Quantcast
Jump to content
Lmangla

virtual angel

Recommended Posts

kdramas tell me that drinking banana milk can make you feel relaxed and melt your blues for that minute... so here's banana milk for everyone here. may we look as cheeky and happy as lee min ho! ^_^@kokodus enjoy! :D

 

b.jpg

  • Like 1
  • LOL 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lynne22 @mrsj3n 

 

The second gift has come, after a nice full meal,we should end the course with a drink!  The warmth that it gives, warm the hearts during this festive season. May this gift brings a New Years with positive things. And may you spend Christmas with a positive outcome :) 

Spoiler

 

Anddddd a extra gift! One + One! A nose bleed right up!  

 

Spoiler

 

 

  • Like 3
  • LOL 5
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sushilicious  :wub::wub:

 

@dotonly 

Corresponding with Lmangla's video of Kokodus's oppa... hehe.. here's one for you... the breakdown of Banana and Melon Milk by you guess it.. Simon and Martina :D 

 

And a bonus...  How to make watermelon punch.. which surprisingly is very easy.. :D

Spoiler

 

 

  • Like 1
  • LOL 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sushilicious and all..

 

Because milk / yogurt drink is good for us.

Spoiler

FlawlessCornyBassethound-small.gif

 

May we look as youthful and cute while we gently sip on it during the holiday season to slowly savour the taste while watching our favourite drama....

 

B)

  • Like 2
  • LOL 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mrsj3n :D

 

Me: *Chokes on my yogurt* 

 

When a plot twist appears :joy:

 

One more gift to my lovely soompiers :) 

Spoiler

 

 

  • Like 2
  • LOL 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
19 hours ago, kokodus said:

Awwwww @supergal99 I'm so grateful to have you as my angel. You know me so well. Hahaha. Oppa in a dreamy blue sweater cooking pasta for me....what more can I ask??? LOL. 

 

:blush: Chef oppa is very happy to see u enjoying his (veins) pasta *choke choke*

Spoiler

5pUHSzD.jpg

Uh oh.. but but ..he is not quite happy coz u seems to like those pineapple cakes more heh..heh..heh

:tounge_wink:

 

Quote

Well Korean food doesn't always makes me drool, mainly because I'm a vegetarian and they always and only eat meat. Gahhhhhhhh. But despite that I did enjoy shows like Three meals a day, Youn's kitchen and all that. 

 

*whisper* Yap yap kokodus i know u are a vegetarian:grimace: (no mermaids added into the pasta:unsure::P) --> o..kay...so here's a special kdrama PPL drink for u 101 fruits and vegetables drink

lnePbiA.jpg

 

:)Cheers from your (super crazy) angel*

Supergal99

 

4 hours ago, staygold said:

For @supergal99 and the soompi gang I present this drink! I hope you all enjoy and tell me how it actually tastes! 

 

Erhm...mmm... the taste is like ....ah..... refreshing? :w00t:

Rgxj0IR.jpg

Hahahaa.. yap super refreshing heeee (kokodus ya? Ya):P

 

:glasses: *continue plucking feathers from staygold*

Share this post


Link to post
Share on other sites

  @sushilicious Gift #2 is latest?cb=20131216034447  giphy.gif

Whether Coffee, Cappuccino, or Hot Chocolate...  Never...  Never...  Never... forget the whip cream for you never know where it might lead.  And a girl always has to dream, you know what I mean LOL:tounge_wink:

 

Secret Garden...

Moved a lot of hearts and gave new meaning to exercise, dancing, and playing in the snow.   Allowed women everywhere to add sit ups, elevator & foam kisses to their dreams at night.  Hoping this gift warms your heart and reminds you that anything is possible and don't be afraid to be spontaneous when living day to day.  For all to often what we think, feel and want are seldom ever made known because we talk our hearts right out of it. 

Instead of just grabbing that moment shaking off our fears and making it ours.... 

Spoiler

 

:naughty:  Thanks  to @Lmangla  & @triplem I still can't shake that dang kissing event tenor.gif?itemid=12186100

 

I'm off, leaving in a few hours hoping you all stay safe, stay happy and keep giving gifts of love through your posts to this event and to each other.  :heart:

  • Like 4
  • LOL 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@USAFarmgirl Thank You! But i got to stick to tea, because i'm sick :mask: hot chocolate is to heaty for me now. For now.

  • Like 2
  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@supergal99 Hahaha thanks for that drink! It's indeed so refreshing. 

 

@Sejabin 

images?q=tbn:ANd9GcRC0ijpeAW8OPlgC3ubPtd

Yes Yakult it is!!! Haha. I don't remember in which drama I saw it first. Lol. Anyways I hope sejabin is not lactose intolerant. 

  • LOL 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love how everyone is going for drinks like milk etc. Meanwhile i went for Beer and Wine hhahahah

  • Like 1
  • LOL 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, sushilicious said:

I love how everyone is going for drinks like milk etc. Meanwhile i went for Beer and Wine hhahahah

:lol:.. probably because we are not in the mood for something strong? hahahaha.....

