...Thanks soooooooooo much for your gifts.....:lol:

im in your list.......really appreciated it.:D

(juz wondering JD and Stoney are in the same big box....whats it inside? :rolleyes: )

hi,ALL ^-^

a new ysi link for ya.....how deep is your love perf from our tata.

KBS-Kangta-How deep is your love(HD)

click on caps to dl. :)

37819_p696507.jpg

enjoy.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mangosteen

thanks for that zipped file JD-dearie :D

here's a little 'gift' :lol:

due to financial constraints (aka: the artist did not draw enough presents here) some of us have to share gifts for tata:

kangtapresents5qk.jpg

if i forgot anyone, tell me! and you can share a gift with someone too :lol:

and now be creative!

what is inside that box?!?!

you tell me!

Thanks Miss Bouakham for my little gift. Er...What should I put in there? MY HEART!!!! Haha, JD's gonna kill me :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest saranglsc

Nice to see this thread up and running again after everything was lost. :D I'd love to hear what surprises you guys have in store for Kangta in those boxes.

Just listened to Energy's Chinese version of "I Swear". :o It was a nice listen. but still not as great as S. I'm sure that they obtain the copyrights to the song. Usually, when someone tries to copy another song, they tend to add a bit of variety (just so that they can argue that it isn't a copy). It was way to close to the original for them to get away with it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest akirasung

Nice to see this thread up and running again after everything was lost. :D I'd love to hear what surprises you guys have in store for Kangta in those boxes.

Just listened to Energy's Chinese version of "I Swear". :o I'm sure that they obtain the copyrights to the song. Usually, when someone tries to copy another song, they tend to add a bit of variety. It was way to close to the original for them to get away with it.

hi,saranglsc

Welcome to Kangta's thread. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss Bouakham...Thanks soooooooooo much for your gifts.....:lol:

im in your list.......really appreciated it.:D

(juz wondering JD and Stoney are in the same big box....whats it inside? :rolleyes: )

mother and daughter are sharing one man, might as well share one gift :lol:

thanks for the clip, he performs this by himself

i have one with him, fly to the sky, boa, and hee jun

have you seen that one?

Thanks Miss Bouakham for my little gift. Er...What should I put in there? MY HEART!!!! Haha, JD's gonna kill me :P

you know, i think we should all put our heart in there

either way, if JD catches us, she will kill us and rip it out any way! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest akirasung

mother and daughter are sharing one man, might as well share one gift :lol:

thanks for the clip, he performs this by himself

i have one with him, fly to the sky, boa, and hee jun

have you seen that one?

you know, i think we should all put our heart in there

either way, if JD catches us, she will kill us and rip it out any way! :o

i've tat clip too. :) thanks.

here's bonus

M-Net KANGTA-Last summer night.

its oldies but still good...

cant see his movement in tis clip but can see his old pretty look with silky hair.

he is soooooooo cute and very pretty. gal must see...must see :rolleyes:

click on cap to dl.

37819_p696692.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

THANKS! MISS BOUAKHAM for the presents!! so thoughtful of you!! :) you're too cool! B)

and...FINALLY!! lately, i've been drooling over ss501 and so, i've delaying my contribution to this thread. been promising to upload some KangTa stuff to help and share w/ you all...so, here they are...since some of you are new to the one and only, Ahn Chil Hyun...i added some older clips from H.O.T days...and when he first debuted as a solo singer. those of you who have been following KangTa's career since H.O.T...i'm sure you have all these clips.

so SORRY they're all in such low quality...dled these back in the day when no one really posted up High Quality clips...but, still worth the dl. ENJOY!!

http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=095B19U...P40IQ68D3WXZVZC

multiplication dancing - fun clip during H.O.T days, KangTa and HeeJun dancing and doing mulitiplication problems

http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=22G2541...CQ06VJ1DYWWRVE5

KangTa - SmTown China Concert 2001

fans are so hyped whenever KangTa performs an H.O.T song...I miss choti. :(

http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=04OL3D2...5T25INFODF1A3LV

KangTa, HeeJun, JunJin, Eugene - hosts of Magic School (Satuday Is Coming) show back in 2002

let's watch KangTa dance! it's funny when he's getting ready to start dancing (which is the staff's cue to play some music) and they don't...so he stops and waits...kinda hard to explain...very cute tho.

http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=07514R9...4R0B0VNND61EZAV

KangTa - performs, Only You @ his first fanmeeting...absolutely adorable when he teases the fans. one of my fav. perfs.

http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=2RN0TAY...7V1DZEL4RQHVU7N

KangTa & Kim Min Hee - NGs from their MagicN CFs...so cute when he sticks out his tongue at KMH.

by the way...where are you all from?? seems like this thread is only active during the night here, where i live. i'm assuming you all are on the other side of the world...when i'm getting my beauty sleep, that's when you all are UP drooling over KangTa without me...and then when you all are napping away, i have him all to myself! ...just kidding... lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks for the clips akirasung and angelxsmile :wub:

btw, i'm from California

you forgot to answer the question angelxsmile!

where are you from???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BiTa Stone

^^^^^^^................

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG!!!!!!!!!!!!!!!OMG!!!!!!!!!!! :P

What do i see here?????????????

