Quantcast
Jump to content
stucked

[OFFICIAL] Ji Chang Wook and Nam Ji Hyun Couple (JiBong/JiJi Couple)

Recommended Posts

Musical Shinheung Military Academy starts its notionwide tour yesterday in Seongnam !Fighting ! :heart:

 

Hyunnie's latest ig updates ! :heart:

 

credit to the owners

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay to wookie and the rest of the cast for finishing the first nationwide performance for the musical!

 

 

ctto

 

And the week flies so fast~ its Monday again.. which means... time for hyunni time! Have a great week everyone! Been swarmed with RL recently due to so many things gg on in RL but always know i'm here in spirit beside namji and the whole lot of us! Keke. Fighting!

 

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, pauliza said:
Again..the captions caught my attention :D

 

credit to the owner

 

yes, the caption is :heart:

Just as NamJi kisses, of course. 

And I also agree that for some reason their kisses look really hot even in still pictures.

A thought I often have too, and that always reminds me of this old IG post (just an excuse to share one more NamJi kiss  :lol: :P ):

 

 

 

This said, now I can't help reposting the "in motion" version that still came from ^_^.  So we can appreciate this moment even better.  Besides, I think this ICONIC gif has not been reposted here in a while, so it's time for it: 

 imageproxy_5.gif

 

And now, have a great week ahead, everyone! :heart::heart::heart:

 

  • Like 9
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finally it’s Monday again!! I’m so missing Hyunnie i’m gonna watch it live if i have the time:love::love:.. although the sageuk speak really baffles me even more.. 

i’m missing the nuances that Hyunnie was switching between yangban and peasant accent.. sigh.. 

 

does anybody know what is the plot of the musical? I’m curious.. 

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyunnie's ig updates! 

 

Just because this pic is too cute and it deserves a post for itself :lol:

  • Like 7
  • LOL 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, pauliza said:
Just because this pic is too cute and it deserves a post for itself :lol:

 

Doesn't this yawn reminds you how wookie yawned in front of hyunni. She even looks like him when she yawns. Lmao. 

 

 

Ctto

  • Like 5
  • LOL 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyunnie's ig update & congratulations on 9.1% rating for Epsd 9 :heart:

 

Spoiler

 

credit to the owner

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, babyval22 said:

Doesn't this yawn reminds you how wookie yawned in front of hyunni. She even looks like him when she yawns. Lmao. 

And they are look alike in this photo too :D

credit to the owner

  • Like 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyunnie's latest ig updates! 

 

WE are waiting for you :heart:

 

credit to the owner

  • Like 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good job baby girl for 10.3% rating !You and all HDH team really did a very good job :heart:.

 

Spoiler

 

credit to the owner

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jihyun's related :)

 

HDH beats the highest tvN Mon - Tue dramas rating record. Yeah!

 

 

So proud of baby girl... :wub:  And congrats for all casts and crews of HDH :)

 

  • Like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello my fellow chingus! Time for me to come out of my lurking and officially post here again. Hello lurkers, haters, other shippers oooppsss, and to the newcomers. Welcome to our home! And yes, we are still alive and kicking if you all think we moved :P:rolleyes:

Anyway, I would like to congratulate our couple for the success of their individual projects. We are always supporting both of you so keep it up. I've been missing SP lately, therefore, I want to remind everyone of the mixed emotions we felt during the drama especially their interactions together. In case you forgot, I'm here to refresh your memory of the good old times:D Come and join me through this journey of rekindling the passion between Ji Chang Wook and Nam Ji Hyun:wub::wub::wub:

Wookie: Bet we are gonna hear a news about her being a master of kissing soon.

tumblr_os2ta8MoXh1r3hdhfo1_500.giftumblr_os2ta8MoXh1r3hdhfo2_500.giftumblr_os2ta8MoXh1r3hdhfo3_500.giftumblr_os2ta8MoXh1r3hdhfo5_500.giftumblr_os2ta8MoXh1r3hdhfo4_500.giftumblr_os2ta8MoXh1r3hdhfo6_500.gif 

Wookie's instinct was right all along. Learned from the best:kiss_wink:

  • Like 10
  • LOL 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, luvforever said:

Hello my fellow chingus! Time for me to come out of my lurking and officially post here again. Hello lurkers, haters, other shippers oooppsss, and to the newcomers. Welcome to our home! And yes, we are still alive and kicking if you all think we moved :P:rolleyes:

Anyway, I would like to congratulate our couple for the success of their individual projects. We are always supporting both of you so keep it up. I've been missing SP lately, therefore, I want to remind everyone of the mixed emotions we felt during the drama especially their interactions together. In case you forgot, I'm here to refresh your memory of the good old times:D Come and join me through this journey of rekindling the passion between Ji Chang Wook and Nam Ji Hyun:wub::wub::wub:

Wookie: Bet we are gonna hear a news about her being a master of kissing soon.