 

33 minutes ago, stargazer187 said:

I don't get with all of this. But I'm having fun reading your comments here. :D

it is like a version of secret santa/angel game if you have ever played that... so we are doing virtual gifts in a certain theme through gifs, stills and messages to cheer each other...

  • Like 5
  • LOL 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me trying to join you guys.

 

Me: Alright *Clap hands once* Drink Water Guys! Water is good for you! Stay healthy! But don’t Chug it,or else Yoon Hwa Pyung, Choi Yoon and Kang Gil Yong will attack you because they think that you are Park Il Do.

 

Well..If you want to see them...

 

Me: Chugs like no one cares. Come to me!

 

giphy.gif

  • Like 2
  • LOL 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kokodus hua Ha Ha Ha Ha :joy: sometimes I love to drink yakult because it helps my digestive system :relieved:

 

@staygold this is banana milk. For you and me ^_*

one for you and one for me from So hyun and Yoona xixiixixix :blush:

 

snsd+yoona+seohyun.jpg

 

 

 

 

 

Edited by Sejabin
  • LOL 3
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
1 hour ago, stargazer187 said:

I don't get with all of this. But I'm having fun reading your comments here. :D

 

Ello ello stargazer187! Since u popped in here i must offer u my special cocktail ..:yum::

*A toast to all the fun moments we had in those drama threads we shared*

ldDCHPf.jpg

Spoiler

tQakfna.jpg

Erhm...erhm... u like the taste ya? Ya.:glasses:

 

1 hour ago, Lmangla said:
1 hour ago, sushilicious said:

I love how everyone is going for drinks like milk etc. Meanwhile i went for Beer and Wine hhahahah

:lol:.. probably because we are not in the mood for something strong? hahahaha...

 

Hey hey @Lmangla @sushilicious

Spoiler

6l7jbMd.jpg

Ah..ah..  :tounge_xd: hands off

(Ok ok... juz teasing u guys ya)

 

1 hour ago, sushilicious said:

Me: Chugs like no one cares. Come to me!

Oh oh u prefer water now??

O..kay... for u:grimace:

ma2TsDu.jpg

(Translate: yum seng = drink to success)

 

1 hour ago, kokodus said:

Yes Yakult it is!!! Haha. I don't remember in which drama I saw it first. Lol. Anyways I hope sejabin is not lactose intolerant

 

*steals one bottle and flies off quickly*

Spoiler

:blush:

:yum:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, supergal99 said:

Ello ello stargazer187! Since u popped in here i must offer u my special cocktail ..:yum::

*A toast to all the fun moments we had in those drama threads we shared*

Holaaa chingu. I'm currently in Granada enjoying the AR game along with HB oppa. :lol: 

Thanks for the toast. I'm swarming around drama threads for some dramas I watch. Come and join me. :lol:

  • Like 4
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

A love from Gong Yoo oppa for @staygold :relaxed:

 

6c6e37d7c2bc93c4353f27b9519960ad.gif

 

From Song Joong Ki oppa.. :wub:

 

MixedGregariousDogwoodclubgall-small.gif

 

And from eun tak and me :blush: wkwkwkwkwk :relieved:

 

tumblr_ohorvddz471qk7bkio1_400.gif?w=760

  • LOL 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

AWWW ALLL THE DOTS AND Song Jong ki's gif is making me :lol: 

 

My gift for @dotonly in today's theme : Love is Choi Dal Po and Choi In Na's OST in Pinocchio.. I hope you'll like this. 

This is a fun Music Video with a quirky looking Lee Jong Suk hahaha... the lyrics are sweet ...especially the part sung by the female:

I love you, every time I see you
More than any star in the world
You shine the more I see you
I’m happy only if you’re here

 

 

Anyway... as a bonus.... Their snow kiss.. its beautiful! Perfect for this Christmas season :D

ykwkkz9v56b3715e2eb3c236326454_540x324.g

 

original.gif

 

  • Like 3
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, sushilicious said:

I love how everyone is going for drinks like milk etc. Meanwhile i went for Beer and Wine hhahahah

 

give me coffee pls :P 

 

i prefer coffee :D 

 

20 minutes ago, lynne22 said:

My gift for @dotonly in today's theme : Love is Choi Dal Po and Choi In Na's OST in Pinocchio.. I hope you'll like this. 

This is a fun Music Video with a quirky looking Lee Jong Suk hahaha... the lyrics are sweet ...especially the part sung by the

 

can i request for a gift too :D hehehehhe.... :D u should know what i want :D 

  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lynne22 :)

 

it’s gift time once more. To me what is the actual definition of love? It’s the craziness that follows ;).Be as crazy as you can in front of your love ones, because this is my definition of love :) 

 

Hencefore the song Crazy In Love by Beyoncé.

Spoiler

 

 

@angelangie omo, I don’t really have a lot of coffee vids but here you go!

 

Spoiler

 

 

  • Like 2
  • LOL 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×