Quantcast
Jump to content

Recommended Posts

Jinwoo & Heejoo's unexpected but gratifying 2nd Kiss 

14-5.gif?type=w966

 

Bts

Dw2LuMKXgAAqI17.jpg

 

translation by JojoCx3 over at MoA thread. 

My translation might be wrong, cuz I'm not that good in Korean, but I tried?!

BTS (Phone conversation):

HB: If you look at the script on the phone .. like this (small)

SH: No, if you turn to the side like this, you can read it.

HB: urgh, annoying.

SH: Elderly .. Ahjussi-ya, ahjussi

HB: Ahjussi (in a surprised way)

HB: Do you like looking at it (the script) on books,  or the iPad? 

SH: Books.

HB: Right. (then idk what he said, can't hear him well, but heard "I'm like this (event)????" )

SH: Your eyes hurt.

 

BTS (Kiss scene at the end)

HB: Jinwoo is in a hurry.

SH: oh? 

HB: Jinwoo seemed to be in a hurry, for the lips, all, forced to eat it all away? (I think he means Jinwoo was hungry for the lips? lol)

SH: Lips line disappearing.

HB I told you Jinwoo is in a bit of a hurry.

  • Like 2
  • LOL 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, hyuuhikari said:

The scene where JW take HJ to the taxi, lying she needs to be at home because she has something to do then smiles showing those frickin killer dimples at her, and HJ's expression throughout...:bawling: how can you guys make me fall even deeper:dissapointed_relieved:

Oh crap! too much feels to handle...heartbreakingly good, i cried ugly. :bawling::bawling: 

  • Like 4
  • Sad 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, rori0711 said:

Jinwoo & Heejoo's unexpected but gratifying 2nd Kiss 

14-5.gif?type=w966

 

Bts

Dw2LuMKXgAAqI17.jpg

 

translation by JojoCx3 over at MoA thread. 

My translation might be wrong, cuz I'm not that good in Korean, but I tried?!

BTS (Phone conversation):

HB: If you look at the script on the phone .. like this (small)

SH: No, if you turn to the side like this, you can read it.

HB: urgh, annoying.

SH: Elderly .. Ahjussi-ya, ahjussi

HB: Ahjussi (in a surprised way)

HB: Do you like looking at it (the script) on books,  or the iPad? 

SH: Books.

HB: Right. (then idk what he said, can't hear him well, but heard "I'm like this (event)????" )

SH: Your eyes hurt.

 

BTS (Kiss scene at the end)

HB: Jinwoo is in a hurry.

SH: oh? 

HB: Jinwoo seemed to be in a hurry, for the lips, all, forced to eat it all away? (I think he means Jinwoo was hungry for the lips? lol)

SH: Lips line disappearing.

HB I told you Jinwoo is in a bit of a hurry.

Btw wat is SH means by lips line disappearing?

Now tell if dey behaved like dis offscreen how one can't ship them

  • Like 6
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, sandhya05 said:

Have u guys noticed both HB n PSH always tried to make physical contact wid each other

 

well...these videos speaks volume :blink: :sweatingbullets: Me: *diedofnosebleed*

 

 

 

 cr: as tagged

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, rori0711 said:

 

well...these videos speaks volume :blink: :sweatingbullets: Me: *diedofnosebleed*

 

 

 

 cr: as tagged

They really love to be together

I ship dem n will ship them forever

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

HB was right when he said JW was in hurry and eat her lips he didn't do this in changing room kiss only but did in rain kiss as well also Shin-hye responded well to his kiss

  • Like 5
  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't know who's enjoying more...me watching them or these two with their skinship and eyes smiling heartily

 

Dw5nCUWV4AAXLf3.jpg

 

 Dw5nCUPU0AAA4Yi.jpg

 

Dw5nCUFUwAE8sg3.jpg

cr: kdramadharma IG

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, rori0711 said:

I don't know who's enjoying more...me watching them or these two with their skinship and eyes smiling heartily

 

Dw5nCUWV4AAXLf3.jpg

 

 Dw5nCUPU0AAA4Yi.jpg

 

Dw5nCUFUwAE8sg3.jpg

cr: kdramadharma IG

It must be them who enjoying more

  • Like 2
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello Everyone..

 

I'm a silent reader! Nice to meet you all.:D

I want to ship HB & SH but when i keep remind the real fact that SH have a CTJ :wub:..

I'm scared to be the one who will been heartbroken! Hahahahaha :D

 

giphy.gif

  • Like 2
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, binx07 said:

Hello Everyone..

 

I'm a silent reader! Nice to meet you all.:D

I want to ship HB & SH but when i keep remind the real fact that SH have a CTJ :wub:..

I'm scared to be the one who will been heartbroken! Hahahahaha :D

 

giphy.gif

Welcome :D

Let's have fun until one of them is married :lol:

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

annyeong chingus

 

withdrawal syndrome dances in my mind. I ady imagine how my days will become so dull without this two cutie pies. only 2 more eps and my soul will be lonely :"""(

 

I've never thought that HB and PSH could be my most favorite kdrama couple, at least for now. I watched so many kdramas. and I ship Gong Yoo-Kim Go Eun before, but it's far away from how I adore HB and PSH together. maybe bcz I love them personally before MoA happened. I love HB since Secret Garden and PSH since You're Beautiful. so it's kinda easy for me to love them more when they are being a screen couple.