What do i get here?????????

Boy!!!!!!!!!!!

It's indeed a pleasant surprise breakfast for me!!!!! :rolleyes:

Thank you soooooooooooooooooo much for all the tata sauce and the presents!!!! :rolleyes:

thanks angel, akira and Missy............... B)

Missy...............

I simply love your presents!!!!!!!!!!!!!!!!! B)

They are all so nicely wrapped up!!!!!!!!!!!

What's inside????????

My sexy lingerie , his G-string Calvin Klein, his six packs and biceps!!??? ;)

And missy.............

finally i see tata in your sig!!! Thot you only had Bi in your heart!!!

So you are frm California!!!!

angel.............

thanks for all the yummy clips............

So where are you frm?????

M1, Azura, Ayu and I are frm S'pore...........

LS is frm Penang/Malaysia...........

Akira is frm Thailand.......

jcs is frm HK.............

the rest i dunno...........please update!!

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jcs

g'morning Bita!!!!

how come i can't see missy's presents?? they're all just links :S

EDIT: ooh..i see it now....wowwowo...so many gifts!:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BiTa Stone

Watching his clips now!!!!!!!!!!! B)

Angel...........

were you H.O.T fan since they started ???

I heard of them when i watched Autumn In My Heart in 2001.....

they sang A Song For A Lady right???

I simply love this song!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

Then when they broke up, i knew tata went solo but din follow up...... :(

Were they BIG in China then???

And akira.............

OMG.............

I love it when he sang Only You!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

He simply loves to tease the audience!!!!!!!!!

So adorable!!!!!!!!!!!!!!!!

And Oh mai...........

I'm melting wif his How Deep Is Your Love!!!!!!!!!!

*faint*!!!!!!!! ;)

Why doesn't he jus cut an English Album!!!!

He's jus sooooooo good!!!!!!!!!! B)

M1..............

Have you uploaded all his songs alrdy???

Coz i have sms ayu to come in to dl them....

her PC crashed 2 days ago........

so hopefully she can get in today!!!!

Can the links last ???????? :o

Hi hata.............good morning!!!

See you here!!!!!!!!!! B)

BTW..............

Missy...........

Is tata BIG in California???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BiTa Stone

Jus wanna share my sadness here............. :(

I'm a goner now..........

need help desparately!!!!!!!!! :(

Today is my son's birthday.......

supposed to celebrate wif him and my family members....

arranged a picnic at the beach.....

BUT................

Me........so badly wanna watch the clips which i had rec'd frm m1 yesterday.............

i packed them off leaving myself alone at home to drooool at tata!!!!!!

Then got a phone call frm my omma and sister .....

scolded me like mad......

screwed me upside down..........

said I, the host is nowhere to be seen!!!!!!!!!!!!!!

*sigh*

See.....what has tata done to my life!!!!!!!!!!!!!!!

Hell has broken lose!!!!!!!!!!!!!! <_<:(:(

Ottoke???????????????

Need to go for my confession and make atonements for my mortal tata sin !!! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jcs

oh my..Bita...you need some serious scolding....tsk tsk tsk..i tink even your daughter jd would spank you for what you did today.

aigoo! aigoo!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

angel.............

thanks for all the yummy clips............

So where are you frm?????

i live in Oregon, USA.

Watching his clips now!!!!!!!!!!! B)

Angel...........

were you H.O.T fan since they started ???

I heard of them when i watched Autumn In My Heart in 2001.....

they sang A Song For A Lady right???

I simply love this song!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

Then when they broke up, i knew tata went solo but din follow up...... :(

Were they BIG in China then???

can't really say i was an H.O.T fan when they first started...I heard Candy when it first came out...and I was clueless back then about Korean music. And, when I got into the whole Korean drama tv series phase, I kept coming upon news articles on H.O.T's breakup...and that's when I became a fan. sad to say, i became a fan after they broke up...been following all the members careers ever since.

oh, and they were BIG in China even back in the days...cause SM promoted them there too. They've had several concerts in China. Most of KangTa's popularity now in China, is because he used to be in H.O.T.

*phew* been typing a lot today in this thread. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hata

This song "I swear" is 100% written, composed and arranged by our Tata.

Need to apologize for my careless mistake.

The English part of the lyrics of this song was actually by Shin Hye Sung.

Miss Bouakham,

Thanks for adding in my gift box for Tata.

What else could I give him beside my heart?

Just wish he would know how much I love him. :)

angelxsmile,

Thanks so much for uploading the clips. I haven't got these yet. *hug*

Me from Singapore too.

Mrs Kangta,

Ah..... so I finally know the song title is "Water is wide". Thank you.

lyrics of "Love is wide"

The water is wide, I can't cross over

and neither I have wings to fly

give me a boat that can carry two

and both shall row - my love and I

Now love is gentle, and love is kind

the sweetest flower when first it's new

but love grows old, and waxes cold

and fades away like morning dew

There is a ship, she sails the sea

she's loaded deep as deep can be

but not as deep as the love I'm in

I know not how I sink or swim

The water is wide, I can't cross over

and neither I have wings to fly

give me a boat that can carry two

and both shall row - my love and I

and both shall row - my love and I

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mangosteen

I'm Vietnamese, but studying in California now :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...