Quantcast
Jump to content
RayAmbler7

Add and Subtract Game

Recommended Posts

@Ameera Ali  @Lawyerh

Based upon glimpse of recap in TYH thread....This time around Mama's boy is the pursuer....:love: He seems to be smitten by Miss Dan and she got under his skin now....:mrgreen:

 

@Lawyerh

Don't judge the book by it binder....<_<

 

638

 

 

  • Like 1
  • LOL 2
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

+2

 

@stroppyseDoing a small break from Healer aswell? :D It was actually a very good call to rewatch it. I'm enjoying it more than I thought tbh. Just having the same feels again and getting reminded on so many great scenes feels so good.

 

20 hours ago, stroppyse said:

In Korean, milk is "oo yoo".

 

Actually this is one of the first few words I learned. to this point my favorite korean word is 바나나우유. Banana milk :D It sounds just soo cute!

 

Actually I can read hangul, I may take my while to recognize each of the letters, but I know the alphabet and know the words. But most of the times I don't know the translation of the words. 

 

@sushiliciousDoesn't Kill it begin very soon? Are you going to watch it now? 

 

1 hour ago, triplem said:

you minus 400????? :D too much sugar after TYH   @cenching I just commented the same :joy:

 

 

Hahahaha! At least this time someones noticed! That's even a worse attempt since @Lmangla a few days ago! :P  

 

@staygoldHaven't seen you here in a while, the lack of the owl is way too much!

 

@cenchingI wish I could read chinese, all the letters and the language is so exciting!

  • Like 1
  • LOL 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, cenching said:

@Ameera Ali  @Lawyerh

Based upon glimpse of recap in TYH thread....This time around Mama's boy is the pursuer....:love: He seems to be smitten by Miss Dan and she got under his skin now....:mrgreen:

 

@Lawyerh

Don't judge the book by it binder....<_<

 

638

 

 

Ha ha ha yeah i love that @Ameera Ali share... she said i need sign up tango and not ukulele. 

@cenching i judge by cover hahaha. Bad habit... but i do like handsome & angelic guy... 

 

640

  • Like 3
  • LOL 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Dhakra said:

sushiliciousDoesn't Kill it begin very soon? Are you going to watch it now? 

I’m waiting for the first week to end it’s run first before I start.

 

+2

  • Like 5
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, cenching said:

 

They are predators. They preyed on the victims, found the victims' weaknesses so they can used it to blackmailed them, they drugged and raped and taped them, put it in their chat rooms and having a kick out of it....Maybe they earn lots of cash from it too since it rumoured some politicians got involved too....

 

This is worse than Edison Chan because EC didn't spread the tapes himself and all the women were willing.

 

 

I do hope the people involved in this gets their just desserts for what they did. 

 

642 - corrected

  • Like 6
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, cenching said:

@Ameera Ali

A cup of Rose Corolla Tea to perks you up....It can neutralize the sugar too....<_<

 

-2

 

love to have that if u put ice cube pls....the weather is too hot here for hot drink ><

  • Like 4
  • Love 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

We will drink bitter tea for the bitter situation of our Sugar Couple....:angry:  Double the amount of leaves and reduce the water level by half...:crazy:

 

+2

 

You coward, KJR!!! Grow it!! :angry:

  • Like 2
  • Sad 3
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kekeke... so was not inclined to check out touch your heart at all but spazzing about mama boy is making me curious. if there is a vid that has just scenes of mama boy and slap girl, let me know. will watch just that! :D

642

  • Like 1
  • LOL 5
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

644.. trouble in paradise for sugar couple? Seems mama boy sailing smoothly instead :naughty: slow start but steady :thumbsup:

 

Ukulele class for you @Lmangla

 

 

  • Like 2
  • LOL 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugar couple broke up?! NOoooooooo!!!

 

I haven't seen the latest episodes because when I checked Viki yesterday, they hadn't subbed it yet. :bawling:

 

644

  • Like 2
  • Sad 3
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

646 :relieved:

 

I judge guy by their cheek bones and their abs huhuhhhu :kiss_closed:

I don’t judge woman. Gender reasons HUA HA HA HA HA HA HA HA long live feminism qeqeqeqe (only guy needs to be judge LOL) :love:

  • Like 1
  • LOL 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, mouse007 said:

Sugar couple broke up?! NOoooooooo!!!

 

I haven't seen the latest episodes because when I checked Viki yesterday, they hadn't subbed it yet. :bawling:

 

644

Yep. ...disappointed with this noble idiocy trope the writer has brought in , @cenching feels like we will need to eat donuts like @Ameera Ali to get rid of this bitter tea the drama has served us 

 

@Lmanglaukulele couple is such a hoot . There’s great progress tonight for them :D 

 

@Dhakra ahhh Healer. They need to make more dramas like that .

 

@angelangie good idea to wait..hopefully the angst is just one episode.  

The weather in  KL is so darn hot as well . My aircond & fan blasting . There goes my electricity bill :sweatingbullets:

 

648

Edited by triplem
  • Like 2
  • LOL 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, triplem said:

Yep. ...disappointed with this noble idiocy trope the writer has brought in

 

Noooo.... that is disappointing to hear.  I was really hoping that preview would prove to be a fake-out.  JR you're too smart for the Noble Idiocy trap!!!!  *sigh*

 

+2

  • Like 2
  • Sad 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

-2

16 minutes ago, themarchioness said:

 

Noooo.... that is disappointing to hear.  I was really hoping that preview would prove to be a fake-out.  JR you're too smart for the Noble Idiocy trap!!!!  *sigh*

 

+2

Sighh, I at least would've understood if it was Yun Seo who decided to be a noble idiot, but Jung Rok??? I thought he was smart. Don't disappoint me Jung Rok!!!! 

  • Like 3
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...