Quantcast
Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. @sushilicious haha hes so blur & funny. Somehow hes not that bad in all that beard and saeguk costume. And i just need some romance lol. 776
  3. oooo enjoy it ...I loved it so much. The romance was cute and KNG was super funny... @sushilicious yup he was too skinny there ...looked old and gaunt. In FP , he looked healthy Think maybe i'll wait too.. PsychoM ...is good . The writer keeps throwing us lots of curveballs...the sunflower locket , the Petit Prince...I have many questions 776 I actually think Psychometric is good. It's a good balance of romance and crime mystery. It is not easy to achieve this
  4. They are really bold when they put those words. It's nice to know that they have thought about it...But...Hm...Maybe it's a little bit too quick? From a normal state point of view, not too sure if it's a right thing for them to do it... 776 Lol Am contemplating on should i just stick to doctor prisoner or should i go find one more drama to catch
  5. I just want to say I am dying from suspense. I know it won't happen till after ep 20 and if we're lucky it will be official before ep 25. However am just dying anticipating the confession and actual dating. HTJ has got guts I'd say. I am still reeling from ep 9 ending. So manly yet so scary he confessed so early. The writer is diabolical. A needy CEO. Then his love even though they haven't started. You and I all know that memorial house scene neediness in his house? I wouldn't sympathized with her then.
  6. @triplem the caption translated says: The stylist shared the photos of her and JS at Adidas. It’s JS’s birthday, but the ones who received presents are other people. JS is a really warm-hearted guy. Really would like to know which pair Oppa wears. Some other pics of Oppa’s fan meeting. Have not seen any videos on my IG feed yet.
  7. It was leaked the day before. IDK where from but I saw it on insta long before this
  8. O! M! G! OMG!!!! i dunno why when i watched that part in sundabang that inna said she doesn’t drink coffee, she only drinks light one. i felt really confused but i didnt know why hahaha i was like ‘huh? i thought she likes coffee?’ maybe because i watched the vlive first and i assumed she likes coffee because she answered americano. maybe thats why im confused. and besides if u don’t really like the taste of coffee its more logical to chose mixed coffee? i dont know? maybe its just me. haha WOAH! DAEBAK! that jjampong/jajamyong tho, dongwook was too surprise she chose jjangmyong. not normal surprise. he was so convinced she was going to chose jjampong! and isnt weird for a guy who chose romance than action? idk it could be because they are promoting a romantic drama, but i like to delulu so its fine ahhahaa i love your analysis my friend! OMG IM SO DELULU RIGHT NOW I FEEL LIKE FLYINGGGGG! WOOOOOOOO!!
  9. @Lawyerh good to know that BIMFL is not yet done. Almost started it, but I will just wait for the 2nd part to be out first before starting. I too didn't expect very highly for FP 2nd season, but it's just really nice to know that they even have the thought of it. 774
  10. @Lawyerh Heheheheheh. LUTYN lol. Sometimes TVN make us all go dirty minded lol. With the needle, or the cpr doll but anyways. I didn't like how he looks. With the period costume. Because it just doesn't fit with the current timeline. But then after he changes into the current timeline's attire...He looks better....But like what @triplem Says. He looks wayyyy better in FP. Probably because he looks super skinny in LUTYN. He very cute ah. hahahah. 772 Edit: Oh No...I put so many lols gotta clear some.
  11. Not to mention it was Valentine's Day when that kiss was filmed.
  12. Seriously TFP will have season 2?Tht's really great, even the ending isn' t cliffhanger.. I really salute e writer n e director, Tht's how drama shud end, nobody die except father Lee. After all, it's a drama and not a real life, so must get happy ending. Hope there're writer n director will do the same for MOTA season 2. They shud think how to twist e story so tht Jin Woo's secretary will be alive again.
  13. LOL yeah. Actually funny thing. Im expecting nothing hahahah. First place i thought that FP will not have a sequel. Cause based on the story, it feels like a one way story in which everything closes well. So no need anymore progression. But apparently not, i'm not expecting much because of the mindset i have now. So im not that hyped for S2 lol. TBH. Just naturally waiting lol. 768 @Lawyerh If you continue onwards it gets better lol.
  14. 766 Im watching LUTYN no 1... quite funny @sushilicious
  15. In the novel, it was because the persian martial art and formation was strange in nature not necessarily because WJ was inferior.
  16. Let's relax for a while... About bracelet thing, I hope we get another clue from them soon... The first kiss was one of my favorite, it's not torrid or steamy, but it's warm, make me keep rewatching again and again. His stare, her reaction, her smile after, the soundtrack, their wardrobe, surrounding, everything is perfect. I feel like the warmth of first kiss by myself. Well, the minus is the zoom out
  17. I hv no idea . It’s fated , I’ll watch & Let you know . I’m watching eps 10 of psychoM. Ahh poor Seung Mo. he needs a hug I read the article too . Yup nothing set in stone , manage your expectations 764
  18. My hope is IW gets to a correctional faclilty where they have programs for abusers. I would want his ending to be like in LMIH. JW: being, marked by, or displaying behavior characterized by expression of negative feelings, resentment, and aggression in an unassertive way (as through procrastination, stubbornness, and unwillingness to communicate) a passive-aggressive personality, that is who MR will end up with
  19. just want to say how much i enjoyed the new episodes. Can't wait for the next ones!!!
  1. Load more activity

Announcements



×
×
  • Create New...