Quantcast
Jump to content

Darrkn3ss

Members
  • Content Count

    202
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Darrkn3ss

  1. That’s a good question, I believe if someone read the book it they would be he best person to answer this question.
  2. I heard that the book also had the new monsters plotline. And that they show up trying to kidnap TJZ because she can procreate with their kind.
  3. But it wouldn’t really make sense for then to have the baby at the end, since this is a continuation of last season and she is supposedly left pregnant at the end of last season.
  4. Wow awesome i didn’t even realized that pillow book was translated already. Thanks.
  5. I haven’t read the book either. I read that somewhere. I’m not even sure the book is been translated.
  6. Well according to the synopsis and the end of season 1 was kinda of hinting at that . And people have said that she is pregnant in the book.
  7. I have read that English translation of Eternal love that in Amazon and The all thing is pretty much told from BQ point of view if I remember correctly so all the other character are not present. What I was asking is if Di Jun and Juer got an happy ending in tree pillow case. You instead of that she become queen and he just stay the rock that he his. With their love being possible. Oh ok sorry I didn’t realize that there was more than one answer to my question. Ok thanks god they are going to ignore TMPOB ending. Because their story is just such a sad mess there. But I quite hope that BQ , Ye Hua and A-Li make a cameo lol or that we at least learn that BQ and Ye Hua have had another child since TMPOB ending kinda of hinted that she was pregnant.
  8. Thank you. I was really hoping that these adaptation wouldn’t go the road of the other adaptation. I really want Jiu and Di Jun to end up together.
  9. I never got an answer to this question, but for those who read the book, I wonder if they have happy ending?
  10. I’m totally psyched and going to go pray extra hard for a renewal. And I’m okay with them skipping a wedding but detective Kang better be pregnant or already have given birth by the time they come back if ever hahaha. We are okay to wait for them.
  11. I’m just going to keep praying that their are going to say yes a season 6. I don’t things doing a drama now would stop them from coming back for season 6. Because I feel like God Quizz is a good end of the year drama kinda of thing.
  12. I think they have the highest ratings for a 11 pm Drama in cable. So If they don’t come back it probably more to do with actors availability than the ratings. I really hope that oven pulls through and brings them back.
  13. I really hope so too. They really outdid themselves are his time. And it was really great how they just incorporated the other season in.
  14. Lmao I also wanna know when they made up. I for one don’t like her guardian friend he is way too posesive in a all into your business kinda of way.
  15. thanks for the info. It would have drove me crazy if the ending of 12 was it. I really hope they will come back with a season 6.
  16. I'm a little confused with the number of episodes. Did they get an extension or are we going to have to wait for next season to get a resolution?
  17. Well I guess since grandpa kinda was the representation of an old narrative they probably did not see a need to change his character. So we could see a definite break between the generation. LS was morally ambiguous in the drama. Can you tell me what prompted him to believe that TY was cheating on his sister in the book? Well I hope she didn’t take him up on the offer to go cheat because her husband is supposedly cheating. MTY fans don't sound mature to me so I most I must say it just best to ignore them.
  18. Yeah Kwai doesn’t even realized that his ambitions is probably weakening the all efficacy of the justice system. HSJ scared the hell out of me when is aim was not clear, I’m happy he is not after our Dr. Han. And he knows that Dr. Jo is not really responsible, I mean what was she to do when her junior totally went over her head. I really hoping we get a season 6. I do wanna see this odd couple of KangHan battling parenthood and crime.
  19. I believe TY grandfather was jusna miserable old man who because he did not have an happy life wished that everyone would be as miserable as him. I was pretty truly shock when even after hearing his grandson was sick his first reaction was more get him here so he can be useful before he dies rather than sadness and shock and maybe letting him be happy.
  20. I really hope that for one the super villain is not gonna target Dr Han. But I for one am wary of CODAS learning richard simmons on it's own, that is way too reminiscent of season 2 evil dr Han. And in a more grounded to reality side I hate to think of a time when computer start to develop a mind of their own. I"m strongly hoping that Kwak Hyun Min greed doesn't impact our beloved Dr. Jo Yeong Shil. I would truly hate to see her go down for something that seems to not even be her fault. But more than anything Hyun Sang Pil better not be targeting our KangHan couple in a nefarious way. If he is interested in Dr. Han may it only be in a way that Han Ji Woo helps bringing that all case to light. Because I don't want them to put Dr. Han trough what they put him in season 4. That dude need to have a breather.
  • Recent Awards

    • Soompier

    • Soompier

    • Soompier

    • Soompier

    • Soompier

×
×
  • Create New...