Wookie's instinct was right all along. Learned from the best:kiss_wink:

 

Kyaaaaa! Hello dearie~ LMAO. I see what you did there! :P

 

But yup, he was right. And you bet it was since hello, she learnt it from the master himself. Keke. Glad that she is bringing it with her to improve her craft now~ So happy for Hyunni and the team for the good ratings HDH is currently receiving! Am glad that she also took up this genre since Koreans seem to favour this genre alot too judging by past trends and the plot is also quite good so far~ hehe

 

So happy for the success of their both individual projects~ hehe. happy to see u unlurk for a while cos we are all so missing namji at the moment~ heh.

  • Like 13
  • LOL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, luvforever said:

Wookie's instinct was right all along. Learned from the best:kiss_wink:

haha just noticed the title for this Viu Singapore video "STEAMY MAKE OUT SESSION! " :lol::lol:

 

credit to VIU SINGAPORE youtube channel 

 

credit to the owner

  • Like 8
  • LOL 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, babyval22 said:

 

Kyaaaaa! Hello dearie~ LMAO. I see what you did there! :P

 

But yup, he was right. And you bet it was since hello, she learnt it from the master himself. Keke. Glad that she is bringing it with her to improve her craft now~ So happy for Hyunni and the team for the good ratings HDH is currently receiving! Am glad that she also took up this genre since Koreans seem to favour this genre alot too judging by past trends and the plot is also quite good so far~ hehe

 

So happy for the success of their both individual projects~ hehe. happy to see u unlurk for a while cos we are all so missing namji at the moment~ heh.

It is time for us to make some noise here as some are wondering where we have been for a while and even wishing for us to jump ship. After the Dcut or should I say Xcut:lol: HECK TO THE NO. My eyes, ears, and soul have been corrupted and blessed. No turning back now. We are all stuck here together.

tumblr_opssscCuYK1u7w0u9o2_250.gif&key=4

Even with real life being busy I always try to make time visiting our thread even on my days off like someone we know:ph34r:

  • Like 4
  • LOL 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

All these pics, vids, and gifs of their kissing scene is making me react this way. 

tenor.gif.

But it is making me feel this way too

tenor.gif?itemid=9467135

Hhhmmm why do I feel like I've seen him do this before? Pay attention PD is talking!

I need to bring out my favorite court scene kiss. Jamkkanman chingus!

 

  • Like 4
  • LOL 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

DISCLAIMER BY NOH JI WOOK:  

28d22aa4bbe11af961f912a7624d6a4b.gif

 

TOROJINDA! TOROJINDA! *CONTINUES TO KISS EACH OTHER*

tumblr_otopq2NVXd1wph9y4o2_400.gif&key=a

But they didn't listen:D

tumblr_oszhwekQL31vqlkb3o5_r1_500.gif&ke

tumblr_oszhwekQL31vqlkb3o6_r1_500.gif&ke

tumblr_oszhwekQL31vqlkb3o7_r1_500.gif&ke

 

Went above and beyond our expectations. They delivered their kissing scenes well that I even accidentally bit my lips and was smiling. Mind-blown and unexpected:tounge_xd:

tumblr_op0pvt5lFn1vqlkb3o6_400.gif&key=1

Sneaky, ninjas executing their moves:ph34r:

tumblr_or7b2y8kRm1qeysf2o3_500.gif

Good job!:wub:

0431a70219139a728e8360c3c20b3777ff1ed8d0

 

  • Like 3
  • LOL 15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well hello! hello!!! Omg! It has been awhile since I have been here to our MT! But I wanted to drop in and show some love to our corner where my love for NamJi became planted. I will need to back read a few pages just to see some of the spazz here but I see that we are just cruising along beautifully at 1,612 plus pages ... wow!!! You all are jjang! Here is a picture that I always fnd so beautiful! Happy the rest of your week chingus!

 

https://instagram.com/p/BorxwSnA9Rg/

  • Like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, MoonlightSerenade said:

Well hello! hello!!! Omg! It has been awhile since I have been here to our MT! But I wanted to drop in and show some love to our corner where my love for NamJi became planted. I will need to back read a few pages just to see some of the spazz here but I see that we are just cruising along beautifully at 1,612 plus pages ... wow!!! You all are jjang! Here is a picture that I always fnd so beautiful! Happy the rest of your week chingus!

 

https://instagram.com/p/BorxwSnA9Rg/

Welcome back dearie :D

By the way ,I am helping you to share this link & credit to the owner

 

 

 

  • Like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×