 

I'm really hope the preliminary for the DVD makes it possible to be released. I will buy it for sure. actually I want to buy the script book as well, but I still think a lot about it. but hey, I've never been like this before. this is Jin Woo and Hee Joo power orz

 

and now me on my bed, open youtube, type my precious keyword Hyun Bin Park Shin Hye and re-watch every thing that shown as the results for the nth time lol what a good way to end your exhausted day

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, deluluishealthy said:

annyeong chingus

 

withdrawal syndrome dances in my mind. I ady imagine how my days will become so dull without this two cutie pies. only 2 more eps and my soul will be lonely :"""(

 

I've never thought that HB and PSH could be my most favorite kdrama couple, at least for now. I watched so many kdramas. and I ship Gong Yoo-Kim Go Eun before, but it's far away from how I adore HB and PSH together. maybe bcz I love them personally before MoA happened. I love HB since Secret Garden and PSH since You're Beautiful. so it's kinda easy for me to love them more when they are being a screen couple.

 

I'm really hope the preliminary for the DVD makes it possible to be released. I will buy it for sure. actually I want to buy the script book as well, but I still think a lot about it. but hey, I've never been like this before. this is Jin Woo and Hee Joo power orz

 

and now me on my bed, open youtube, type my precious keyword Hyun Bin Park Shin Hye and re-watch every thing that shown as the results for the nth time lol what a good way to end your exhausted day

Hi-5 I m watching their interviews with or without subtitles I m this much crazy for these two

  • Like 6
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, deluluishealthy said:

annyeong chingus

 

withdrawal syndrome dances in my mind. I ady imagine how my days will become so dull without this two cutie pies. only 2 more eps and my soul will be lonely :"""(

 

I've never thought that HB and PSH could be my most favorite kdrama couple, at least for now. I watched so many kdramas. and I ship Gong Yoo-Kim Go Eun before, but it's far away from how I adore HB and PSH together. maybe bcz I love them personally before MoA happened. I love HB since Secret Garden and PSH since You're Beautiful. so it's kinda easy for me to love them more when they are being a screen couple.

 

and now me on my bed, open youtube, type my precious keyword Hyun Bin Park Shin Hye and re-watch every thing that shown as the results for the nth time lol what a good way to end your exhausted day

Me too, although I'm watching other dramas, I can't imagine how empty it'd feel when MOA finish this week, never I felt this eagerness to watch a drama and the pain of waiting new episode:bawling:

 

I usually start watching a drama if I'm a fan of at least one of the leads, or the drama is popular/hyped (which means I started later or binge-watch). But for MOA, I started watching from the very start not knowing HB projects and not even a fan of PSH, and now :

1. Hyunbin claims top spot on my favorite actors list

2. I can't wait for PSH new movie (I'm thinking of watching Doctors too because I saw some of her clips and she looks damn cool)

3. I didn't even expect Jinwoo-Heeju to become my ultimate OTP ship, or HB and PSH to be my most favorite kdrama couple :"")

Spoiler

the previous top spot was Eunho-Sara from The Beauty Inside, but no I don't ship them in real life:D

4. MOA made me join the drama thread and the shipper thread:wub:

 

And while waiting for new episode I keep replaying JW-HJ moments in drama, or their BTS clips:love:

I'm hopeless:bawling:

  • Like 6
  • Sad 1
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, deluluishealthy said:

annyeong chingus

 

withdrawal syndrome dances in my mind. I ady imagine how my days will become so dull without this two cutie pies. only 2 more eps and my soul will be lonely :"""(

 

I've never thought that HB and PSH could be my most favorite kdrama couple, at least for now. I watched so many kdramas. and I ship Gong Yoo-Kim Go Eun before, but it's far away from how I adore HB and PSH together. maybe bcz I love them personally before MoA happened. I love HB since Secret Garden and PSH since You're Beautiful. so it's kinda easy for me to love them more when they are being a screen couple.

 

I'm really hope the preliminary for the DVD makes it possible to be released. I will buy it for sure. actually I want to buy the script book as well, but I still think a lot about it. but hey, I've never been like this before. this is Jin Woo and Hee Joo power orz

 

and now me on my bed, open youtube, type my precious keyword Hyun Bin Park Shin Hye and re-watch every thing that shown as the results for the nth time lol what a good way to end your exhausted day

Hi-5 I m watching their interviews with or without subtitles I m this much crazy

I can't get over their kissing scene dey literally ate each other lips

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

▼ Which direction will the two final episodes of the drama be developed?

 

Maybe Jin Woo's frustratingly complicated relationships will be solved. Honestly, I feel pitiful for Hee Joo if she becomes a couple with Jin Woo. Except for the title of "Plutocrat", Jin Woo is a character who has too many issues to discuss. If Jin Woo is supposed to take his relationship with Hee Joo seriously, he will have to handle more things and solve them thoroughly. I hope audiences will pay close attention to the story in which Jin Woo will pay his mental debt to Hyung Suk instead of his love affair because this really is an important thing to me.

credit to @Kasmic

there goes my hope of having family love or cute bickering or lovey-dovey kissy kissy scenes in the final episode:pensive:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, hyuuhikari said:

credit to @Kasmic

there goes my hope of having family love or cute bickering or lovey-dovey kissy kissy scenes in the final episode:pensive:

wow, what a spoiler :w00t: I guess, what Jinwoo meant when he has 1 more thing to settle is his demons inside.

tbh, since it's Jinwoo's narration, i expected that he and HJ will be not be together in the end though heaven knows how much they love each other. 

  • Sad 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seems we wouldn't have a happy ending....:o? Hope not! Poor HJ n JW.

 

  • Sad 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...