Quantcast
Jump to content
RPM

[ Upcoming Mainland Chinese Drama 2019 ] The Legend of White Snake 新白娘子传奇 (Alan yu and Ju Jing Yi )

Recommended Posts

So..has this been airing? I wanna know how JJY is doing as the white snake. Although I like her as Yunxi, but I liked her in gentle roles, like her previous drama

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/25/2018 at 1:18 PM, rosierosie said:

Another one? I know they remake one earlier this year, and then also this one with Jingyi. 

I think the earlier remake (Yang Zhi) is a very loose adaptation of White Snake, with a story of her previous life before she met Xu Xian. OTOH, this JJY version aims to be a remake of the old version of White Snake,. It even uses the old OST , with new arrangement. 

 

Please cmiiw

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, rosierosie said:

What about Destiny of the White Snake? Is that one remake?

That is Yang Zhi's version, the one that I mentioned above. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think i saw another adaption too...with a different cast that will be airing on Jan/21....

 

im not sure how many version they attempted it is giving me a headache lols

  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, angelangie said:

i think i saw another adaption too...with a different cast that will be airing on Jan/21....

 

im not sure how many version they attempted it is giving me a headache lols

Seriously? LOL Isnt that JJY's version?

I hope they wont be more. They should remake another one in 10 yrs from now :P

  • Like 1
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, RPM said:

Another remake 

 

yes this was the one i saw yesterday ><

 

sorry it is Jan/18 not Jan/21 lols

  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG another one seriously .. 

 

Okay, I think I remember reading about this once . I'm more interested in JJY's version. Looked more convincing 

 

 

 

 

  • Like 1
  • LOL 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow so many! I agree, JJY's version looks...better than that trailer above.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh well at the mean times some scenery stills for us to see :D 

 

1qceHKHcwwThOwM6yG5MUpUb7FIUW0sqx2a_-Vpp

 

jt-FAiqFglcnnJG9tTKNrE6xkGcb-aSA6rk6Oeov

 

07GPmUw1C4DlolUyakXQ3QgFVoCOBG5zFPgoDkcf

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, angelangie said:

oh well at the mean times some scenery stills for us to see :D 

 

I didnt expect this drama in the beginning, but the trailer and remade-OST were quite decent, as well as the costumes. Now, that pics that you shared looked quite artistic. I'm interested to know how good this adaptation is. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, rhaps said:

I didnt expect this drama in the beginning, but the trailer and remade-OST were quite decent, as well as the costumes. Now, that pics that you shared looked quite artistic. I'm interested to know how good this adaptation is. 

 

yes the pictures is nicely taken... :) u can attempt it too if you have Note9 switch to live focus :D 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, angelangie said:

 

yes the pictures is nicely taken... :) u can attempt it too if you have Note9 switch to live focus :D 

Too bad I dont have it :bawling: ... 

Yeah, those pics looked nice. I like the style of this production so far. I hope they release the air date soon. JJY's costumes looked great, which fit as her as the graceful White Snake

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, rhaps said:

Too bad I dont have it :bawling: ... 

Yeah, those pics looked nice. I like the style of this production so far. I hope they release the air date soon. JJY's costumes looked great, which fit as her as the graceful White Snake

 

maybe other phone with 'Live Focus' can do the same shot too... :) 

 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/17/2019 at 10:04 PM, angelangie said:

 

maybe other phone with 'Live Focus' can do the same shot too... :) 

 

 

Hmmmm .. I dont know what Live Focus is ..I'll check my phone to make sure, thanks!

  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×