Quantcast
Jump to content
qquinto

What Did You Eat Today? →

Recommended Posts

breakfast-nothing...dont have time

lunch- WEnDYS!!!YUMMY!!!

dinner- nothing >.<

i usually only eat lunch

i know its not good for me but after lunch im not hungry

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ate;

Twix, Chex Mix, yogurt, speghetti(however you spell it), a nasty sandwhich, and a little bit of a burrito.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ate alot of things today.. well i ate hot cheetoes, and chicken burger and school food that taste like crap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a bowl of kellogs special K with apricots and peaches...

that's all the cereal that we had -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blueberry bagel with plain schmear from Einstein Bros. Bagels

Orange dream machine smoothie from Jamba Juice

Really good ramen, haha. College official messed up my diet, yay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

half a pizza (those round ones) + water

roast beef sandwhich + water + gingerale

congee (my poor throat, ack= x) + water

chef boyardi (sp) forget what it was ^^

wow, i never ate rice today.. thats so cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

omgsh why today?LOL today i went out to eaet for breakfast lunch and dinner! so much to name.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hot Pocket for breakfast... umm...

and 5 glasses of water today... and um.. cereal and rice and chicken. :D That's all I ate today LOL. I didn't eat at school. :( so deprived~

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Cereal & Milk & Juice & Vitamin

2. Yogurt & Grapes & Water

3. Water & Grass Jelly Drink

4. Water & Beef & Rice & Green Beans

dessert is coming soon =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today I had:

4/5 choco chip cookies

Choco milk

Yeah, pretty much that's it

And now I'm starving TT.TT I'm gonna grab some sandwich now

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×